Als je nu ook gewoon je stem laat horen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:50 schreef VanderWoodsen het volgende:
Poll: Wie wil een wekelijkse 'wie date VanderWoodsen' show?
• Ja echt fantastisch
• Alleen als ik mee mag doen
• Saffraan
• Ik weet het niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik hoorde een golfquote:Op donderdag 2 april 2015 20:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Hij nam wel op, maar daarna ging het mis en hoorden we hem niet meer.
Liet hij zijn telefoon over de reling vallen?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Hij nam wel op, maar daarna ging het mis en hoorden we hem niet meer.
Ik heb m'n schaapjes anders op het drogequote:Op donderdag 2 april 2015 20:47 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Wow wat een steek onder water
Niels0 houdt de boot afquote:Op donderdag 2 april 2015 20:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb m'n schaapjes anders op het droge
Zijn we toch mooi weer in de boot genomenquote:
Ja dat doe ik dan in de laatste afleveringquote:Op donderdag 2 april 2015 20:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je nu ook gewoon je stem laat horen.Van mij mag het allemaal.
Ik wil graag schoon schip makenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zijn we toch mooi weer in de boot genomen
Hoink probeert de zijlen al bij te draaienquote:Op donderdag 2 april 2015 20:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik wil graag schoon schip maken
Dan zitten we in hetzelfde schuitjequote:Op donderdag 2 april 2015 20:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoink probeert de zijlen al bij te draaien
Als we maar dezelfde koers uitvarenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dan zitten we in hetzelfde schuitje
SE!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 april 2015 20:58 schreef SideEffect het volgende:
radiooooooooooooooooooooooooooooooooooo
wat een nummer
bob zou eens in de uitzending moeten komenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:58 schreef voederbietel het volgende:
Ik denk dat Niels collega is van Badtripbob.
Geloof je Niels nou niet of watquote:Op donderdag 2 april 2015 20:58 schreef TARDIS. het volgende:
Dus niemand kan Skypen in België? Of wat
Die heeft al het idee dat iedereen hem afluistert.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
bob zou eens in de uitzending moeten komen
vind ie alleen maar leuk dus boeiequote:Op donderdag 2 april 2015 20:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die heeft al het idee dat iedereen hem afluistert.
je bent er godverdomme eindelijk, werd al ongerustquote:Op donderdag 2 april 2015 20:58 schreef SideEffect het volgende:
radiooooooooooooooooooooooooooooooooooo
wat een nummer
Jawel dit was eenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:58 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Geloof je Niels nou niet of wat
zeer goede vraagquote:
met dank aan TARDIS. ben ik hierquote:Op donderdag 2 april 2015 20:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent er godverdomme eindelijk, werd al ongerust
jammer dat het door die beta is gekomen maar wel blij dat je er bentquote:Op donderdag 2 april 2015 21:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
met dank aan TARDIS. ben ik hier
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat het door die beta is gekomen maar wel blij dat je er bent
ik zag het jaquote:
Punten scoren bij een meisje door haar verloofde af te krakenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat het door die beta is gekomen maar wel blij dat je er bent
Watquote:Op donderdag 2 april 2015 21:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Punten scoren bij een meisje door haar verloofde af te kraken
ik wil geen punten scoren bij SE. we zijn gewoon vrienden en ik wil haar beschermen van vieze mannetjes zoals jijquote:Op donderdag 2 april 2015 21:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Punten scoren bij een meisje door haar verloofde af te kraken
gwn de huillies negerenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
meteen weer gejank over de loting, man wat een gebitch
dat vroegen ze ook bij psv - feyenoord destijds, denk niet dat het is gelogenquote:
lees je dit SE? vertrouw deze man nietquote:Op donderdag 2 april 2015 21:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dit het moment dat je je liefde voor me gaat uiten?
Als je verloofd bent hou ik het beter voor me en leef ik de rest van mijn leven in eenzaamheid en depressiequote:Op donderdag 2 april 2015 21:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dit het moment dat je je liefde voor me gaat uiten?
SE lachen daar samen om.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lees je dit SE? vertrouw deze man niet
nummer van new kids tochquote:
ok doeiquote:Op donderdag 2 april 2015 21:09 schreef VanderWoodsen het volgende:
Wat een kutnummerik zet hem zo weer uit
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:09 schreef VanderWoodsen het volgende:
Wat een kutnummerik zet hem zo weer uit
Helaas, al weken verloofd. Je ging toch trouwen met eend?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:06 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Als je verloofd bent hou ik het beter voor me en leef ik de rest van mijn leven in eenzaamheid en depressie
ik vind new kids niet echt leuk daarom kende ik het nietquote:
Moet je lekker zelf wetenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hoe zou jij een wekelijkse 'wie date VanderWoodsen' show vinden?
Heb het uitgemaakt met eendquote:Op donderdag 2 april 2015 21:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Helaas, al weken verloofd. Je ging toch trouwen met eend?
barney.gifquote:
jaquote:
Daar is geen hogere wiskunde voor nodigquote:Op donderdag 2 april 2015 21:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Wow eend ik voel een slechte vibe tussen ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |