Nee kom op vertel je verhaal nou, ik ben oprecht geïnteresseerd.quote:
Yo brah, life of crime, alles.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:50 schreef sp3c het volgende:
wat is deze LIF topic
ik zei dat ik Kingpin aan het installeren ben gvd
waar is yoki, die snapt dat wel
Pics van je stijltang.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat je stijl haar wilt? Ik heb het 1 keer gedaan. Vond het echt niks maar zijn veel die het doen..
Ik denk dat jouw taalgebruik er uit gefilterd wordtquote:Op donderdag 2 april 2015 20:55 schreef Specularium het volgende:
Waar kan ik die berichten insturen?
Ik wil ook mijn boodschap in beeld.
Gedwongen met andermans stijltangquote:Op donderdag 2 april 2015 20:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die was niet van mij.Het was onder dwang
Hoezo dat?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw taalgebruik er uit gefilterd wordt
Twitter is echt kut.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:55 schreef Specularium het volgende:
Twitter dus, laat maar weer zitten.
Gingen jullie naar de disco?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en toen moest ik ook nog uit. Vrouwen kunnen echt gemeen zijn.
Mijn haar is lelijk. Stijl haar is stom.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo lelijk? Welk haar is nou lelijk.
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:53 schreef Karina het volgende:
Kingpin klinkt als een flipperspel. Dat is wel cool ja.
Niet waar. Wil best met je ruilen anders?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn haar is lelijk. Stijl haar is stom.
yoki snapt tenminste shitquote:
Graag ja.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet waar. Wil best met je ruilen anders?
Ze vinden denk ik "kankerlul" en "vieze dikke negerin" niet echt gepast.quote:
Dat is wel heel erg retro hoorquote:
Ik zou nooit kankerlul twitteren.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze vinden denk ik "kankerlul" en "vieze dikke negerin" niet echt gepast.
Neeeeequote:Op donderdag 2 april 2015 20:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet waar. Wil best met je ruilen anders?
Ja hij noemt het disco. Vroeger was het wel vet hoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:00 schreef sp3c het volgende:
paard van troje is toch gvd geen disco?
hipsterbar is het
Dit gelooft ook niemand.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou nooit kankerlul twitteren.
Dat is toch meer voor bandjes?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hij noemt het disco. Vroeger was het wel vet hoor.
Ook maar in het weekend vaak dj's. En vroeger op donderdag avond. Nu weet ik niet wat ze doen eigenlijk.quote:
Ben er wel eens geweest maar dat is meer dan 10 jaar geleden, toen was anonymoussie nog niet eens geboren.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ook maar in het weekend vaak dj's. En vroeger op donderdag avond. Nu weet ik niet wat ze doen eigenlijk.
Was leuk daarquote:Op donderdag 2 april 2015 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben er wel eens geweest maar dat is meer dan 10 jaar geleden, toen was anonymoussie nog niet eens geboren.
Ik word hier een beetje nostalgisch van, ziet er uit als elke pc game die ik vroeger speelde. Max Paynequote:
Hmm dat ken ik niet. Was dat serieus bedoeld?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kocht vroeger van die fotostrips maar die waren niet grappig, die waren 'romantisch'
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze is ook gewoon goed.
LTKDV vindt weer van niet omdat hij een matige aap is.
Ja dat was serieus. Meeste waren vertaald uit het ITaliaans. Even kijken of ik een plaatje kan vinden.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm dat ken ik niet. Was dat serieus bedoeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |