Ze is mooier dan die ander toch?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
In dit haar kom ik steeds vast te zitten, weet ik nu al.
Uiteraard.quote:
Heb jij nu ook opeens je broek uit?quote:
Waarom zou je zulke krullen stylenquote:
Omdat je stijl haar wilt? Ik heb het 1 keer gedaan. Vond het echt niks maar zijn veel die het doen..quote:
Wat is dat voor haar?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ik kan stylen![]()
Maar goed he tis beter dan mijn melkboerenhondenhaar.
Krullen > stijlquote:Op donderdag 2 april 2015 20:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat je stijl haar wilt? Ik heb het 1 keer gedaan. Vond het echt niks maar zijn veel die het doen..
Nou vertel maar sp3c, wat is Kingpin?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:50 schreef sp3c het volgende:
wat is deze LIF topic
ik zei dat ik Kingpin aan het installeren ben gvd
waar is yoki, die snapt dat wel
Onder of boven?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat je stijl haar wilt? Ik heb het 1 keer gedaan. Vond het echt niks maar zijn veel die het doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bek dicht duindorpquote:Op donderdag 2 april 2015 20:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou vertel maar sp3c, wat is Kingpin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |