Dit.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:48 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik zeg overigens niet dat je niet kritisch moet zijn als t op medicatie aankomt. Maar goede betrouwbare bronnen raadplegen lijkt me raadzamer dan zielenknijper.nl websites
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit.
En zeker als dat mens van radar zich ermee bemoeit. Die heks moeten ze opsluiten in BNW en nooit meer loslaten
.
Wacht, wat. Zijn wij het ergens over eens? Het mot niet gekker worden.quote:
weet je hoe vaak men mij dreigt met die muts...quote:Op donderdag 2 april 2015 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht, wat. Zijn wij het ergens over eens? Het mot niet gekker worden.
Dat dit kan in Nederland!
Ik kijk eigenlijk al jaren niet meerquote:Op donderdag 2 april 2015 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit.
En zeker als dat mens van radar zich ermee bemoeit. Die heks moeten ze opsluiten in BNW en nooit meer loslaten
.
Dat is dan ook gewoon een feitquote:Op donderdag 2 april 2015 20:57 schreef Toekito het volgende:
En we zijn het eens over feit dat 1 bord eten per avond te weinig is.
quote:
Zijn je borden te klein?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:57 schreef Toekito het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:57 schreef Toekito het volgende:
Heul niet!quote:
Ik zeg alles verdubbelen, 1 Toek en 1 MPG, mits jij je bij je eigen portie houdt.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
Stond in allerhande iets van eierspul met mais e.d.....4 personen zegt AH. Ik zeg 1 Toek.
Tijd voor nagerecht danquote:
Net ook een glas melk gehad idd.quote:
dat beloof ik.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zeg alles verdubbelen, 1 Toek en 1 MPG, mits jij je bij je eigen portie houdt.
was geen discussie toch?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:01 schreef Buurpoes het volgende:
Zeg, heb ik nou een geneesmiddelendiscussie gemist?
Geen idee? Ik kwam binnenvallen tijdens een teveeletendiscussie.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:01 schreef Buurpoes het volgende:
je mag aanhaken in de nabeschouwing hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 21:01 schreef Buurpoes het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:01 schreef Buurpoes het volgende:
there's no such thing as 'te veel eten'quote:Op donderdag 2 april 2015 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee? Ik kwam binnenvallen tijdens een teveeletendiscussie.
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
there's no such thing as 'te veel eten'
dat Heksenberg aids moet krijgen.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jullie hadden t wel ergens over...
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
quote:
Sinds een paar jaar wel hoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik neig nog steeds naar de 'there's no such ting as 'te weinig eten'', maar dat zal aan mij liggen.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar wel hoor.
Word ik nou oud?
quote:
Dat hoop ik wel... Zijn er dit jaar al te veel gegaan in mijn omgevingquote:Word ik nou oud?
van Bos zn tv, zo door de balkondeur over de relingquote:
dat toontje....tis mn moeder verdomme niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:06 schreef essnhills het volgende:
Ik heb Radar al jaren niet meer gezien. Wat is er precies mis mee?
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
van Bos zn tv, zo door de balkondeur over de reling![]()
Oké.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat toontje....tis mn moeder verdomme niet.
ik kijk al jaren niet meer. Maar soms komt ze in de Ster voorbij....damn man. Kan niet tegen dr. Ze is enger dan Tensen en De Mol.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké.
Is dat alles?
Vind het namelijk nogal heftige verwensingen voor alleen dat
Sweet dreamsquote:
Trustequote:
Welkom in onze scquote:Op donderdag 2 april 2015 21:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar wel hoor.
Word ik nou oud?
Nog een paar maandjes hoef ik niet daarheenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Welkom in onze sc
40+ / [40+ SC #682] Kinky met losse flodders uit de Magnun
Je mag nu ook al hoor, niks is verplicht.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes hoef ik niet daarheen
heyquote:Op donderdag 2 april 2015 21:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Welkom in onze sc
40+ / [40+ SC #682] Kinky met losse flodders uit de Magnun
*zet aluhoedje op* een complotquote:Op donderdag 2 april 2015 21:18 schreef essnhills het volgende:
Eerst droppen er hier ineens allemaal users uit 40+ langs, en nu willen ze ons daar heen lokken
Kom je ook Ess????quote:Op donderdag 2 april 2015 21:18 schreef essnhills het volgende:
Eerst droppen er hier ineens allemaal users uit 40+ langs, en nu willen ze ons daar heen lokken
Jaquote:Op donderdag 2 april 2015 21:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
*zet aluhoedje op* een complot!
Miniempjequote:
Kom je ook weer eens Koen????quote:
Denk je dat ik zomaar in een complot trap?quote:
ik ga me mooi in de trapkast verstoppenquote:
Ik ben in mijn eentje een complot? Ik blijf gewoon hier ook komenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk je dat ik zomaar in een complot trap?![]()
Die heb ik nietquote:Op donderdag 2 april 2015 21:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga me mooi in de trapkast verstoppen
Natuurlijkquote:
ik eigk ook nietquote:
Gezelligquote:
Jaja, ontken het maar. Ik heb je betrapt missy!quote:Op donderdag 2 april 2015 21:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben in mijn eentje een complot? Ik blijf gewoon hier ook komen
Ohquote:
Ik heb ook helemaal in mijn eentje bedacht dat jullie 40 worden of al zijn.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaja, ontken het maar. Ik heb je betrapt missy!
Mooi niet dat je plannetje door gaat!
heb ik! Zachte fleece met roze en blauwe blommenquote:
Je zegt net dat niks verplicht is.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal in mijn eentje bedacht dat jullie 40 worden of al zijn.
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ik! Zachte fleece met roze en blauwe blommen
Alleen GF toch?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal in mijn eentje bedacht dat jullie 40 worden of al zijn.
GF heeft zijn eigen leeftijdscategorie.quote:
Ik hop niet overal en in de FMT sc ben ik jou nog nooit tegengekomenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:25 schreef Koen66 het volgende:
Sowieso zijn er op Fok nog geen 100 slowchatters volgens mij , je komt overal dezelfde tegen
*sleept thee en chocolade mee het dekentjesfort in*quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
*sleept thee en chocolade mee het dekentjesfort in*
Waar staat de afkorting GF voor?quote:
Moet je hem vragen...quote:
grote friendelijke dinosaurusquote:
wat is FMT?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hop niet overal en in de FMT sc ben ik jou nog nooit tegengekomen
hoewel.. Grootquote:Op donderdag 2 april 2015 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
grote friendelijke dinosaurus
Fok Movie Triviaquote:
Ik dacht dat het stond voor Groot Fossielquote:Op donderdag 2 april 2015 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
grote friendelijke dinosaurus
ik voel een.uitdaging aankomenquote:
Ken je(zonder op te zoeken) 2 films van Lawrence Kasdan? Dan kun je nu meedoenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik voel een.uitdaging aankomen
neequote:Op donderdag 2 april 2015 21:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ken je(zonder op te zoeken) 2 films van Lawrence Kasdan? Dan kun je nu meedoen
Dan moet je even wachten op hintsquote:
Zoiets heb ik ook en toch haal ik er wel punten (veel gokken en wachten op de makkelijke hints)quote:Op donderdag 2 april 2015 21:33 schreef essnhills het volgende:
Ik ben zo slecht in zulke spelletjes![]()
Ik weet zelden hoe films heten, sporadisch hoe de acteurs eten, praktisch nooit wie de regisseur is..
Maar hoe doe je dat als je praktisch geen filmtitels kent?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook en toch haal ik er wel punten (veel gokken en wachten op de makkelijke hints)
Al 5 gehad. Maar misschien pak ik zo toch nog 1tjequote:
quote:
Vaak komt er meer in je geheugen naar boven door gewoon te proberen, en er zitten ook genoeg obvious vragen bij.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat als je praktisch geen filmtitels kent?
Ik ken alleen de obvious ones, zoals Harry Potter en LOTR enzo![]()
Ik betwijfel hetquote:Op donderdag 2 april 2015 21:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Vaak komt er meer in je geheugen naar boven door gewoon te proberen, en er zitten ook genoeg obvious vragen bij.
Alleen die filmvragen van voor 1950 sla ik ook over. Of van die regisseurs met moeilijke namen.
Ach gewoon eens meelezen, zal vast wel meevallen.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik betwijfel het![]()
Mijn geheugen werkt gewoon niet zo met filmtitels en acteurs etc.
Net zoals met liedjes..![]()
In het top 2000 topic sta ik er om bekend, driekwart van de liedjes in het komende uur niet denken te kennen heet daar 'een ess doen'.
Uiteraard ken ik de liedjes wel gewoon natuurlijk.
Maar titels en namen blijven gewoon niet hangen
Ja, want er waren de afgelopen tijd meerdere 40+'ers hier, jij de enige FMT'er.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:38 schreef drakin het volgende:
Maar als ik jullie nu naar de Fok Movie Trivia lok, en naar de sc die erbij hoort.
Dan is het ineens geen complot, maar naar de 40 + sc wel?
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:38 schreef drakin het volgende:
Maar als ik jullie nu naar de Fok Movie Trivia lok, en naar de sc die erbij hoort.
Jamaar 40+....neeeeeee.. nog niet!quote:Op donderdag 2 april 2015 21:38 schreef drakin het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, want er waren de afgelopen tijd meerdere 40+'ers hier, jij de enige FMT'er.
quote:
Ok kom allemaal deze vraag beantwoorden)echt ik heb zelf geen flauw idee'quote:
Ik kijk amper films johquote:Op donderdag 2 april 2015 21:41 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok kom allemaal deze vraag beantwoorden)echt ik heb zelf geen flauw idee'
TV / [FOK! Movie Trivia] - april 2015 - deel 1
Of naar de oergezellige Film sc
TV / [FMT SC] Dubbele punten!!@!
Ik heb werkelijk nog nooit gehoord van Lawrence Kasdanquote:Op donderdag 2 april 2015 21:41 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok kom allemaal deze vraag beantwoorden)echt ik heb zelf geen flauw idee'
Of naar de oergezellige Film sc
TV / [FMT SC] Dubbele punten!!@!
Dan blijf je enkel tot de scquote:
Ik ook niet, maar de vraagsteller vast wel en hij zet vast wel een hint zo neerquote:Op donderdag 2 april 2015 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit gehoord van Lawrence Kasdan
Ik ookquote:
Ik wilde net de punten posten, want dat had ik nog niet gedaanquote:Op donderdag 2 april 2015 21:50 schreef Miniem het volgende:
[..]niet meer naar de stand van f1 manager gekeken.
Kun je die filmvraag anders beantwoorden?quote:
Anders welquote:Op donderdag 2 april 2015 21:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun je die filmvraag anders beantwoorden?
Ik heb vandaag niks gehoordquote:Op donderdag 2 april 2015 21:52 schreef MissMSX het volgende:
Weet iemand hoe het met Cat gaat eigenlijk?
Geen nieuws is dan hopelijk goed nieuws.quote:
ze heeft n eigen topic in lif erover, iets van donatie bij leven heet hetquote:
Ik hoop het.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen nieuws is dan hopelijk goed nieuws.
Of opsekops, is ook andersquote:Op donderdag 2 april 2015 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Anders wel
Kijken of het deze keer ook kan
Ik weetquote:Op donderdag 2 april 2015 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze heeft n eigen topic in lif erover, iets van donatie bij leven heet het
Ja, brrr...quote:Op donderdag 2 april 2015 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Genoeg slecht ziekenhuisnieuws gehoord deze week.
Ik heb laatst verzocht om makkelijker vragen, het is daar soms wel errug lastig.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:52 schreef essnhills het volgende:
Ik heb het topic doorgelezen, en ik had werkelijk geen enkele vraag geweten.
De enige keer dat er een belletje ging rinkelen was bij die poster van Save the last dance
Toen dacht ik 'Dat was 1 van die dansfilms' En dat was het.
Ik heb niet het idee dat dit topic voor mij is
Oh joh, dank jequote:Op donderdag 2 april 2015 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze heeft n eigen topic in lif erover, iets van donatie bij leven heet het
daar stond vandaag wel t een en ander in qua updatesquote:
Ah mooi!quote:Op donderdag 2 april 2015 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar stond vandaag wel t een en ander in qua updatesvolgens mij doet ze t naar omstandigheden bbest prima
Geweldig hequote:Op donderdag 2 april 2015 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Dat superfan programma is echt mooi van kansloosheid![]()
![]()
waddupquote:Op donderdag 2 april 2015 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah mooi!
Ik heb vandaag de ziekenhuistopics een beetje vermeden
Takaikiquote:Op donderdag 2 april 2015 21:52 schreef MissMSX het volgende:
Weet iemand hoe het met Cat gaat eigenlijk?
die commentaarstem heel droog " waar Moet je nou op letten bij klompen verven/spandoeken maken/ promoten? " ectquote:Op donderdag 2 april 2015 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geweldig he![]()
![]()
Alleen waarom wordt Wilnaa niet ondertiteld
Laat maar volgens mij wil ik niet eens weten wat ze zegt
Echt he.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die commentaarstem heel droog " waar Moet je nou op letten bij klompen verven/spandoeken maken/ promoten ect
Thanks, net zitten lezen. Wel heel fijn dat de operatie van de ontvanger ook goed is gegaan.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Takaiki![]()
En hier staat e.e.a.:
LIF / Donatie bij leven #3 Nu gaat het echt gebeuren
Ik heb zelfs nooit gehoord van Lawrence Kasdanquote:Op donderdag 2 april 2015 21:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ken je(zonder op te zoeken) 2 films van Lawrence Kasdan? Dan kun je nu meedoen
Ja joh, je weet wel, dat is die enequote:Op donderdag 2 april 2015 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nooit gehoord van Lawrence Kasdan
Van het weekend viel er een oudere vrouw van haar stoel op werk, ze hoorde bij een groep waar ik lunch aan het serveren en koffie en thee aan het schenken was. Dat liep zo uit de hand dat de meereizende arts tegen ons aan het roepen was dat ze stervende was (koffiepot nog in de hand) en uiteindelijk is ze een kwartier lang gereanimeerd en met een zeer zwak hartritme met de ambulance afgevoerd.quote:
Tjemig wat is die vraagsteller toch traag daar, zelfs geen reactie na vragen om een hint.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja joh, je weet wel, dat is die ene
die chick met dikke assquote:Op donderdag 2 april 2015 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja joh, je weet wel, dat is die ene
Rtl 5 . Tijdens ieder reclameblok, komt het wel voorbijquote:
Die zijn viesquote:Op donderdag 2 april 2015 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rtl 5 . Tijdens ieder reclameblok, komt het wel voorbij
Joh gets, snap dat je er dan wel ff klaar mee bentquote:Op donderdag 2 april 2015 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van het weekend viel er een oudere vrouw van haar stoel op werk, ze hoorde bij een groep waar ik lunch aan het serveren en koffie en thee aan het schenken was. Dat liep zo uit de hand dat de meereizende arts tegen ons aan het roepen was dat ze stervende was (koffiepot nog in de hand) en uiteindelijk is ze een kwartier lang gereanimeerd en met een zeer zwak hartritme met de ambulance afgevoerd.
En vorige week al nieuws van m'n oom dat ze hem alleen nog kunnen behandelen (kanker) om zijn leven met 2 à 3 jaar te verlengen. Genezing is niet meer mogelijk,
En vanmorgen nieuws van m'n leidinggevende. Vrij jonge collega (39 geloof ik) vecht ook al anderhalf jaar tegen kanker, en het leek eigenlijk steeds beter te gaan. Vorige week had hij weer een scan, en vanmorgen de uitslag: Overal uitzaaiingen, er is niks meer aan te doen.
Getver, alles komt n 3 is nu niet leuk meerquote:Op donderdag 2 april 2015 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van het weekend viel er een oudere vrouw van haar stoel op werk, ze hoorde bij een groep waar ik lunch aan het serveren en koffie en thee aan het schenken was. Dat liep zo uit de hand dat de meereizende arts tegen ons aan het roepen was dat ze stervende was (koffiepot nog in de hand) en uiteindelijk is ze een kwartier lang gereanimeerd en met een zeer zwak hartritme met de ambulance afgevoerd.
En vorige week al nieuws van m'n oom dat ze hem alleen nog kunnen behandelen (kanker) om zijn leven met 2 à 3 jaar te verlengen. Genezing is niet meer mogelijk,
En vanmorgen nieuws van m'n leidinggevende. Vrij jonge collega (39 geloof ik) vecht ook al anderhalf jaar tegen kanker, en het leek eigenlijk steeds beter te gaan. Vorige week had hij weer een scan, en vanmorgen de uitslag: Overal uitzaaiingen, er is niks meer aan te doen.
Jep. Ik heb m'n portie wel even gehad zoquote:Op donderdag 2 april 2015 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Getver, alles komt n 3 is nu niet leuk meer
Oh nouquote:Op donderdag 2 april 2015 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Poeh, heftig allemaalquote:Op donderdag 2 april 2015 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
quote:
Jep.quote:
Don' get me startedquote:
Disco infernoquote:
Jaquote:
Dat ze dat maar weten jaquote:Op donderdag 2 april 2015 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja
Nu mag jij een tijdje niet meer met zulke dingen
Nee, nog veel ergerquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, nog veel erger
The Ketchup song
Tetten die je niet wilt proeven tellen niet echt neequote:Op donderdag 2 april 2015 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, geen idee, maar hebben een nare smaak, en dat zonder te proeven
Die jaquote:Op donderdag 2 april 2015 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Asere hey, ha de hey
de hevve ewjekij laeurh alfhnl kaejfh laejhf lakjehf ajkefh a
aasdjkawd klawjh![]()
![]()
Nou, dat bedoel ikquote:Op donderdag 2 april 2015 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tetten die je niet wilt proeven tellen niet echt nee
oopsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:10 schreef crv het volgende:
[..]
oops
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik heb een godsgruwelijke hekel aan formidablequote:
Poefwaardige exemplaren zijn ook meestal niet in van die reclames, natuurlijk.quote:
Klopt.quote:
Poef!quote:Op donderdag 2 april 2015 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Poefwaardige exemplaren zijn ook meestal niet in van die reclames, natuurlijk.
Noem je dát slechte muziek?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Noem je dát slechte muziek?
Dan ken je Gré Parelmoer nog nietFout he... slecht is heul wat andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Zie je welquote:
Wait, whutquote:Op donderdag 2 april 2015 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals D. zijn tieten dat zijn voor ST?
Bij mij zit er nog wel een hoog grappig gehalte in, maar dat zal door de vrienden van m'n broertje komenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fout he... slecht is heul wat anders
Guilty as chargedquote:Op donderdag 2 april 2015 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie je wel
Maar is dit nog leuk fout?
Dit is toch geen guilty pleasure van jou?
Oh, hihi.quote:
Maar die zijn ook afgewezenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, hihi.
Er zijn er die dat kunnen![]()
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:52 schreef D. het volgende:
*Miniem doos tissues toeschuift
1 Miniem Vroarie 716
2 D. D.-F1 634
3 Toekito Toek Racing 608
4 D.Rose RoseRacing 548
5 DaMart MartRacing 534
6 Arch-Indar Conclave of Shadows 492
Dit dan?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij zit er nog wel een hoog grappig gehalte in, maar dat zal door de vrienden van m'n broertje komen![]()
Maar idd, foute muziek is goeie muziek![]()
![]()
Die heeft heul geen tieten joh.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie je wel
Maar is dit nog leuk fout?
Dit is toch geen guilty pleasure van jou?
Goede titel welquote:Op donderdag 2 april 2015 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit dan?
Ook goed voor de alcoholisten onder ons
Zeg, niet zo denigrerend over mijn a-cupjequote:Op donderdag 2 april 2015 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die heeft heul geen tieten joh.
quote:
Type "Gooi je schoonmoeder uit het raam"?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij zit er nog wel een hoog grappig gehalte in, maar dat zal door de vrienden van m'n broertje komen![]()
Maar idd, foute muziek is goeie muziek![]()
![]()
Die van mij kunnen ook poef!quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit dan?
Ook goed voor de alcoholisten onder ons
Waar valt dit onder?quote:
Ow, ik stelde me iets anders voor bij poefquote:Op donderdag 2 april 2015 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die van mij kunnen ook poef!
Moet ik wel zwanger voor zijn, maar het kan.
Gré is niet zomaar uit het raam te gooienquote:Op donderdag 2 april 2015 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Type "Gooi je schoonmoeder uit het raam"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Hollandse bejaarden?quote:
Dokter Bernardquote:
uhuhquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gré is niet zomaar uit het raam te gooien
Hefboompje gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Maandag is ook saai drinkenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond van wel
Eigenlijk maandag ,al, maar ik drink niet op maandag
Memories of the past. Dronken in studentenkroeg meelallendquote:
Het is briljant, neem dat van mij aanquote:Op donderdag 2 april 2015 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hollandse bejaarden?
En de muziek weet ik nog niet
Poef is ook heel persoonlijk interpreteerbaar, natuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik stelde me iets anders voor bij poef
Passend liedje wel, bij jouquote:Op donderdag 2 april 2015 22:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Memories of the past. Dronken in studentenkroeg meelallend
Uh want? Maandag is een prima dag om te drinken hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond van wel
Eigenlijk maandag ,al, maar ik drink niet op maandag
quote:
Ik ben vergeten hoe het wasquote:
Ken het natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2015 22:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is briljant, neem dat van mij aan
Daar komt dat doorquote:Op donderdag 2 april 2015 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Poef is ook heel persoonlijk interpreteerbaar, natuurlijk.
Ik geef haar wel gewoon de route naar de dichtsbijzijnde skihut (gelukkig niet erg in de buurt)quote:
Maar je twijfelt nog over de kwaliteitquote:
Skihut...quote:Op donderdag 2 april 2015 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik geef haar wel gewoon de route naar de dichtsbijzijnde skihut (gelukkig niet erg in de buurt)
Een grote steen, hopelijkquote:
Blargh. Die echtgenotes die maar gewoon thuiskomen enzo.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:22 schreef Koen66 het volgende:
zucht, liggen m'n kids eindelijk in bed, ga ik er lekker voor zitten om ff van de rust te genieten
Komt mevr Koen vroeger dan verwacht al binnenvallen
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
Omdat ze wel normaal kan zijn en echt zingen:
Niet mijn guilty pleasure zeg maarquote:Op donderdag 2 april 2015 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar je twijfelt nog over de kwaliteit
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:22 schreef Koen66 het volgende:
zucht, liggen m'n kids eindelijk in bed, ga ik er lekker voor zitten om ff van de rust te genieten
Komt mevr Koen vroeger dan verwacht al binnenvallen
het zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blargh. Die echtgenotes die maar gewoon thuiskomen enzo.
quote:
Wat is jouw ultieme guilty pleasure?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet mijn guilty pleasure zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is jouw ultieme guilty pleasure?Dat kan echt per dag verschillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meestal wel liedjes met wat meer leven erin. Dus ketchup songs, bonkers, etc
En voor jou?stupidity has become as common as common sense was before
Een dronken-mensen-in-donkere-kroegen-meelal-klassieker!!quote:
Met knippen en plakken wel jaquote:
respectquote:Op donderdag 2 april 2015 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met knippen en plakken wel ja
Voor mijn tijdquote:Op donderdag 2 april 2015 22:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een dronken-mensen-in-donkere-kroegen-meelal-klassieker!!
Bonkers?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan echt per dag verschillen
meestal wel liedjes met wat meer leven erin. Dus ketchup songs, bonkers, etc
En voor jou?
In jouw tijd bestaan geen kroegen meer waar mensen dronken worden?quote:
Welquote:Op donderdag 2 april 2015 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In jouw tijd bestaan geen kroegen meer waar mensen dronken worden?
Disco is niet foutquote:Op donderdag 2 april 2015 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bonkers?
Nou, wat ik net postte wel, foute disco ook enzo. Hoewel ik me er eigenlijk niet voor schaam
Moet nu hard denken waar ik me wel echt voor schaam
na een paar neuten zing ik dit ook wel meequote:Op donderdag 2 april 2015 22:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een dronken-mensen-in-donkere-kroegen-meelal-klassieker!!
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bonkers?
Nou, wat ik net postte wel, foute disco ook enzo. Hoewel ik me er eigenlijk niet voor schaam
Moet nu hard denken waar ik me wel echt voor schaam
En welke zijn dan jouw 'guilty pleasures'?quote:
Nee he? Eigenlijk nietquote:
Makkelijkquote:
Jij hebt geen smaakquote:
Kan nu even niet luisteren. Morgen even doenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
(ook omdat ze dit draaien in bij de OS in Londen als de hockey Nederlandse dames scoorden. Vaak gehoord dus)
Ach, je er voor schamen is ook niet goed. En jaren 80 disco shit is ook gewoon lekker. Toen was dat ook niet fout he
Voorganger van de dance van nuquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel weer een mix van een mix, maar blijft lekker
origineel was beterquote:Op donderdag 2 april 2015 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel weer een mix van een mix, maar blijft lekker
Met nieuwjaar hadden we een huisfeestje en alle buren (naast, boven en onder) en toen hebben we van 22.00 tot 23.45 op 90'ies muziek gedanst, even naar buiten om vuurwerkshow boven Amsterdam te kijken en te proosten. En van 00.30 tot 6.00-ish weer gedanst op 90'ies muziekquote:
Hee toch even in 40 plus geweest zie ikquote:
East 17 - It's Alright (Official Music Video):quote:Op donderdag 2 april 2015 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En welke zijn dan jouw 'guilty pleasures'?
Maar 90'ies muziek isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |