Doe jij eigenlijk wel eens iets productiefs op je werkquote:Op donderdag 2 april 2015 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht ik ook gelijk aanmaar heb hier alleen paint
haha je zou fucking boos zijn en daarna goedmaak seks hebben dus missie geslaagd. BAMquote:Op donderdag 2 april 2015 10:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel als je met een goudvis aan komt zetten op m'n verjaardag.
Nee.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk wel eens iets productiefs op je werk
Verwacht sowieso keiharde birthday sex dus dit keer gaat het niet op.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha je zou fucking boos zijn en daarna goedmaak seks hebben dus missie geslaagd. BAM
Wel eens anaal gedaan?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verwacht sowieso keiharde birthday sex dus dit keer gaat het niet op.
Nee, vind ik een enorm goor idee. Jij?quote:
Ja. ( als gever voordat alle pubertjes weer jeuk krijgen )quote:Op donderdag 2 april 2015 11:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, vind ik een enorm goor idee. Jij?
Nee, bah.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. ( als gever voordat alle pubertjes weer jeuk krijgen )
Is niet vies.. hooguit een raar geurtje af en toe. Is wel goeiesws dat je geil vindt.
Nou.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:08 schreef Chloroform het volgende:
Zou wel keer trio willen, maar daar is mn boy het niet zo mee eens. :s
Wat bekrompenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:08 schreef Chloroform het volgende:
Wat nou.quote:
Zou jij het wel doen?quote:
Ja maar niet met m'n vriendinquote:Op donderdag 2 april 2015 11:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat nou.
[..]
Zou jij het wel doen?
Met een vrouw erbij of een man erbij?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:08 schreef Chloroform het volgende:
Want?quote:
Dat niet allebei al een keer gedaan hebbenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Met een vrouw erbij of een man erbij?
Met een vrouw, hoef geen twee pikken in m'n face.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Met een vrouw erbij of een man erbij?
Niet gemeatspint worden.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met een vrouw, hoef geen twee pikken in m'n face.
:squote:Op donderdag 2 april 2015 11:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet gemeatspint worden.![]()
Maar indd.
Je vriend is btw homo
Oh dacht mmvquote:Op donderdag 2 april 2015 11:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met een vrouw, hoef geen twee pikken in m'n face.
Hoeft toch niet perse met je boyquote:Op donderdag 2 april 2015 11:08 schreef Chloroform het volgende:
ie kehbaquote:Op donderdag 2 april 2015 11:15 schreef Chloroform het volgende:
Ergens snap ik het ook wel hoor. Weet ook niet of ik het zo leuk zou vinden als hij dan dat andere wijf neukt. Maar lijkt me wel geil als je zittend reverse cowboy doet terwijl zij met dr hoofd tussen mn benen zit. Weenie.
Oh ja, dan is ie er opeens weer hoor.quote:
Doe niet alsof het niet een van je grootste fantasieën is om je chick met een andere chick te zienquote:
Kwam speciaal voor jou ja tochquote:Op donderdag 2 april 2015 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, dan is ie er opeens weer hoor.
lesbiequote:Op donderdag 2 april 2015 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet alsof het niet een van je grootste fantasieën is om je chick met een andere chick te zien
Kwam je maar eens speciaal voor mij haha iykwimquote:
Ben niet lesbi :squote:
Mokerhardquote:Op donderdag 2 april 2015 11:15 schreef Chloroform het volgende:
Ergens snap ik het ook wel hoor. Weet ook niet of ik het zo leuk zou vinden als hij dan dat andere wijf neukt. Maar lijkt me wel geil als je zittend reverse cowboy doet terwijl zij met dr hoofd tussen mn benen zit. Weenie.
wat bedoel jequote:
ohhh hahaquote:
Ik kan dit weekendquote:Op donderdag 2 april 2015 11:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Trio heb ik nog nooit gedaan.. Staat wel op de bucketlist.
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Veel plezier met DjeDje en SideEffect.
Homoquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Trio heb ik nog nooit gedaan.. Staat wel op de bucketlist.
Ik wil mmv proberenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Veel plezier met DjeDje en SideEffect.
Vertel eens over jouw enorm spannende avonturenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |