quote:
Type "Gooi je schoonmoeder uit het raam"?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij zit er nog wel een hoog grappig gehalte in, maar dat zal door de vrienden van m'n broertje komen![]()
Maar idd, foute muziek is goeie muziek![]()
![]()
Die van mij kunnen ook poef!quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit dan?
Ook goed voor de alcoholisten onder ons
Waar valt dit onder?quote:
Ow, ik stelde me iets anders voor bij poefquote:Op donderdag 2 april 2015 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die van mij kunnen ook poef!
Moet ik wel zwanger voor zijn, maar het kan.
Gré is niet zomaar uit het raam te gooienquote:Op donderdag 2 april 2015 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Type "Gooi je schoonmoeder uit het raam"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hollandse bejaarden?quote:
Dokter Bernardquote:
uhuhquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gré is niet zomaar uit het raam te gooien
Hefboompje gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Maandag is ook saai drinkenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond van wel
Eigenlijk maandag ,al, maar ik drink niet op maandag
Memories of the past. Dronken in studentenkroeg meelallendquote:
Het is briljant, neem dat van mij aanquote:Op donderdag 2 april 2015 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hollandse bejaarden?
En de muziek weet ik nog niet
Poef is ook heel persoonlijk interpreteerbaar, natuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik stelde me iets anders voor bij poef
Passend liedje wel, bij jouquote:Op donderdag 2 april 2015 22:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Memories of the past. Dronken in studentenkroeg meelallend
Uh want? Maandag is een prima dag om te drinken hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond van wel
Eigenlijk maandag ,al, maar ik drink niet op maandag
quote:
Ik ben vergeten hoe het wasquote:
Ken het natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2015 22:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is briljant, neem dat van mij aan
Daar komt dat doorquote:Op donderdag 2 april 2015 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Poef is ook heel persoonlijk interpreteerbaar, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |