Ze denken allebei dat ze heel wat zijn en alles hier om hun draait. Nou dan ben ik er snel klaar mee hoor!!!quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet zozeer dat SE en Djezijn, maar het gegeil eromheen is zo triest.
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:33 schreef Matip het volgende:
[..]
Ze denken allebei dat ze heel wat zijn en alles hier om hun draait. Nou dan ben ik er snel klaar mee hoor!!!
Dan word ik onzekerquote:Op donderdag 2 april 2015 11:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Misschien wil MMG wel met zijn blacka tampeloeres
Chlo, ze zijn echt verdomd spannend. Je zou week in je knieën worden als je zou horen.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertel eens over jouw enorm spannende avonturen
Het zijn meidjesquote:
Ik stel mezelf aan als vrijwilliger om de m te zijn bij jullie vv.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:33 schreef Chloroform het volgende:
Beter een trio met veer. Durf te wedden dat ik haar wel naar een orgasme kan likken.
Valt van SE toch wel meequote:Op donderdag 2 april 2015 11:33 schreef Matip het volgende:
[..]
Ze denken allebei dat ze heel wat zijn en alles hier om hun draait. Nou dan ben ik er snel klaar mee hoor!!!
Ok. bijna gekomen nu.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:33 schreef Chloroform het volgende:
Beter een trio met veer. Durf te wedden dat ik haar wel naar een orgasme kan likken.
lesbiequote:Op donderdag 2 april 2015 11:33 schreef Chloroform het volgende:
Ja, precies dat dus. De SC 's avonds is sowieso triest.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het zijn meidjeswat verwacht je
en al die kneuzen hier die geilen op hen geven hen macht.
Dat is inderdaad wel zo. Maar die DjeDje, mi gadoquote:
Echt he al die wanhopige maagdjesquote:Op donderdag 2 april 2015 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het zijn meidjeswat verwacht je
en al die kneuzen hier die geilen op hen geven hen macht.
Buiten kantooruren FOK!ken inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2015 11:35 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, precies dat dus. De SC 's avonds is sowieso triest.
Alle rukpubers komen weer uit alle spelonken en krochten idd om basic bitches te adorerenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:35 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, precies dat dus. De SC 's avonds is sowieso triest.
Ja verdrietig.quote:
Tja. Erg spannend is ze niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:35 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel zo. Maar die DjeDje, mi gado
Jij wel hoor. Net nog.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig doen wij daar niet aan mee
Ik sta er letterlijk en figuurlijk voor open, bbyquote:Op donderdag 2 april 2015 11:33 schreef Chloroform het volgende:
Oh nee was hadtjememaarquote:
Hard en nat geworden, voorvocht gelekt en beetje gesquird.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik sta er letterlijk en figuurlijk voor open, bby
Lekker wijf ben je ook hequote:Op donderdag 2 april 2015 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hard en nat geworden, voorvocht gelekt en beetje gesquird.
Wel handig twee accountsquote:Op donderdag 2 april 2015 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh nee was hadtjememaarjij zou zoiets niet doen idd.
Ohhhhh fap fapquote:Op donderdag 2 april 2015 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hard en nat geworden, voorvocht gelekt en beetje gesquird.
Gebruik daar gewoon 1 account voor ;pquote:Op donderdag 2 april 2015 11:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel handig twee accounts![]()
Gebruik hadtjememaar als m'n retarded alter ego
gekkiequote:Op donderdag 2 april 2015 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gebruik daar gewoon 1 account voor ;p
Heb ik anders vrij weinig van gemerkt.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:45 schreef Mortaxx het volgende:
Wel handig twee accounts![]()
Gebruik hadtjememaar als m'n retarded alter ego
Je weet de helft nog niet.quote:
Kunnen jullie even wat sneller converseren in deze vorm?quote:
Dat hoor ik vakerquote:Op donderdag 2 april 2015 11:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb ik anders vrij weinig van gemerkt.
over je pik ook sekersquote:
hij moet minder fappenquote:
Nee.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kunnen jullie even wat sneller converseren in deze vorm?
O. Was toch al klaar...quote:
Hij heeft als beroep: fokkerquote:Op donderdag 2 april 2015 12:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey 2 noten, hoe kan jij zo veel FOK!en dan als ambtenaar. ;s
Je hebt ambtenaren en je hebt ambtenaren.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee ma is merkwaardig tocgquote:Op donderdag 2 april 2015 12:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hij heeft als beroep: fokker
hahahahahahahahahahahahab
Heb je schone onderbroek mee?quote:
Je beantwoord je eigen vraag alquote:Op donderdag 2 april 2015 12:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |