Ik geef haar wel gewoon de route naar de dichtsbijzijnde skihut (gelukkig niet erg in de buurt)quote:
Maar je twijfelt nog over de kwaliteitquote:
Skihut...quote:Op donderdag 2 april 2015 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik geef haar wel gewoon de route naar de dichtsbijzijnde skihut (gelukkig niet erg in de buurt)
Een grote steen, hopelijkquote:
Blargh. Die echtgenotes die maar gewoon thuiskomen enzo.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:22 schreef Koen66 het volgende:
zucht, liggen m'n kids eindelijk in bed, ga ik er lekker voor zitten om ff van de rust te genieten
Komt mevr Koen vroeger dan verwacht al binnenvallen
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
Omdat ze wel normaal kan zijn en echt zingen:
Niet mijn guilty pleasure zeg maarquote:Op donderdag 2 april 2015 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar je twijfelt nog over de kwaliteit
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:22 schreef Koen66 het volgende:
zucht, liggen m'n kids eindelijk in bed, ga ik er lekker voor zitten om ff van de rust te genieten
Komt mevr Koen vroeger dan verwacht al binnenvallen
het zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blargh. Die echtgenotes die maar gewoon thuiskomen enzo.
quote:
Wat is jouw ultieme guilty pleasure?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet mijn guilty pleasure zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is jouw ultieme guilty pleasure?Dat kan echt per dag verschillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meestal wel liedjes met wat meer leven erin. Dus ketchup songs, bonkers, etc
En voor jou?stupidity has become as common as common sense was before
Een dronken-mensen-in-donkere-kroegen-meelal-klassieker!!quote:
Met knippen en plakken wel jaquote:
respectquote:Op donderdag 2 april 2015 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met knippen en plakken wel ja
Voor mijn tijdquote:Op donderdag 2 april 2015 22:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een dronken-mensen-in-donkere-kroegen-meelal-klassieker!!
Bonkers?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan echt per dag verschillen
meestal wel liedjes met wat meer leven erin. Dus ketchup songs, bonkers, etc
En voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |