Iets met paints toch hoink?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heb er weer zin in vanavond!
Wat staat er op het programma Hoink?
PS: fipo
Frankquote:Op donderdag 2 april 2015 18:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
3 en een half uur lang. Hoink heeft er zin.
Nee, nee, nee... Ik krijg de kriebels van al die kinderverhaaltjes.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Frankniet echt naar OUD verkassen hè
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, nee, nee... Ik krijg de kriebels van al die kinderverhaaltjes.
Maak er 2,5 van. Ik kap om 22.30 vanavond.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
3 en een half uur lang. Hoink heeft er zin.
Oké, ben benieuwd. Luister tot 21.45 mee ongeveer.quote:
Toppertje.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké, ben benieuwd. Luister tot 21.45 mee ongeveer.
Zal wel paar verzoekjes in je DM box droppen straks.
Krijg een gevoel dat die keuze niet geheel vrijwillig is.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maak er 2,5 van. Ik kap om 22.30 vanavond.
De studio is verkast naar de studentenkamer van mijn vriendin. Die wil ook nog een gezellige avond met z'n twee.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Krijg een gevoel dat die keuze niet geheel vrijwillig is.
Je kan nu gewoon titels en artiest droppen. Spotify integratie met mijn dj programma.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké, ben benieuwd. Luister tot 21.45 mee ongeveer.
Zal wel paar verzoekjes in je DM box droppen straks.
Mijn vermoedens laten me zelden in de steek.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De studio is verkast naar de studentenkamer van mijn vriendin. Die wil ook nog een gezellige avond met z'n twee.
Ah oké, naja je hebt 2 linkjes alquote:Op donderdag 2 april 2015 19:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je kan nu gewoon titels en artiest droppen. Spotify integratie met mijn dj programma.
Rawr, Frank jij voyeur!quote:Op donderdag 2 april 2015 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mijn vermoedens laten me zelden in de steek.
Misschien kun je een microfoontje ophangen en de reeks verder borduren in KPD.
Heb 'm aan staan nu.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:20 schreef hoink581 het volgende:
kan iemand ff luisteren of mijn instellingen kloppen?
Ik hoor nu een long train running, maar dat kan ook omdat ik naast het spoor woon.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:20 schreef hoink581 het volgende:
kan iemand ff luisteren of mijn instellingen kloppen?
Djedje met haar kinderlijke stem, dan luister ik ook mee.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Neemt iemand het nog over na Hoink?
Als ik een mic had, had je mijn kinderlijke stem kunnen horen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Djedje met haar kinderlijke stem, dan luister ik ook mee.
Heb je een telefoon met skypen. Dan kun je gewoon bellen toch?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik een mic had, had je mijn kinderlijke stem kunnen horen.
das mooi alfredquote:
Gewoon de titel en artiest nu. Album kan ook helpenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
hoinkie, zijn verzoekjes nog steeds met zippyshare of had je Spotify gefixt?
daar hou ik van, zo simpel mogelijkquote:Op donderdag 2 april 2015 20:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon de titel en artiest nu. Album kan ook helpen
ik snap mquote:
ik doe m'n bed ook weleens hardquote:
quote:
Pissebedquote:
Is er nu dat liedje van BOB?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon gutter zoeken, hij staat er.
Wees toch blij dat hij je verzoekje eens draaitquote:Op donderdag 2 april 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
ik had Airplanes aangevraagd, niet Airplanes Part 2 met Eminem
vieze snorremans
werd al helemaal blij toen ik het refrein hoorde, zó snel mijn verzoekje? toen ineens een heel ander nummerquote:Op donderdag 2 april 2015 20:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wees toch blij dat hij je verzoekje eens draait
weet nog niet, maar thanks zal even kijken rond die tijdquote:Op donderdag 2 april 2015 20:17 schreef Toto69 het volgende:
ey dead, rond 9 spelen team 3 en 4, als je wilt speccen.
We wachten in spanning af op het interview met onze zeeschuimerquote:
Oh.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zitten een paar tjappies in haxball
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
We wachten in spanning af op het interview met onze zeeschuimer
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jouw hoofd is racistisch
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:29 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb dat nummer nooit aangevraagd volgens mij.
Mijn nummers worden nooit gedraaid, ben blij man.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:29 schreef voederbietel het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:29 schreef voederbietel het volgende:
Niels' co-kapitein had relatieproblemenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:32 schreef VanderWoodsen het volgende:
Niels0 vaarde door de Bermuda triangle
GTA San Andreasquote:Op donderdag 2 april 2015 20:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niels' co-kapitein had relatieproblemen.
Komt wel heel dichtbij nuquote:Op donderdag 2 april 2015 20:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niels' co-kapitein had relatieproblemen.
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
laat als excuses voor dit verkorte interview je vriendin eventjes kreunen
vliegtuigongelukquote:Op donderdag 2 april 2015 20:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
geen idee waar je naar refereert
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
niels, probeer te praten met je mond open
van de wal in de sloot zekerquote:
Dat staat als een paal boven waterquote:Op donderdag 2 april 2015 20:40 schreef Remqo het volgende:
Dat interview met niels0 is me toch in het water gevallen
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
best zielig als je jezelf gaat quoten, godsamme zeg
hij wilde zichzelf herhalenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niks mis meequote:Op donderdag 2 april 2015 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hahahquote:
straks komt er een erg leuk verzoekje van mijquote:
Nou ik kan echt niet wachtenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
straks komt er een erg leuk verzoekje van mij
ik zelf ook nietquote:
Ja, gaat ze nu stofzuigen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
Hoink z'n chickie zit gewoon schoon te maken terwijl hij doet wat hij wilt, goed afgericht
met man en muis vergaanquote:Op donderdag 2 april 2015 20:45 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik ben benieuwd of Niels0 nog boven water komt
Dit is een niet zo stille hint Hoink.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, gaat ze nu stofzuigen.Dus veel verzoekjes.
War gaat ze nog meer zuigen hoink?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, gaat ze nu stofzuigen.Dus veel verzoekjes.
Als je nu ook gewoon je stem laat horen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:50 schreef VanderWoodsen het volgende:
Poll: Wie wil een wekelijkse 'wie date VanderWoodsen' show?
• Ja echt fantastisch
• Alleen als ik mee mag doen
• Saffraan
• Ik weet het niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik hoorde een golfquote:Op donderdag 2 april 2015 20:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Hij nam wel op, maar daarna ging het mis en hoorden we hem niet meer.
Liet hij zijn telefoon over de reling vallen?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Hij nam wel op, maar daarna ging het mis en hoorden we hem niet meer.
Ik heb m'n schaapjes anders op het drogequote:Op donderdag 2 april 2015 20:47 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Wow wat een steek onder water
Niels0 houdt de boot afquote:Op donderdag 2 april 2015 20:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb m'n schaapjes anders op het droge
Zijn we toch mooi weer in de boot genomenquote:
Ja dat doe ik dan in de laatste afleveringquote:Op donderdag 2 april 2015 20:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je nu ook gewoon je stem laat horen.Van mij mag het allemaal.
Ik wil graag schoon schip makenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zijn we toch mooi weer in de boot genomen
Hoink probeert de zijlen al bij te draaienquote:Op donderdag 2 april 2015 20:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik wil graag schoon schip maken
Dan zitten we in hetzelfde schuitjequote:Op donderdag 2 april 2015 20:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoink probeert de zijlen al bij te draaien
Als we maar dezelfde koers uitvarenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dan zitten we in hetzelfde schuitje
SE!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 april 2015 20:58 schreef SideEffect het volgende:
radiooooooooooooooooooooooooooooooooooo
wat een nummer
bob zou eens in de uitzending moeten komenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:58 schreef voederbietel het volgende:
Ik denk dat Niels collega is van Badtripbob.
Geloof je Niels nou niet of watquote:Op donderdag 2 april 2015 20:58 schreef TARDIS. het volgende:
Dus niemand kan Skypen in België? Of wat
Die heeft al het idee dat iedereen hem afluistert.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
bob zou eens in de uitzending moeten komen
vind ie alleen maar leuk dus boeiequote:Op donderdag 2 april 2015 20:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die heeft al het idee dat iedereen hem afluistert.
je bent er godverdomme eindelijk, werd al ongerustquote:Op donderdag 2 april 2015 20:58 schreef SideEffect het volgende:
radiooooooooooooooooooooooooooooooooooo
wat een nummer
Jawel dit was eenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:58 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Geloof je Niels nou niet of wat
zeer goede vraagquote:
met dank aan TARDIS. ben ik hierquote:Op donderdag 2 april 2015 20:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent er godverdomme eindelijk, werd al ongerust
jammer dat het door die beta is gekomen maar wel blij dat je er bentquote:Op donderdag 2 april 2015 21:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
met dank aan TARDIS. ben ik hier
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat het door die beta is gekomen maar wel blij dat je er bent
ik zag het jaquote:
Punten scoren bij een meisje door haar verloofde af te krakenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat het door die beta is gekomen maar wel blij dat je er bent
Watquote:Op donderdag 2 april 2015 21:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Punten scoren bij een meisje door haar verloofde af te kraken
ik wil geen punten scoren bij SE. we zijn gewoon vrienden en ik wil haar beschermen van vieze mannetjes zoals jijquote:Op donderdag 2 april 2015 21:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Punten scoren bij een meisje door haar verloofde af te kraken
gwn de huillies negerenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
meteen weer gejank over de loting, man wat een gebitch
dat vroegen ze ook bij psv - feyenoord destijds, denk niet dat het is gelogenquote:
lees je dit SE? vertrouw deze man nietquote:Op donderdag 2 april 2015 21:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dit het moment dat je je liefde voor me gaat uiten?
Als je verloofd bent hou ik het beter voor me en leef ik de rest van mijn leven in eenzaamheid en depressiequote:Op donderdag 2 april 2015 21:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dit het moment dat je je liefde voor me gaat uiten?
SE lachen daar samen om.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lees je dit SE? vertrouw deze man niet
nummer van new kids tochquote:
ok doeiquote:Op donderdag 2 april 2015 21:09 schreef VanderWoodsen het volgende:
Wat een kutnummerik zet hem zo weer uit
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:09 schreef VanderWoodsen het volgende:
Wat een kutnummerik zet hem zo weer uit
Helaas, al weken verloofd. Je ging toch trouwen met eend?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:06 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Als je verloofd bent hou ik het beter voor me en leef ik de rest van mijn leven in eenzaamheid en depressie
ik vind new kids niet echt leuk daarom kende ik het nietquote:
Moet je lekker zelf wetenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hoe zou jij een wekelijkse 'wie date VanderWoodsen' show vinden?
Heb het uitgemaakt met eendquote:Op donderdag 2 april 2015 21:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Helaas, al weken verloofd. Je ging toch trouwen met eend?
barney.gifquote:
jaquote:
Daar is geen hogere wiskunde voor nodigquote:Op donderdag 2 april 2015 21:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Wow eend ik voel een slechte vibe tussen ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |