Snap ik maar ik heb hem nou wel in elke mogelijke vorm en invalshoek gezien. En nu die arme Niels?quote:Op donderdag 2 april 2015 09:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ge-TR'ed voor het openbaren van dm's.
tr.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 09:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Staat tr voor terecht?? Wereld gaat voor me open nu.
shit is cashquote:Op donderdag 2 april 2015 09:39 schreef hoink581 het volgende:
Vanavond interview met opperbaas niels0
Kun jij vragen over seks met transseksuelen handelen of verval je dan in je seksual predator persoonlijkheid?quote:Op donderdag 2 april 2015 09:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vragen die je hebt, mag je in de dm flikkeren.
Dit is dus wat ik Hoink net dmde.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kun jij vragen over seks met transseksuelen handelen of verval je dan in je seksual predator persoonlijkheid?
gmtaquote:Op donderdag 2 april 2015 09:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik Hoink net dmde.
Ik denk dat dit laatste geval op de loer ligt.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:48 schreef voederbietel het volgende:
Kun jij vragen over seks met transseksuelen handelen of verval je dan in je seksual predator persoonlijkheid?
Nee dat is Weekend.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht jij bent Somalisch dus wij begrijpen elkaar.
dat was weeknd toch? of SE ook?quote:Op donderdag 2 april 2015 09:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2015 09:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:
hallon betekent frambozen in het Zweedsquote:Op donderdag 2 april 2015 09:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is hallon, maar ook goedemorgen.
Ben jij Zweedsquote:Op donderdag 2 april 2015 09:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hallon betekent frambozen in het Zweeds
Dat hoef je Niels echt niet te vertellen hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 09:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hallon betekent frambozen in het Zweeds
Hehequote:
De hele wereld overgaan (of doen alsof) en dan nog proberen om fokdames te hosselenquote:Op donderdag 2 april 2015 10:03 schreef Hadtjememaar het volgende:
Want er zit zand in je vagijn hahahha 😂 ik ben hilarisch
Ik probeer haar niet te hosselen. Gewoon interessequote:Op donderdag 2 april 2015 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De hele wereld overgaan (of doen alsof) en dan nog proberen om fokdames te hosselen
Zou je niet lukken ook.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik probeer haar niet te hosselen. Gewoon interesse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |