quote:Op donderdag 2 april 2015 14:39 schreef Peunage het volgende:
Hebben jullie gisteren nog Pacman gespeeld op google maps?
Niet? Ohquote:Op donderdag 2 april 2015 14:39 schreef Peunage het volgende:
Ja nu is het dus niet leuk meer Fallux, als je jezelf gaat quoten en zo.
Zeker, zeker.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Heb je wel netjes allemaal voldoendes Fylax?
Je bent zelf een leuk geitje.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:08 schreef Paxcon het volgende:
Wat een leuke geitjes in de OP van het vorige deel
vind je geitjes leuk om te zien?quote:Op donderdag 2 april 2015 15:08 schreef Paxcon het volgende:
Wat een leuke geitjes in de OP van het vorige deel
ja, ben zelf van de zomer ook bij geitjes geweestquote:
Wat leukquote:Op donderdag 2 april 2015 15:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, ben zelf van de zomer ook bij geitjes geweest
al heb ik nu even geen zin om een foto te uploaden
neequote:Op donderdag 2 april 2015 15:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat leuk
Zullen we n keer naar n kinderboerderij gaan en geitjes voeren?
Weijers of deze?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:18 schreef Specularium het volgende:
Het moet Guido voorstellen, maar ik zie Elflettering eigenlijk ook precies zo.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dit zelf getekend?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:18 schreef Specularium het volgende:
Het moet Guido voorstellen, maar ik zie Elflettering eigenlijk ook precies zo.
[ afbeelding ]
Wat is er mis met sjaals?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je dit zelf getekend?
Ik heb geen bril, ik ben geen feminist, ik werk niet op een Apple, ik woon niet naast een gracht of rivier, ik heb geen sjaal om () en de koran komt mijn huis al helemaal niet in.
Vind ik ook altijd wel leuk staan, zoiets bijvoorbeeld:quote:
Niks, maar je gaat in huis toch niet met een sjaal om zitten? Als het buiten erg koud is en je gaat de deur uit, dan kun je een sjaal omdoen. En vrouwen kunnen het dragen als een soort decoratief kledingstuk. Als man ga je niet binnen met een sjaal om zitten.quote:
Ik moest hier toen keihard om lachen.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd wel leuk staan, zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Elflettering draagt dus gewoon een sjaal binnen.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks, maar je gaat in huis toch niet met een sjaal om zitten? Als het buiten erg koud is en je gaat de deur uit, dan kun je een sjaal omdoen. En vrouwen kunnen het dragen als een soort decoratief kledingstuk. Als man ga je niet binnen met een sjaal om zitten.
Nee. En ook niet buiten, trouwens.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering draagt dus gewoon een sjaal binnen.
Waarom een vrouw wel en een man niet? Beetje seksistisch, dit.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks, maar je gaat in huis toch niet met een sjaal om zitten? Als het buiten erg koud is en je gaat de deur uit, dan kun je een sjaal omdoen. En vrouwen kunnen het dragen als een soort decoratief kledingstuk. Als man ga je niet binnen met een sjaal om zitten.
Was ook wel een goede combinatie met die voetballer.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:06 schreef Specularium het volgende:
Maar dat is omdat Emile een harde baas is.
Omdat vrouwen soms een sjaal dragen als decoratief kledingstuk.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom een vrouw wel en een man niet? Beetje seksistisch, dit.
Drogreden.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat vrouwen soms een sjaal dragen als decoratief kledingstuk.
Om dezelfde reden als je als man geen laarzen moet dragen of vrouwenoorbellen indoet, omdat het spuuglelijk en ontzettend gay isquote:Op donderdag 2 april 2015 18:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom een vrouw wel en een man niet? Beetje seksistisch, dit.
Wat vind je van mijn sjaal die ik binnen draag Elfletterig?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als man ga je niet binnen met een sjaal om zitten.
Wat heb jij toch een bekrompen wereldbeeld.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als je als man geen laarzen moet dragen of vrouwenoorbellen indoet, omdat het spuuglelijk en ontzettend gay is
Godver ik stik bijna in mijn appelsapje.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:19 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed, yasmin laat ook haar snor staan terwijl dat toch ook meer een mannending is, dat wordt dan weer opgeheven door kalekuitenmanuela met zijn homosjaal
Lijkt net een lange sok.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn sjaal die ik binnen draag Elfletterig?
[ afbeelding ]
Hoe kan je daar nou een sok in zien.quote:
Ik heb niet echt een uitgesproken mening over sjaals, in de zin of ze mooi of niet mooi zijn. Ik heb ook geen mening over vishengels, naaimachines, grasmaaiers of andere voorwerpen die ik niet gebruik.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn sjaal die ik binnen draag Elfletterig?
[ afbeelding ]
Door de streepjes en de vorm, en omdat ik hele grote voeten en dus sokken heb.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou een sok in zien.
In dit (spaarzame) geval heeft timmmmm gewoon gelijk. Alhoewel: zelfs de gays die ik ken, lopen er niet zo bij.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een bekrompen wereldbeeld.
Een pyjamabroek zku ik nog kunnen begrijpen, maar een sok vind ik ook wat vergezochtquote:Op donderdag 2 april 2015 18:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou een sok in zien.
Ik neem dit soort beledigingen hoog op. ik maar denken dat we hier een bromance hadden, ga je me ineens zo lopen dissen joh. Dit is niet okéquote:
sorryquote:Op donderdag 2 april 2015 18:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik neem dit soort beledigingen hoog op. ik maar denken dat we hier een bromance hadden, ga je me ineens zo lopen dissen joh. Dit is niet oké
Beneden ja? Dat begint weer hip te worden namelijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:19 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed, yasmin laat ook haar snor staan
Is je dat opgevallen, ja?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Beneden ja? Dat begint weer hip te worden namelijk.
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef YokiKater het volgende:
Hebben jullie ook zoveel zin in The Passion?
Krijgt hij een blowjob in het zwembad van Shirma?quote:Op donderdag 2 april 2015 18:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dave Roelvink heeft ook een rolletje. Volgens mij wordt het een topshow.
Zou kunnen, ik weet het niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijgt hij een blowjob in het zwembad van Shirma?
Opgeklopte religieuze kuthype. Als ik niet al standaard op donderdagavond buiten de deur was, zou ik maken dat ik van huis wegkwam.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:44 schreef YokiKater het volgende:
Hebben jullie ook zoveel zin in The Passion?
Zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:00 schreef Specularium het volgende:
Ik zou tegen Shirma zeggen dat ze eraf moet blijven.
Ik ga gewoon naar Tokyo Drift kijken.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Opgeklopte religieuze kuthype. Als ik niet al standaard op donderdagavond buiten de deur was, zou ik maken dat ik van huis wegkwam.
Fast and Furious?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar Tokyo Drift kijken.
Ja ja.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:00 schreef Specularium het volgende:
Van eten in het algemeenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:00 schreef Specularium het volgende:
Ja heb gister besloten om Sikh te worden. Geloof dat zij hun haar niet mogen verwijderen. En ik heb zoveel haar dat het mij zeker 30 minuten per dag gaat schelen.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:19 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed, yasmin laat ook haar snor staan terwijl dat toch ook meer een mannending is, dat wordt dan weer opgeheven door kalekuitenmanuela met zijn homosjaal
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Je gaat het toch wel kammen he? Anders weet ik niet of ik het hier mee eens benquote:Op donderdag 2 april 2015 19:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb gister besloten om Sikh te worden. Geloof dat zij hun haar niet mogen verwijderen. En ik heb zoveel haar dat het mij zeker 30 minuten per dag gaat schelen.
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
1 aprilBen bang van niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/PVVAanhangers?fref=ts
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb gister besloten om Sikh te worden. Geloof dat zij hun haar niet mogen verwijderen. En ik heb zoveel haar dat het mij zeker 30 minuten per dag gaat schelen.
Ja anders gaat het zo klitten.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat het toch wel kammen he? Anders weet ik niet of ik het hier mee eens ben
Gelukkig maar, en dan blijf je tenminste lekker zachtquote:
Beste PVV,quote:
Viespeukquote:Op donderdag 2 april 2015 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig maar, en dan blijf je tenminste lekker zacht.
quote:Roy Beij Het is niet slecht bedoeld en ben zelf ook niet racistisch. Het enige wat ik zeg is, en das niet racistisch bedoeld dat maria door een forse donkere vrouw (wat maria niet was) word gespeeld, niet getint, echt donker, nogmaals niet racistisch bedoeld. En als je mohammed blank neerzet dan is het hek van de dam! Jammer dat veel mensen het bericht verkeert op pikken maar heb naar mij weten niks racistisch neergezet. En ben zelf ook echt niet tegen huidskleur nogmaals.
Beste PVV,quote:Op donderdag 2 april 2015 19:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beste PVV,
Bij de Passion vanavond wordt de rol van Maria vertolkt door een zwart dik teringwijf. En dat terwijl blanke dikke teringwijven thuiszitten. Die zwarte varkens pikken al onze baantjes in. Ik hoop dat u hier iets tegen kan doen
grgr,
Hanna Tokkie
Wie kan van die hoed een roze tulband maken?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig maar, en dan blijf je tenminste lekker zacht.
Jij komt altijd met die vreemde ideeënquote:
Dit vind ik wel héél racistischquote:Op donderdag 2 april 2015 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beste PVV,
Jezus was een arabier.
Grgr.
Cousin It!quote:Op donderdag 2 april 2015 20:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wie kan van die hoed een roze tulband maken?
[ afbeelding ]
Nou zag ze gister en ze mogen veel meer dan moslims. Dus dacht dat is 2 vliegen met 1 klap.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij komt altijd met die vreemde ideeën
Al die gekke religies komen uit het Midden-Oosten, dan verwacht ik dat hij op z'n minst lichtgetint was.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat over Mohammed klopt wel.
Jammer dat Roy de basisschool niet heeft afgemaakt.
quote:Roy Beij Ze word wel overal blank afgebeeld tot heel licht getint, en ze was volgens mij arm en mager. Dit is nu het totaal tegenovergestelde.
Al dat kammen kost meer tijd dan het scheren ...quote:Op donderdag 2 april 2015 20:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou zag ze gister en ze mogen veel meer dan moslims. Dus dacht dat is 2 vliegen met 1 klap.
Nee hoor. Gewoon borstel er doorheen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al dat kammen kost meer tijd dan het scheren ...
De échte bewoners van Israel zijn toch ook roomblank?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al die gekke religies komen uit het Midden-Oosten, dan verwacht ik dat hij op z'n minst lichtgetint was.
Kijk die engerd daar links op de stoel.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De échte bewoners van Israel zijn toch ook roomblank?
[ afbeelding ]
Als jij je daar prettiger bij voelt moet je het vooral doenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon borstel er doorheen.
Blij dat je het er mee eens bent. Maar jij laat geen haar staan hoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jij je daar prettiger bij voelt moet je het vooral doen.
Dat is gewoon een zionistisch complot.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De échte bewoners van Israel zijn toch ook roomblank?
[ afbeelding ]
En als #viesdik even op vakantie is geweest, is hij ook bijna even zwart als 'Maria'quote:
Niet haten op mijn haatbaardquote:Op donderdag 2 april 2015 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Blij dat je het er mee eens bent. Maar jij laat geen haar staan hoor.
Het is ook gewoon kunst.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben gek op (Japanse) auto's en driften.
Ook op mijn hoofdquote:Op donderdag 2 april 2015 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die gaat er af hoor. Hou niet van haar
F&Fquote:Op donderdag 2 april 2015 20:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het is ook gewoon kunst.
Sowieso hou ik wel van de Fast and Furious films.
Ik ook, ze zijn wel een beetje over the top maar ik stoor mij er niet aan.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het is ook gewoon kunst.
Sowieso hou ik wel van de Fast and Furious films.
Jezus is een mietjequote:Op donderdag 2 april 2015 20:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat sp3c wel een goede Jezus zou zijn
damn right, echte echte Hollanders slaan geen knaken afquote:Op donderdag 2 april 2015 20:09 schreef Mani89 het volgende:
sp3c zou een prima judas zijn, net als zijn UI.
Omdat je te dik was zeker?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:10 schreef Uccie het volgende:
Ik ben als kleuter geweigerd om Maria te spelen. Dikke rel ook.
Enrique Iglesias is er niks bijquote:Op donderdag 2 april 2015 20:18 schreef Yasmin23 het volgende:
hmmmm
http://www.wtf.nl/social-(...)-megamoedervlek.html
Paar tikken op d'r oog en niemand die iets merkt.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:18 schreef Yasmin23 het volgende:
hmmmm
Dat doe jij graag he, vrouwen slaanquote:Op donderdag 2 april 2015 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Paar tikken op d'r oog en niemand die iets merkt.
Heb je wat tegen negers ofzo?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gaat er serieus een negerin Maria spelen?
Daar maak ik helemaal geen probleem van.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:18 schreef Yasmin23 het volgende:
hmmmm
Nee ze is wel mooi.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar maak ik helemaal geen probleem van.
Ze zijn nu het volgende aan het maken toch? Met die tribute en al...quote:
Daar stoor ik mij ook niet aan.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook, ze zijn wel een beetje over the top maar ik stoor mij er niet aan.
Ik zie liever ditquote:Op donderdag 2 april 2015 20:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Topic is niet compleet zonder plaatje
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is sowieso allemaal al verzonnen dus....quote:Op donderdag 2 april 2015 20:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar is toch historisch incorrect
Een negereus.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gaat er serieus een negerin Maria spelen?
Dat zei Roy ook al.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar is toch historisch incorrect
Wat?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie liever dit
[ [url=http://forum-fok.digidip.net/visit?url=http%3A%2F%2Fwww.televizier.nl%2FUploads%2FCache%2F2013%2F7%2F140407105343.Toprak-Yalciner--Nuran-Baydar--1_cropped-71-480-455-81-19.shrink.463x0.png]afbeelding[/url] ]
Die haren uit die moedervlek zien er wel een beetje onsmakelijk uit.quote:
Mja dat vond ik ook. Maar voor de rest is ze wel mooie chick.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die haren uit die moedervlek zien er wel een beetje onsmakelijk uit.
Behalve die gigantisch harige vlek in d'r gezicht.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja dat vond ik ook. Maar voor de rest is ze wel mooie chick.
Dat zeg ik Joep.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Behalve die gigantisch harige vlek in d'r gezicht.
Zo, daar is helemaal niks mis mee.quote:
Deze man snaptquote:Op donderdag 2 april 2015 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo, daar is helemaal niks mis mee.
[ afbeelding ]
Gahahahahah jaloersquote:Op donderdag 2 april 2015 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze man snapt
Njos en Yas zijn gewoon jaloers
Ik ben het vandaag met jou eens Specu.quote:
Natuurlijk, ik ben jaloers op alle vrouwen die er ook maar een beetje redelijk uitzien.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze man snapt
Njos en Yas zijn gewoon jaloers
Je gaat dus een foto van jezelf hier neerzetten, zou je dat nou wel doen?quote:
Nee dat lijkt mij niet slim slijmbalquote:Op donderdag 2 april 2015 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat dus een foto van jezelf hier neerzetten, zou je dat nou wel doen?
Wel eerlijk dat je dat gewoon zegt.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben jaloers op alle vrouwen die er ook maar een beetje redelijk uitzien.
Die heeft lang niet zo'n mooie bos haar als Toprakquote:Op donderdag 2 april 2015 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij niet slim slijmbal
Deze vrouw is echt 1000 keer mooier,
[ afbeelding ]
Wat is er aan de hand met babes en hunks. Helemaal leeg...
Ben krullen aan het zoeken.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft lang niet zo'n mooie bos haar als Toprak
Om er even een moderne klassieker tegenaan te gooien.quote:
Ze is mooier dan die ander toch?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
In dit haar kom ik steeds vast te zitten, weet ik nu al.
Uiteraard.quote:
Heb jij nu ook opeens je broek uit?quote:
Waarom zou je zulke krullen stylenquote:
Omdat je stijl haar wilt? Ik heb het 1 keer gedaan. Vond het echt niks maar zijn veel die het doen..quote:
Wat is dat voor haar?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ik kan stylen![]()
Maar goed he tis beter dan mijn melkboerenhondenhaar.
Krullen > stijlquote:Op donderdag 2 april 2015 20:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat je stijl haar wilt? Ik heb het 1 keer gedaan. Vond het echt niks maar zijn veel die het doen..
Nou vertel maar sp3c, wat is Kingpin?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:50 schreef sp3c het volgende:
wat is deze LIF topic
ik zei dat ik Kingpin aan het installeren ben gvd
waar is yoki, die snapt dat wel
Onder of boven?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat je stijl haar wilt? Ik heb het 1 keer gedaan. Vond het echt niks maar zijn veel die het doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bek dicht duindorpquote:Op donderdag 2 april 2015 20:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou vertel maar sp3c, wat is Kingpin?
Nee kom op vertel je verhaal nou, ik ben oprecht geïnteresseerd.quote:
Yo brah, life of crime, alles.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:50 schreef sp3c het volgende:
wat is deze LIF topic
ik zei dat ik Kingpin aan het installeren ben gvd
waar is yoki, die snapt dat wel
Pics van je stijltang.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw taalgebruik er uit gefilterd wordtquote:Op donderdag 2 april 2015 20:55 schreef Specularium het volgende:
Waar kan ik die berichten insturen?
Ik wil ook mijn boodschap in beeld.
Gedwongen met andermans stijltangquote:Op donderdag 2 april 2015 20:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die was niet van mij.Het was onder dwang
Hoezo dat?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw taalgebruik er uit gefilterd wordt
Twitter is echt kut.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:55 schreef Specularium het volgende:
Twitter dus, laat maar weer zitten.
Gingen jullie naar de disco?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en toen moest ik ook nog uit. Vrouwen kunnen echt gemeen zijn.
Mijn haar is lelijk. Stijl haar is stom.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo lelijk? Welk haar is nou lelijk.
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:53 schreef Karina het volgende:
Kingpin klinkt als een flipperspel. Dat is wel cool ja.
Niet waar. Wil best met je ruilen anders?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn haar is lelijk. Stijl haar is stom.
yoki snapt tenminste shitquote:
Graag ja.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet waar. Wil best met je ruilen anders?
Ze vinden denk ik "kankerlul" en "vieze dikke negerin" niet echt gepast.quote:
Dat is wel heel erg retro hoorquote:
Ik zou nooit kankerlul twitteren.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze vinden denk ik "kankerlul" en "vieze dikke negerin" niet echt gepast.
Neeeeequote:Op donderdag 2 april 2015 20:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet waar. Wil best met je ruilen anders?
Ja hij noemt het disco. Vroeger was het wel vet hoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:00 schreef sp3c het volgende:
paard van troje is toch gvd geen disco?
hipsterbar is het
Dit gelooft ook niemand.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou nooit kankerlul twitteren.
Dat is toch meer voor bandjes?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hij noemt het disco. Vroeger was het wel vet hoor.
Ook maar in het weekend vaak dj's. En vroeger op donderdag avond. Nu weet ik niet wat ze doen eigenlijk.quote:
Ben er wel eens geweest maar dat is meer dan 10 jaar geleden, toen was anonymoussie nog niet eens geboren.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ook maar in het weekend vaak dj's. En vroeger op donderdag avond. Nu weet ik niet wat ze doen eigenlijk.
Was leuk daarquote:Op donderdag 2 april 2015 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben er wel eens geweest maar dat is meer dan 10 jaar geleden, toen was anonymoussie nog niet eens geboren.
Ik word hier een beetje nostalgisch van, ziet er uit als elke pc game die ik vroeger speelde. Max Paynequote:
Hmm dat ken ik niet. Was dat serieus bedoeld?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kocht vroeger van die fotostrips maar die waren niet grappig, die waren 'romantisch'
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze is ook gewoon goed.
LTKDV vindt weer van niet omdat hij een matige aap is.
Ja dat was serieus. Meeste waren vertaald uit het ITaliaans. Even kijken of ik een plaatje kan vinden.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm dat ken ik niet. Was dat serieus bedoeld?
quote:
Nee, geen kliklinkjes.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze is ook te leuk
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2011/09/job/
Ziet er vreemd uit:p Dit kocht je omdat je het leuk vond?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:38 schreef Karina het volgende:
Dit was trouwens zo een fotostrip boekje:
[ afbeelding ]
Ja toen was ik 12 of zo hequote:Op donderdag 2 april 2015 21:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ziet er vreemd uit:p Dit kocht je omdat je het leuk vond?
the fuck is dezequote:Op donderdag 2 april 2015 21:38 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
jij bent ook een man jij snapt dat niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:42 schreef sp3c het volgende:
dat is toch gewoon kut?
op elke leeftijd, huilen moet ik ervan en dat is alleen nog de cover
3,90 was wel veel geld in 1903.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:38 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
ja ze waren best duur inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2015 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
3,90 was wel veel geld in 1903.
Ik weet niet of je het hier nu veel beter mee maakt ...quote:Op donderdag 2 april 2015 21:45 schreef Karina het volgende:
Nou ja ter compensatie kocht ik ook Barbarella en dat soort boekjes
Dat is wel zo ongeveer precies het omgeerde van die romantische boekjesquote:Op donderdag 2 april 2015 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het hier nu veel beter mee maakt ...
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:45 schreef Karina het volgende:
Nou ja ter compensatie kocht ik ook Barbarella en dat soort boekjes
Ben je nu ook mad?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
Blijkt dat mijn zak Wokkels al open was omdat er een scheurtje in zat.
Kan ik dus gewoon weggooien he?
Nee dat niet en het heette trouwens Vampirella bedenk ik me nuquote:
Dat weet ik toch niet, ik kom niet uit dat tijdperk.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel zo ongeveer precies het omgeerde van die romantische boekjes
Gewoon in de magnetron flikkerenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
Blijkt dat mijn zak Wokkels al open was omdat er een scheurtje in zat.
Kan ik dus gewoon weggooien he?
Ik zei de titel dus ook verkeerd. Volgens mij bestaan die boekjes nog steeds.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet, ik kom niet uit dat tijdperk.
Nee, maar ik merk dat het nog eetbaar is dus maakt niet uit.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En nu? Heb je nog een andere pak chips?
Sang.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei de titel dus ook verkeerd. Volgens mij bestaan die boekjes nog steeds.
[ afbeelding ]
De netste cover die ik kon vinden
En dan?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon in de magnetron flikkeren.
Zonder zak dan, in een bak ofzo.
Schijnen ze weer krokant van te worden. http://www.livestrong.com(...)tale-crackers-chips/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |