Maar hoe doe je dat als je praktisch geen filmtitels kent?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook en toch haal ik er wel punten (veel gokken en wachten op de makkelijke hints)
Al 5 gehad. Maar misschien pak ik zo toch nog 1tjequote:
quote:
Vaak komt er meer in je geheugen naar boven door gewoon te proberen, en er zitten ook genoeg obvious vragen bij.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat als je praktisch geen filmtitels kent?
Ik ken alleen de obvious ones, zoals Harry Potter en LOTR enzo![]()
Ik betwijfel hetquote:Op donderdag 2 april 2015 21:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Vaak komt er meer in je geheugen naar boven door gewoon te proberen, en er zitten ook genoeg obvious vragen bij.
Alleen die filmvragen van voor 1950 sla ik ook over. Of van die regisseurs met moeilijke namen.
Ach gewoon eens meelezen, zal vast wel meevallen.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik betwijfel het![]()
Mijn geheugen werkt gewoon niet zo met filmtitels en acteurs etc.
Net zoals met liedjes..![]()
In het top 2000 topic sta ik er om bekend, driekwart van de liedjes in het komende uur niet denken te kennen heet daar 'een ess doen'.
Uiteraard ken ik de liedjes wel gewoon natuurlijk.
Maar titels en namen blijven gewoon niet hangen
Ja, want er waren de afgelopen tijd meerdere 40+'ers hier, jij de enige FMT'er.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:38 schreef drakin het volgende:
Maar als ik jullie nu naar de Fok Movie Trivia lok, en naar de sc die erbij hoort.
Dan is het ineens geen complot, maar naar de 40 + sc wel?
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:38 schreef drakin het volgende:
Maar als ik jullie nu naar de Fok Movie Trivia lok, en naar de sc die erbij hoort.
Jamaar 40+....neeeeeee.. nog niet!quote:Op donderdag 2 april 2015 21:38 schreef drakin het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, want er waren de afgelopen tijd meerdere 40+'ers hier, jij de enige FMT'er.
quote:
Ok kom allemaal deze vraag beantwoorden)echt ik heb zelf geen flauw idee'quote:
Ik kijk amper films johquote:Op donderdag 2 april 2015 21:41 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok kom allemaal deze vraag beantwoorden)echt ik heb zelf geen flauw idee'
TV / [FOK! Movie Trivia] - april 2015 - deel 1
Of naar de oergezellige Film sc
TV / [FMT SC] Dubbele punten!!@!
Ik heb werkelijk nog nooit gehoord van Lawrence Kasdanquote:Op donderdag 2 april 2015 21:41 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok kom allemaal deze vraag beantwoorden)echt ik heb zelf geen flauw idee'
TV / [FOK! Movie Trivia] - april 2015 - deel 1
Of naar de oergezellige Film sc
TV / [FMT SC] Dubbele punten!!@!
Dan blijf je enkel tot de scquote:
Ik ook niet, maar de vraagsteller vast wel en hij zet vast wel een hint zo neerquote:Op donderdag 2 april 2015 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit gehoord van Lawrence Kasdan
Ik ookquote:
Ik wilde net de punten posten, want dat had ik nog niet gedaanquote:Op donderdag 2 april 2015 21:50 schreef Miniem het volgende:
[..]niet meer naar de stand van f1 manager gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |