de shops aanpakken omdat dat voor minder dealers op straat zal zorgenquote:
die mongool moet ook niet pratenquote:
Weet je hoe hard dat kastje lawaai maaktquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 02:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet je hoe hard dat kastje lawaai maaktniet normaal
doe zo oordoppen in en dan hopelijk pitten
Vroegquote:
12quote:Op donderdag 2 april 2015 06:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat.... hoe oud denk jij dat ik ben?
Waarom zou ik dat doen?quote:Op donderdag 2 april 2015 06:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Neeeeeeheeeenegeer dat zwakke geval
Wat is er precies zwak aan mij dan?quote:Op donderdag 2 april 2015 06:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Neeeeeeheeeenegeer dat zwakke geval
Je algehele vormgevingquote:Op donderdag 2 april 2015 06:25 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wat is er precies zwak aan mij dan?
Ik houd me groot, dat is waar. Groter dan ik ben.
Volwassen heet dat denk ik. Kom je nog wel achter.
ja mijnheerquote:Op donderdag 2 april 2015 06:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen. Soms is het verstandiger 'ja en amen' te zeggen.
wiequote:Op donderdag 2 april 2015 08:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
#FreeRetry32
Ik weet dat je dit leest kameraad
Zeg makker, ik heb je een dm gestuurd.quote:Op donderdag 2 april 2015 06:25 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wat is er precies zwak aan mij dan?
Ik houd me groot, dat is waar. Groter dan ik ben.
Volwassen heet dat denk ik. Kom je nog wel achter.
Kan je stoppen met die dickpics alsjeblieft?quote:Op donderdag 2 april 2015 08:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeg makker, ik heb je een dm gestuurd.
Ge-TR'ed voor het openbaren van dm's.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:58 schreef TARDIS. het volgende:
Kan je stoppen met die dickpics alsjeblieft?
Snap ik maar ik heb hem nou wel in elke mogelijke vorm en invalshoek gezien. En nu die arme Niels?quote:Op donderdag 2 april 2015 09:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ge-TR'ed voor het openbaren van dm's.
tr.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 09:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Staat tr voor terecht?? Wereld gaat voor me open nu.
shit is cashquote:Op donderdag 2 april 2015 09:39 schreef hoink581 het volgende:
Vanavond interview met opperbaas niels0
Kun jij vragen over seks met transseksuelen handelen of verval je dan in je seksual predator persoonlijkheid?quote:Op donderdag 2 april 2015 09:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vragen die je hebt, mag je in de dm flikkeren.
Dit is dus wat ik Hoink net dmde.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kun jij vragen over seks met transseksuelen handelen of verval je dan in je seksual predator persoonlijkheid?
gmtaquote:Op donderdag 2 april 2015 09:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik Hoink net dmde.
Ik denk dat dit laatste geval op de loer ligt.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:48 schreef voederbietel het volgende:
Kun jij vragen over seks met transseksuelen handelen of verval je dan in je seksual predator persoonlijkheid?
Nee dat is Weekend.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht jij bent Somalisch dus wij begrijpen elkaar.
dat was weeknd toch? of SE ook?quote:Op donderdag 2 april 2015 09:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2015 09:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:
hallon betekent frambozen in het Zweedsquote:Op donderdag 2 april 2015 09:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is hallon, maar ook goedemorgen.
Ben jij Zweedsquote:Op donderdag 2 april 2015 09:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hallon betekent frambozen in het Zweeds
Dat hoef je Niels echt niet te vertellen hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 09:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hallon betekent frambozen in het Zweeds
Hehequote:
De hele wereld overgaan (of doen alsof) en dan nog proberen om fokdames te hosselenquote:Op donderdag 2 april 2015 10:03 schreef Hadtjememaar het volgende:
Want er zit zand in je vagijn hahahha 😂 ik ben hilarisch
Ik probeer haar niet te hosselen. Gewoon interessequote:Op donderdag 2 april 2015 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De hele wereld overgaan (of doen alsof) en dan nog proberen om fokdames te hosselen
Zou je niet lukken ook.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik probeer haar niet te hosselen. Gewoon interesse
wowquote:
quote:
interesseert mij niet wat ze vindenquote:Op donderdag 2 april 2015 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow
[..]! iedere vrouw vind van niet.
Idd gewoon pakken toch niet zeuren die wijfuhquote:Op donderdag 2 april 2015 10:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
interesseert mij niet wat ze vinden
caveman mentaliteit #pua #alphaquote:Op donderdag 2 april 2015 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd gewoon pakken toch niet zeuren die wijfuh
Vind het wel een mooiequote:
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik probeer haar niet te hosselen. Gewoon interesse
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:03 schreef Hadtjememaar het volgende:
Want er zit zand in je vagijn hahahha 😂 ik ben hilarisch
quote:
quote:
quote:
niks.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was mortaxx niet, maar hadtjememaar
ik denk dat het stiekem hersenbloeding is..quote:Op donderdag 2 april 2015 10:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weenie hoor maar die jongen is nieuw en knoopt gewoon een vriendelijk gesprek aan
Over jezelf in derde persoon praten op een internetforumquote:Op donderdag 2 april 2015 10:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weenie hoor maar die jongen is nieuw en knoopt gewoon een vriendelijk gesprek aan
niet echt?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het duurde veel te lang voor ik zag dat het niet echt was.
ik ookquote:Op donderdag 2 april 2015 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou naast je komen zittenquote:Op donderdag 2 april 2015 10:27 schreef TARDIS. het volgende:
Ziek thuis, hele dag the Flash kijken op de bank
Had ik ook op het eerste gezichtquote:Op donderdag 2 april 2015 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alleen als je erbij zegt dat als ze hem overvoed het je aan haar ongewassen kut doet denken.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Vriendin volgende week jarig en zit serieus te denken om een goudvis te kopen voor der. Zou ze dit waarderen?
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen als je erbij zegt dat als ze hem overvoed het je aan haar ongewassen kut doet denken.
quote:
Houd ze van goud? Maar hoe kwam je tot die conclusie?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Vriendin volgende week jarig en zit serieus te denken om een goudvis te kopen voor der. Zou ze dit waarderen?
Ja.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Nee, is geen tokkie.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Houd ze van goud? Maar hoe kwam je tot die conclusie?
Ja maar je zit wel gelijk aan zo'n vis vast die je elke week de kom moet schoonmaken..quote:Op donderdag 2 april 2015 10:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, is geen tokkie.Zilver wel. En ja, ik vind dat wel gewoon een leuk niet-standaard ideetje
Nee, doe normaal.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Haha ja is zo... dat is ook wel het grappige er aanquote:Op donderdag 2 april 2015 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar je zit wel gelijk aan zo'n vis vast die je elke week dek om moet schoonmaken..
Vissen zijn dieren hegeen accessoires
denk daar goed om!
Elke keer als ze opgerolde broekspijpen ziet, denkt ze ook aan jou...quote:Op donderdag 2 april 2015 10:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha ja is zo... dat is ook wel het grappige er aanElke keer als ze dat beest eten geeft of schoonmaakt denkt ze aan mij
hihihiho. Maar misschien niet heel tactisch nee.
![]()
Ja want ik ben de enige op de wereld ;squote:Op donderdag 2 april 2015 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Elke keer als ze opgerolde broekspijpen ziet, denkt ze ook aan jou...
Voor haar tochquote:Op donderdag 2 april 2015 10:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja want ik ben de enige op de wereld ;s
Zou jou paar tikken op je schele aambeienkanis gevenquote:Op donderdag 2 april 2015 10:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou jou een hangbuikzwijn geven en niet omdat je er op lijkt
Helemaal nietquote:Op donderdag 2 april 2015 10:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jou paar tikken op je schele aambeienkanis geven
Dacht ik ook gelijk aanquote:Op donderdag 2 april 2015 10:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom heb je daar nou niet even Drake gephotoshopt?
Wel als je met een goudvis aan komt zetten op m'n verjaardag.quote:
Doe jij eigenlijk wel eens iets productiefs op je werkquote:Op donderdag 2 april 2015 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht ik ook gelijk aanmaar heb hier alleen paint
haha je zou fucking boos zijn en daarna goedmaak seks hebben dus missie geslaagd. BAMquote:Op donderdag 2 april 2015 10:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel als je met een goudvis aan komt zetten op m'n verjaardag.
Nee.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk wel eens iets productiefs op je werk
Verwacht sowieso keiharde birthday sex dus dit keer gaat het niet op.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha je zou fucking boos zijn en daarna goedmaak seks hebben dus missie geslaagd. BAM
Wel eens anaal gedaan?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verwacht sowieso keiharde birthday sex dus dit keer gaat het niet op.
Nee, vind ik een enorm goor idee. Jij?quote:
Ja. ( als gever voordat alle pubertjes weer jeuk krijgen )quote:Op donderdag 2 april 2015 11:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, vind ik een enorm goor idee. Jij?
Nee, bah.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. ( als gever voordat alle pubertjes weer jeuk krijgen )
Is niet vies.. hooguit een raar geurtje af en toe. Is wel goeiesws dat je geil vindt.
Nou.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:08 schreef Chloroform het volgende:
Zou wel keer trio willen, maar daar is mn boy het niet zo mee eens. :s
Wat bekrompenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:08 schreef Chloroform het volgende:
Wat nou.quote:
Zou jij het wel doen?quote:
Ja maar niet met m'n vriendinquote:Op donderdag 2 april 2015 11:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat nou.
[..]
Zou jij het wel doen?
Met een vrouw erbij of een man erbij?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:08 schreef Chloroform het volgende:
Want?quote:
Dat niet allebei al een keer gedaan hebbenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Met een vrouw erbij of een man erbij?
Met een vrouw, hoef geen twee pikken in m'n face.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Met een vrouw erbij of een man erbij?
Niet gemeatspint worden.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met een vrouw, hoef geen twee pikken in m'n face.
:squote:Op donderdag 2 april 2015 11:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet gemeatspint worden.![]()
Maar indd.
Je vriend is btw homo
Oh dacht mmvquote:Op donderdag 2 april 2015 11:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met een vrouw, hoef geen twee pikken in m'n face.
Hoeft toch niet perse met je boyquote:Op donderdag 2 april 2015 11:08 schreef Chloroform het volgende:
ie kehbaquote:Op donderdag 2 april 2015 11:15 schreef Chloroform het volgende:
Ergens snap ik het ook wel hoor. Weet ook niet of ik het zo leuk zou vinden als hij dan dat andere wijf neukt. Maar lijkt me wel geil als je zittend reverse cowboy doet terwijl zij met dr hoofd tussen mn benen zit. Weenie.
Oh ja, dan is ie er opeens weer hoor.quote:
Doe niet alsof het niet een van je grootste fantasieën is om je chick met een andere chick te zienquote:
Kwam speciaal voor jou ja tochquote:Op donderdag 2 april 2015 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, dan is ie er opeens weer hoor.
lesbiequote:Op donderdag 2 april 2015 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet alsof het niet een van je grootste fantasieën is om je chick met een andere chick te zien
Kwam je maar eens speciaal voor mij haha iykwimquote:
Ben niet lesbi :squote:
Mokerhardquote:Op donderdag 2 april 2015 11:15 schreef Chloroform het volgende:
Ergens snap ik het ook wel hoor. Weet ook niet of ik het zo leuk zou vinden als hij dan dat andere wijf neukt. Maar lijkt me wel geil als je zittend reverse cowboy doet terwijl zij met dr hoofd tussen mn benen zit. Weenie.
wat bedoel jequote:
ohhh hahaquote:
Ik kan dit weekendquote:Op donderdag 2 april 2015 11:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Trio heb ik nog nooit gedaan.. Staat wel op de bucketlist.
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Veel plezier met DjeDje en SideEffect.
Homoquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Trio heb ik nog nooit gedaan.. Staat wel op de bucketlist.
Ik wil mmv proberenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Veel plezier met DjeDje en SideEffect.
Vertel eens over jouw enorm spannende avonturenquote:
Why?quote:
Ze denken allebei dat ze heel wat zijn en alles hier om hun draait. Nou dan ben ik er snel klaar mee hoor!!!quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet zozeer dat SE en Djezijn, maar het gegeil eromheen is zo triest.
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:33 schreef Matip het volgende:
[..]
Ze denken allebei dat ze heel wat zijn en alles hier om hun draait. Nou dan ben ik er snel klaar mee hoor!!!
Dan word ik onzekerquote:Op donderdag 2 april 2015 11:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Misschien wil MMG wel met zijn blacka tampeloeres
Chlo, ze zijn echt verdomd spannend. Je zou week in je knieën worden als je zou horen.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertel eens over jouw enorm spannende avonturen
Het zijn meidjesquote:
Ik stel mezelf aan als vrijwilliger om de m te zijn bij jullie vv.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:33 schreef Chloroform het volgende:
Beter een trio met veer. Durf te wedden dat ik haar wel naar een orgasme kan likken.
Valt van SE toch wel meequote:Op donderdag 2 april 2015 11:33 schreef Matip het volgende:
[..]
Ze denken allebei dat ze heel wat zijn en alles hier om hun draait. Nou dan ben ik er snel klaar mee hoor!!!
Ok. bijna gekomen nu.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:33 schreef Chloroform het volgende:
Beter een trio met veer. Durf te wedden dat ik haar wel naar een orgasme kan likken.
lesbiequote:Op donderdag 2 april 2015 11:33 schreef Chloroform het volgende:
Ja, precies dat dus. De SC 's avonds is sowieso triest.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het zijn meidjeswat verwacht je
en al die kneuzen hier die geilen op hen geven hen macht.
Dat is inderdaad wel zo. Maar die DjeDje, mi gadoquote:
Echt he al die wanhopige maagdjesquote:Op donderdag 2 april 2015 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het zijn meidjeswat verwacht je
en al die kneuzen hier die geilen op hen geven hen macht.
Buiten kantooruren FOK!ken inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2015 11:35 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, precies dat dus. De SC 's avonds is sowieso triest.
Alle rukpubers komen weer uit alle spelonken en krochten idd om basic bitches te adorerenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:35 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, precies dat dus. De SC 's avonds is sowieso triest.
Ja verdrietig.quote:
Tja. Erg spannend is ze niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:35 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel zo. Maar die DjeDje, mi gado
Jij wel hoor. Net nog.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig doen wij daar niet aan mee
Ik sta er letterlijk en figuurlijk voor open, bbyquote:Op donderdag 2 april 2015 11:33 schreef Chloroform het volgende:
Oh nee was hadtjememaarquote:
Hard en nat geworden, voorvocht gelekt en beetje gesquird.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik sta er letterlijk en figuurlijk voor open, bby
Lekker wijf ben je ook hequote:Op donderdag 2 april 2015 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hard en nat geworden, voorvocht gelekt en beetje gesquird.
Wel handig twee accountsquote:Op donderdag 2 april 2015 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh nee was hadtjememaarjij zou zoiets niet doen idd.
Ohhhhh fap fapquote:Op donderdag 2 april 2015 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hard en nat geworden, voorvocht gelekt en beetje gesquird.
Gebruik daar gewoon 1 account voor ;pquote:Op donderdag 2 april 2015 11:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel handig twee accounts![]()
Gebruik hadtjememaar als m'n retarded alter ego
gekkiequote:Op donderdag 2 april 2015 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gebruik daar gewoon 1 account voor ;p
Heb ik anders vrij weinig van gemerkt.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:45 schreef Mortaxx het volgende:
Wel handig twee accounts![]()
Gebruik hadtjememaar als m'n retarded alter ego
Je weet de helft nog niet.quote:
Kunnen jullie even wat sneller converseren in deze vorm?quote:
Dat hoor ik vakerquote:Op donderdag 2 april 2015 11:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb ik anders vrij weinig van gemerkt.
over je pik ook sekersquote:
hij moet minder fappenquote:
Nee.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kunnen jullie even wat sneller converseren in deze vorm?
O. Was toch al klaar...quote:
Hij heeft als beroep: fokkerquote:Op donderdag 2 april 2015 12:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey 2 noten, hoe kan jij zo veel FOK!en dan als ambtenaar. ;s
Je hebt ambtenaren en je hebt ambtenaren.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee ma is merkwaardig tocgquote:Op donderdag 2 april 2015 12:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hij heeft als beroep: fokker
hahahahahahahahahahahahab
Heb je schone onderbroek mee?quote:
Je beantwoord je eigen vraag alquote:Op donderdag 2 april 2015 12:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |