wowquote:
quote:
interesseert mij niet wat ze vindenquote:Op donderdag 2 april 2015 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow
[..]! iedere vrouw vind van niet.
Idd gewoon pakken toch niet zeuren die wijfuhquote:Op donderdag 2 april 2015 10:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
interesseert mij niet wat ze vinden
caveman mentaliteit #pua #alphaquote:Op donderdag 2 april 2015 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd gewoon pakken toch niet zeuren die wijfuh
Vind het wel een mooiequote:
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik probeer haar niet te hosselen. Gewoon interesse
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:03 schreef Hadtjememaar het volgende:
Want er zit zand in je vagijn hahahha 😂 ik ben hilarisch
quote:
quote:
quote:
niks.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was mortaxx niet, maar hadtjememaar
ik denk dat het stiekem hersenbloeding is..quote:Op donderdag 2 april 2015 10:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weenie hoor maar die jongen is nieuw en knoopt gewoon een vriendelijk gesprek aan
Over jezelf in derde persoon praten op een internetforumquote:Op donderdag 2 april 2015 10:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weenie hoor maar die jongen is nieuw en knoopt gewoon een vriendelijk gesprek aan
niet echt?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het duurde veel te lang voor ik zag dat het niet echt was.
ik ookquote:Op donderdag 2 april 2015 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou naast je komen zittenquote:Op donderdag 2 april 2015 10:27 schreef TARDIS. het volgende:
Ziek thuis, hele dag the Flash kijken op de bank
Had ik ook op het eerste gezichtquote:Op donderdag 2 april 2015 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alleen als je erbij zegt dat als ze hem overvoed het je aan haar ongewassen kut doet denken.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Vriendin volgende week jarig en zit serieus te denken om een goudvis te kopen voor der. Zou ze dit waarderen?
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen als je erbij zegt dat als ze hem overvoed het je aan haar ongewassen kut doet denken.
quote:
Houd ze van goud? Maar hoe kwam je tot die conclusie?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Vriendin volgende week jarig en zit serieus te denken om een goudvis te kopen voor der. Zou ze dit waarderen?
Ja.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Nee, is geen tokkie.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Houd ze van goud? Maar hoe kwam je tot die conclusie?
Ja maar je zit wel gelijk aan zo'n vis vast die je elke week de kom moet schoonmaken..quote:Op donderdag 2 april 2015 10:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, is geen tokkie.Zilver wel. En ja, ik vind dat wel gewoon een leuk niet-standaard ideetje
Nee, doe normaal.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Haha ja is zo... dat is ook wel het grappige er aanquote:Op donderdag 2 april 2015 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar je zit wel gelijk aan zo'n vis vast die je elke week dek om moet schoonmaken..
Vissen zijn dieren hegeen accessoires
denk daar goed om!
Elke keer als ze opgerolde broekspijpen ziet, denkt ze ook aan jou...quote:Op donderdag 2 april 2015 10:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha ja is zo... dat is ook wel het grappige er aanElke keer als ze dat beest eten geeft of schoonmaakt denkt ze aan mij
hihihiho. Maar misschien niet heel tactisch nee.
![]()
Ja want ik ben de enige op de wereld ;squote:Op donderdag 2 april 2015 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Elke keer als ze opgerolde broekspijpen ziet, denkt ze ook aan jou...
Voor haar tochquote:Op donderdag 2 april 2015 10:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja want ik ben de enige op de wereld ;s
Zou jou paar tikken op je schele aambeienkanis gevenquote:Op donderdag 2 april 2015 10:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou jou een hangbuikzwijn geven en niet omdat je er op lijkt
Helemaal nietquote:Op donderdag 2 april 2015 10:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jou paar tikken op je schele aambeienkanis geven
Dacht ik ook gelijk aanquote:Op donderdag 2 april 2015 10:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom heb je daar nou niet even Drake gephotoshopt?
Wel als je met een goudvis aan komt zetten op m'n verjaardag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |