quote:
ok doeiquote:
shotsquote:
wow heb jij de regels van klb radio verzonnen ;oquote:Op donderdag 2 april 2015 21:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Regels zijn regels vriend. Ik verzin ze ook niet.
Haha grapje die regel is wel van mij.
Wie.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:14 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik werd verliefd op iemand anders
ja die blauwen zijn er steeds nietquote:Op donderdag 2 april 2015 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
ze moeten dezen shit gewoon reeksen heb je die bullshit ook niet
Alleen van Lapo.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wow heb jij de regels van klb radio verzonnen ;o
ik koester geen wrokquote:
jij doet anders leuk tegen mijquote:
fylax heeft slechte invloed op jequote:Op donderdag 2 april 2015 21:16 schreef politiekman het volgende:
Ik was me van geen kwaad bewust, blijkbaar ben ik nu de duivel hemzelf
jij bent weblogger?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:16 schreef politiekman het volgende:
Ik was me van geen kwaad bewust, blijkbaar ben ik nu de duivel hemzelf
nog een reden waarom jij mod had moeten wordenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die blauwen zijn er steeds niet
Jaquote:
echt ehquote:Op donderdag 2 april 2015 21:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nog een reden waarom jij mod had moeten worden
#struggle
ewaaquote:
beetje wel maar ik kan er naar luisteren heel raarquote:
Zal ik het met een grote boombox onder je raam komen spelen? Of heb je dan liever Peter gabriel.quote:
copacobanaquote:Op donderdag 2 april 2015 21:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal ik het met een grote boombox onder je raam komen spelen? Of heb je dan liever Peter gabriel.
tijdens radio klb is de leef altijd goedquote:
nat geregend gvd ,quote:
hey broer van werkmanquote:Op donderdag 2 april 2015 21:19 schreef politiekman het volgende:
Als ik je op je pik getrapt heb eend, excuses nog hé
ja kom onder mijn raamquote:Op donderdag 2 april 2015 21:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal ik het met een grote boombox onder je raam komen spelen? Of heb je dan liever Peter gabriel.
nee cool kids is eropquote:
quote:
ja maar dat heb ik bewust gedaanquote:
-quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Staan nog 2 verzoekjes van mij open, bereid je maar voor.
wat doe je op nachtdienst als ik vragen mag?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:23 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik voel me altijd treurig na een nachtdienst
anton aus tirolquote:Op donderdag 2 april 2015 21:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Staan nog 2 verzoekjes van mij open, bereid je maar voor.
ik snap vaak ook niet waarom mensen de muziek die ik luister kut vinden, maar zo gaan die dingen nu eenmaalquote:Op donderdag 2 april 2015 21:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Snap overigens niet wat hier zo kut aan is?
ik denk niet dat wij nog vrienden kunnen zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja en na het liedje mag je naar binnen via het raam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |