Al die gekke religies komen uit het Midden-Oosten, dan verwacht ik dat hij op z'n minst lichtgetint was.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat over Mohammed klopt wel.
Jammer dat Roy de basisschool niet heeft afgemaakt.
quote:Roy Beij Ze word wel overal blank afgebeeld tot heel licht getint, en ze was volgens mij arm en mager. Dit is nu het totaal tegenovergestelde.
Al dat kammen kost meer tijd dan het scheren ...quote:Op donderdag 2 april 2015 20:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou zag ze gister en ze mogen veel meer dan moslims. Dus dacht dat is 2 vliegen met 1 klap.
Nee hoor. Gewoon borstel er doorheen.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al dat kammen kost meer tijd dan het scheren ...
De échte bewoners van Israel zijn toch ook roomblank?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al die gekke religies komen uit het Midden-Oosten, dan verwacht ik dat hij op z'n minst lichtgetint was.
Kijk die engerd daar links op de stoel.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De échte bewoners van Israel zijn toch ook roomblank?
[ afbeelding ]
Als jij je daar prettiger bij voelt moet je het vooral doenquote:Op donderdag 2 april 2015 20:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon borstel er doorheen.
Blij dat je het er mee eens bent. Maar jij laat geen haar staan hoor.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jij je daar prettiger bij voelt moet je het vooral doen.
Dat is gewoon een zionistisch complot.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De échte bewoners van Israel zijn toch ook roomblank?
[ afbeelding ]
En als #viesdik even op vakantie is geweest, is hij ook bijna even zwart als 'Maria'quote:
Niet haten op mijn haatbaardquote:Op donderdag 2 april 2015 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Blij dat je het er mee eens bent. Maar jij laat geen haar staan hoor.
Het is ook gewoon kunst.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben gek op (Japanse) auto's en driften.
Ook op mijn hoofdquote:Op donderdag 2 april 2015 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die gaat er af hoor. Hou niet van haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |