Als je nu ook gewoon je stem laat horen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:50 schreef VanderWoodsen het volgende:
Poll: Wie wil een wekelijkse 'wie date VanderWoodsen' show?
• Ja echt fantastisch
• Alleen als ik mee mag doen
• Saffraan
• Ik weet het niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik hoorde een golfquote:Op donderdag 2 april 2015 20:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Hij nam wel op, maar daarna ging het mis en hoorden we hem niet meer.
Liet hij zijn telefoon over de reling vallen?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Hij nam wel op, maar daarna ging het mis en hoorden we hem niet meer.
Ik heb m'n schaapjes anders op het drogequote:Op donderdag 2 april 2015 20:47 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Wow wat een steek onder water
Niels0 houdt de boot afquote:Op donderdag 2 april 2015 20:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb m'n schaapjes anders op het droge
Zijn we toch mooi weer in de boot genomenquote:
Ja dat doe ik dan in de laatste afleveringquote:Op donderdag 2 april 2015 20:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je nu ook gewoon je stem laat horen.Van mij mag het allemaal.
Ik wil graag schoon schip makenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zijn we toch mooi weer in de boot genomen
Hoink probeert de zijlen al bij te draaienquote:Op donderdag 2 april 2015 20:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik wil graag schoon schip maken
Dan zitten we in hetzelfde schuitjequote:Op donderdag 2 april 2015 20:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoink probeert de zijlen al bij te draaien
Als we maar dezelfde koers uitvarenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dan zitten we in hetzelfde schuitje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |