En nu komt hetquote:Op woensdag 1 april 2015 21:41 schreef jodelahity het volgende:
Ik kan altijd aan de stem van meiden herkennen of ze knap zijn of niet
Toch gaat dat geweldig met ogen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:41 schreef jodelahity het volgende:
Ik kan altijd aan de stem van meiden herkennen of ze knap zijn of niet
Je bent zelf een 8,3quote:
Nee. SAM doet het niet. En blijkbaar doet de stream het ook niet.quote:
Je hoort metallica te horen nuquote:
Ja ik hoor het, maar ik moet met kunstgrepen luisteren, want Traktor werkt voor geen kut hier.quote:
Ik zet het vannacht ook uit, dan is het ook niet meer mogelijk om daarmee rechtstreeks te draaienquote:Op woensdag 1 april 2015 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik hoor het, maar ik moet met kunstgrepen luisteren, want Traktor werkt voor geen kut hier.
In elk geval de mogelijkheid om in OGG te streamen, want dat werkt niet bij iedereen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zet het vannacht ook uit, dan is het ook niet meer mogelijk om daarmee rechtstreeks te draaien
Ik zelf gebruik traktor ook, maar dan ICM SAM en daarmee zend ik het uit,
Ik gebruik louter Edcastquote:Op woensdag 1 april 2015 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan inderdaad ook, dan kan je traktor blijven gebruiken.
en hoi
Invalid password.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:45 schreef Fokker89 het volgende:
Nu hapert de stream hier
Ga alsjeblieft met SAM draaien want dat traktor is kut met peren
Dat gaat ook uitquote:Op woensdag 1 april 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
In elk geval de mogelijkheid om in OGG te streamen, want dat werkt niet bij iedereen.
MP3, kun je kiezen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat gaat ook uit
Ik kijk alleen even waar mixxx mee uitzend, is dat gewoon MP3?
van icecast?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoeft vanavond ook niet, maar denk dat je de oude gegevens daar nog hebt
Oh wow.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet nodig weer eens mensen van Facebook verwijderen
Nee maar als je streamt met traktor kan je er tegelijketijd ook niet in. dan geeft hij ook een password foutquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet nodig weer eens mensen van Facebook verwijderen
Eerst wil Flip me al naar the Passion hebben, dan zie ik deze posts op Facebook..quote:
#ripquote:Op woensdag 1 april 2015 21:51 schreef pixelbitty het volgende:
JA mensen ik ga even wisselen als dat werkt.
5 minuten recess
Ik zet zelf een muziekje opquote:Op woensdag 1 april 2015 21:52 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga gewoon een tijdje naar deze loop luisteren
Daarom.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:53 schreef jodelahity het volgende:
Ik hoor nu pixelbitty de hele tijd in repeat, maakt me wel blij
Ja baas.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:54 schreef Fokker89 het volgende:
Maar toch raad ik een ieder aan opnieuw in te tunen, anders krijg je haar ook niet meer te horen
Mijn instelling waren goed, het password was toch echt langerquote:Op woensdag 1 april 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
Als Blink182 (?) hoor te horen, dan werkt het
Ja en dit werkt gewoon weer in het hele huis.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mijn instelling waren goed, het password was toch echt langer. Maar SAM is werkende dus
quote:
je vergeet de "in"quote:
Ik zei niks over budtplugsquote:
Die komen op mijn scherm gewoon voorbij, bij jou niet?quote:
nu wel, moest ff refreshenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:00 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die komen op mijn scherm gewoon voorbij, bij jou niet?
Toch wel iets voor jou hequote:
DCFC is VET KEWLquote:
EENS GVD.quote:
Dit is de oude nieuwe.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:07 schreef Lt.Surge het volgende:
Is dit de nieuwe chick al? Of is dit nog de oude?
Toen vond ik het ook apenaids....ebola was nog niet in toen.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]nogal ja, doet me ook denken aan ''vroegah''
Dit is uit het Anette Olzon tijdperk. Weet niet welke nieuwe chick je bedoelt, ze zitten nu op hun derde zangeres.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:07 schreef Lt.Surge het volgende:
Is dit de nieuwe chick al? Of is dit nog de oude?
3e alweer? Damn. Ik loop achter.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is uit het Annette Olzon tijdperk. Weet niet welke nieuwe chick je bedoelt, ze zitten nu op hun derde zangeres.
Het is gewoon zo snotneusquote:
Klacht doorgegeven aan je baas. Zo omgaan met je luisteraarsquote:
Ik wilde het niet zeggen, maar ja.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
Van mij mogen ze allemaal in de brand vliegen
Het is 1 april geweest, gekkiequote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zo ben je het een keer met mij eens?
Je kunt ook gewoon uittunen, doe ik ook met jou als je disco draait.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
Dit begon 3 sec veelbelovend...kun je weer met Traktor draaien, dan hoor ik het niet.
Hey Robquote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef robdriessen het volgende:
Hallo lieve luistervriendjes, fijn dat jullie er nog zijn (laat me niet meer zo schrikken!). We zijn de laatste verhuisdozen aan het uitpakken, maar wilden even laten weten dat we goed zijn aangekomen. Vannacht nog even een laatste kraker uit het pand verwijderd, nu lijkt het rustig. Hou heel veel plezier in muziek en onzin, dan doen wij hetzelfde.Peace, oneluv en een gesigneerde foto van Dennie Christiaan.
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef robdriessen het volgende:
Hallo lieve luistervriendjes, fijn dat jullie er nog zijn (laat me niet meer zo schrikken!). We zijn de laatste verhuisdozen aan het uitpakken, maar wilden even laten weten dat we goed zijn aangekomen. Vannacht nog even een laatste kraker uit het pand verwijderd, nu lijkt het rustig. Hou heel veel plezier in muziek en onzin, dan doen wij hetzelfde.Peace, oneluv en een gesigneerde foto van Dennie Christiaan.
Gefeliiciteerd met jullie stekkie, we komen binnenkort op housewarming en nemen wijn en knabbels mee. Zorgen jullie voor de fijne muziek?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef robdriessen het volgende:
Nee, dat vind ik zo onaardig. Ik gooi het liever op technische storingen.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon uittunen, doe ik ook met jou als je disco draait.
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef robdriessen het volgende:
* ACT-F Jaloers isquote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef robdriessen het volgende:
Ik had mij bijna volgegooid met drank, maar ik heb morgen een sollicitatie, dus drink ik ook maar theequote:Op woensdag 1 april 2015 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zo onaardig. Ik gooi het liever op technische storingen.
En ik ga nu even thee halen.
Ja spannend, ik ga de hele dag voor je duimen enzulks.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had mij bijna volgegooid met drank, maar ik heb morgen een sollicitatie, dus drink ik ook maar thee
Zal je baas blij mee zijnquote:Op woensdag 1 april 2015 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja spannend, ik ga de hele dag voor je duimen enzulks.
Thee is ook drankquote:Op woensdag 1 april 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had mij bijna volgegooid met drank, maar ik heb morgen een sollicitatie, dus drink ik ook maar thee
Ik type wel met mijn neus, die is groot genoeg.quote:
Kloptquote:Op woensdag 1 april 2015 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik type wel met mijn neus, die is groot genoeg.
Nee, dat is mijn hart...wel op blijven letten.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn hart...wel op blijven letten.
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn hart...wel op blijven letten.
Combineren. Jägertheequote:Op woensdag 1 april 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moest kiezen tussen dat of jouw penis, maar daarvan kan ik de staat nu niet zien.quote:
Toch maar eens afstappen van die rooksignalen.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het ligt dus gewoon aan haar internetverbinding
Misschien ging er gewoon iets fout hier.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het ligt dus gewoon aan haar internetverbinding
Kabels zijn beter.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
Misschien moeten we met zijn allen wifi versterkers bestellen, die hebben wel meer mensen nodig
Die hangt er rustig bijquote:Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest kiezen tussen dat of jouw penis, maar daarvan kan ik de staat nu niet zien.
Nou, ik heb iets aangeklikt en sindsdien, niets meer aan het handjequote:
Draadloze rooksignalen?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toch maar eens afstappen van die rooksignalen.
2000mWquote:Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
Misschien moeten we met zijn allen wifi versterkers bestellen, die hebben wel meer mensen nodig
Het is hier soms net een theatershow. Dat kun je niet ontkennenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, het is geen theater waar de rookpluimen aan een draadje hangen.
Mijn leven is theater.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is hier soms net een theatershow. Dat kun je niet ontkennen
Je gaat vaak af?quote:
JWZquote:
Kusje op je ketchup.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja van het podium na de zoveelste tomatensalvo
Mevrouw dj, is mijn verzoekje overgekomen?quote:
Ohja, en iets met inloggegevens...quote:Op woensdag 1 april 2015 22:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 nummer van Dream Theater
Fijn!quote:Op woensdag 1 april 2015 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohja, en iets met inloggegevens...
die ga ik je NU sturen
Yes ofcquote:Op woensdag 1 april 2015 22:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mevrouw dj, is mijn verzoekje overgekomen?
En deze is ook leuk.
9/10 would listen again.
Zonder moeite. jeuj.quote:
Dit leven gaat voorbijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!quote:
Dit kan ik niet verwoorden zonder een note aan mijn broek te krijgen.quote:
Die getrouwd ws met een verschrompelde winterpeen.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die dikke uit een knakworstreclame of zo.
Dikke?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die dikke uit een knakworstreclame of zo.
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die getrouwd ws met een verschrompelde winterpeen.
Ik zag haar gisteren op tv...dit was de meest flatterende manier om het uit te drukken.quote:
Zeker.quote:
Nee, ik heb er wel een maar die wilde ze vorige keer ook niet draaien.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeg, heb jij al een verzoekje gedaan?
Dan moet het wel erg zijn.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik heb er wel een maar die wilde ze vorige keer ook niet draaien.
Soil - Pridequote:Op woensdag 1 april 2015 22:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dan moet het wel erg zijn.
Wat was het?
Komt er aan hoor poesquote:
* Uccie gaat theeplukken in China.quote:
Ja ik dacht even aan jequote:
Ok ik probeer het.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het valt wel mee, het is geen Deicide of Slipknot.
Porcupine Tree / Steven Wilson is mijn jam voor bijna 8 jaar nu.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:43 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja ik dacht even aan je. En toen dacht ik Porcupine
.
Je hebt gelijk, dit valt wel mee.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dit valt wel mee.
Categorie apenkeelontsteking.
Dikke apenangina welquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:48 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb nog wel een verzoekje; Andre Hazes - Ik leef mijn eigen leven
Dat is bijnaquote:Op woensdag 1 april 2015 22:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik bewaar mijn verzoekjes tot na 23:00.
Ja, ik geef mensen even de tijd om te vluchten.quote:
Ik haak sws af om 23u, morgen werken.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, ik geef mensen even de tijd om te vluchten.
Oh, mag ik dan ook Meshuggah nummers aanvragen?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, ik geef mensen even de tijd om te vluchten.
Van mij mag je, weet niet wat de dj er van zegtquote:Op woensdag 1 april 2015 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, mag ik dan ook Meshuggah nummers aanvragen?
Youtube linkje in mijn DM plxquote:Op woensdag 1 april 2015 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Van mij mag je, weet niet wat de dj er van zegt
WAT.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Youtube linkje in mijn DM plx. Ik heb er nog nooit van gehoord
.
De DJ zegt het laatste uur erg weinigquote:Op woensdag 1 april 2015 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zou nog erger kunnen gaan. Cyclamen of zo. Maar daar maak ik denk ik niemand blij mee.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik kan het wel hebben.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou nog erger kunnen gaan. Cycamen of zo. Maar daar maak ik denk ik niemand blij mee.
Deze muziek heeft geen extra stem nodigquote:Op woensdag 1 april 2015 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De DJ zegt het laatste uur erg weinig
Ik sta voor alle muziek open vandaag.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou nog erger kunnen gaan. Cycamen of zo. Maar daar maak ik denk ik niemand blij mee.
Hazes?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik sta voor alle muziek open vandaag.
Nee, daarvan gaat je stem gewoon weg.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Deze muziek heeft geen extra stem nodig
quote:
Zit ook in een goede mountainbike stuntfilm. New World Disorder 10: Dust and Bonesquote:Op woensdag 1 april 2015 22:58 schreef Lt.Surge het volgende:
Dit nummer blijft wel zwaar episch hoor.
Dit is van die informatie, dan denk ik, wat moet ik hier nou mee?quote:
HET IS EEN MIRAKEL!quote:
Ja, sommige nummers link ik aan bepaalde dingen. Met dat nummer dus aan die film.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit is van die informatie, dan denk ik, wat moet ik hier nou mee?
Ik weet niet eens zeker of de eerste wel met theremins is gedaan. Voor zover ik weet is het musique concrete met echt simpele analoge geluiden gestretched en gepitched in de Radiophonic Workshop. Echt gewoon met toongenerators en wat bandopnames en zo.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Aanvragen!En dan de eerste versie, met theremins
Ohquote:Op woensdag 1 april 2015 23:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, sommige nummers link ik aan bepaalde dingen. Met dat nummer dus aan die film.
Wanneer gaan wij eens een biertje doen.quote:
Hmmm, staat me wel bij dat er theremins gebruikt zijn. Het zijn de ideale instrumenten om die spookachtige geluiden mee te genereren.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet eens zeker of de eerste wel met theremins is gedaan. Voor zover ik weet is het musique concrete met echt simpele analoge geluiden gestretched en gepitched in de Radiophonic Workshop. Echt gewoon met toongenerators en wat bandopnames en zo.
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms stop ik graag stiekem een CDtje met zoiets in de autoradio van m'n moeder. Lachen wel.
Doe ik al. Ik wacht op jou.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens een biertje doen.
Gooide gisteren toevallig nog Bloodstone and Diamonds van Machine Head in de auto. Moest lachen wel toen het orkest over ging in metal.quote:
Geen ongelukken?quote:Op woensdag 1 april 2015 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gooide gisteren toevallig nog Bloodstone and Diamonds van Machine Head in de auto. Moest lachen wel toen het orkest over ging in metal.
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neuh. En bleef de rest van de rit aanstaan, zo is ze dan wel weer.
Nee joh wij gaan trouwen ooitquote:
Dank je Amazon, ik kan weer eten deze maand.quote:Item: Interstellar (Limited 2-Disc Digibook Edition) [Blu-ray] [Region Free]
Quantity: 1
ASIN: B00S80X0E2
Reason for refund: Pre-order price protection
The following is the breakdown of your refund for this item:
Item Refund: £0.01
Daar kun je een kwartje blikje tomatensaus mee kopenquote:Op woensdag 1 april 2015 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dank je Amazon, ik kan weer eten deze maand.
Damn, luxe wel.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Altijd leukquote:Op woensdag 1 april 2015 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |