Welquote:Op donderdag 2 april 2015 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In jouw tijd bestaan geen kroegen meer waar mensen dronken worden?
Disco is niet foutquote:Op donderdag 2 april 2015 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bonkers?
Nou, wat ik net postte wel, foute disco ook enzo. Hoewel ik me er eigenlijk niet voor schaam
Moet nu hard denken waar ik me wel echt voor schaam
na een paar neuten zing ik dit ook wel meequote:Op donderdag 2 april 2015 22:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een dronken-mensen-in-donkere-kroegen-meelal-klassieker!!
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bonkers?
Nou, wat ik net postte wel, foute disco ook enzo. Hoewel ik me er eigenlijk niet voor schaam
Moet nu hard denken waar ik me wel echt voor schaam
En welke zijn dan jouw 'guilty pleasures'?quote:
Nee he? Eigenlijk nietquote:
Makkelijkquote:
Jij hebt geen smaakquote:
Kan nu even niet luisteren. Morgen even doenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
(ook omdat ze dit draaien in bij de OS in Londen als de hockey Nederlandse dames scoorden. Vaak gehoord dus)
Ach, je er voor schamen is ook niet goed. En jaren 80 disco shit is ook gewoon lekker. Toen was dat ook niet fout he
Voorganger van de dance van nuquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel weer een mix van een mix, maar blijft lekker
origineel was beterquote:Op donderdag 2 april 2015 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel weer een mix van een mix, maar blijft lekker
Met nieuwjaar hadden we een huisfeestje en alle buren (naast, boven en onder) en toen hebben we van 22.00 tot 23.45 op 90'ies muziek gedanst, even naar buiten om vuurwerkshow boven Amsterdam te kijken en te proosten. En van 00.30 tot 6.00-ish weer gedanst op 90'ies muziekquote:
Hee toch even in 40 plus geweest zie ikquote:
East 17 - It's Alright (Official Music Video):quote:Op donderdag 2 april 2015 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En welke zijn dan jouw 'guilty pleasures'?
Maar 90'ies muziek isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |