* Uccie gaat theeplukken in China.quote:
Ja ik dacht even aan jequote:
Ok ik probeer het.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het valt wel mee, het is geen Deicide of Slipknot.
Porcupine Tree / Steven Wilson is mijn jam voor bijna 8 jaar nu.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:43 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja ik dacht even aan je. En toen dacht ik Porcupine
.
Je hebt gelijk, dit valt wel mee.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dit valt wel mee.
Categorie apenkeelontsteking.
Dikke apenangina welquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:48 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb nog wel een verzoekje; Andre Hazes - Ik leef mijn eigen leven
Dat is bijnaquote:Op woensdag 1 april 2015 22:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik bewaar mijn verzoekjes tot na 23:00.
Ja, ik geef mensen even de tijd om te vluchten.quote:
Ik haak sws af om 23u, morgen werken.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, ik geef mensen even de tijd om te vluchten.
Oh, mag ik dan ook Meshuggah nummers aanvragen?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, ik geef mensen even de tijd om te vluchten.
Van mij mag je, weet niet wat de dj er van zegtquote:Op woensdag 1 april 2015 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, mag ik dan ook Meshuggah nummers aanvragen?
Youtube linkje in mijn DM plxquote:Op woensdag 1 april 2015 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Van mij mag je, weet niet wat de dj er van zegt
WAT.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Youtube linkje in mijn DM plx. Ik heb er nog nooit van gehoord
.
De DJ zegt het laatste uur erg weinigquote:Op woensdag 1 april 2015 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zou nog erger kunnen gaan. Cyclamen of zo. Maar daar maak ik denk ik niemand blij mee.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik kan het wel hebben.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou nog erger kunnen gaan. Cycamen of zo. Maar daar maak ik denk ik niemand blij mee.
Deze muziek heeft geen extra stem nodigquote:Op woensdag 1 april 2015 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De DJ zegt het laatste uur erg weinig
Ik sta voor alle muziek open vandaag.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou nog erger kunnen gaan. Cycamen of zo. Maar daar maak ik denk ik niemand blij mee.
Hazes?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik sta voor alle muziek open vandaag.
Nee, daarvan gaat je stem gewoon weg.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Deze muziek heeft geen extra stem nodig
quote:
Zit ook in een goede mountainbike stuntfilm. New World Disorder 10: Dust and Bonesquote:Op woensdag 1 april 2015 22:58 schreef Lt.Surge het volgende:
Dit nummer blijft wel zwaar episch hoor.
Dit is van die informatie, dan denk ik, wat moet ik hier nou mee?quote:
HET IS EEN MIRAKEL!quote:
Ja, sommige nummers link ik aan bepaalde dingen. Met dat nummer dus aan die film.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit is van die informatie, dan denk ik, wat moet ik hier nou mee?
Ik weet niet eens zeker of de eerste wel met theremins is gedaan. Voor zover ik weet is het musique concrete met echt simpele analoge geluiden gestretched en gepitched in de Radiophonic Workshop. Echt gewoon met toongenerators en wat bandopnames en zo.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Aanvragen!En dan de eerste versie, met theremins
Ohquote:Op woensdag 1 april 2015 23:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, sommige nummers link ik aan bepaalde dingen. Met dat nummer dus aan die film.
Wanneer gaan wij eens een biertje doen.quote:
Hmmm, staat me wel bij dat er theremins gebruikt zijn. Het zijn de ideale instrumenten om die spookachtige geluiden mee te genereren.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet eens zeker of de eerste wel met theremins is gedaan. Voor zover ik weet is het musique concrete met echt simpele analoge geluiden gestretched en gepitched in de Radiophonic Workshop. Echt gewoon met toongenerators en wat bandopnames en zo.
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms stop ik graag stiekem een CDtje met zoiets in de autoradio van m'n moeder. Lachen wel.
Doe ik al. Ik wacht op jou.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens een biertje doen.
Gooide gisteren toevallig nog Bloodstone and Diamonds van Machine Head in de auto. Moest lachen wel toen het orkest over ging in metal.quote:
Geen ongelukken?quote:Op woensdag 1 april 2015 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gooide gisteren toevallig nog Bloodstone and Diamonds van Machine Head in de auto. Moest lachen wel toen het orkest over ging in metal.
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neuh. En bleef de rest van de rit aanstaan, zo is ze dan wel weer.
Nee joh wij gaan trouwen ooitquote:
Dank je Amazon, ik kan weer eten deze maand.quote:Item: Interstellar (Limited 2-Disc Digibook Edition) [Blu-ray] [Region Free]
Quantity: 1
ASIN: B00S80X0E2
Reason for refund: Pre-order price protection
The following is the breakdown of your refund for this item:
Item Refund: £0.01
Daar kun je een kwartje blikje tomatensaus mee kopenquote:Op woensdag 1 april 2015 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dank je Amazon, ik kan weer eten deze maand.
Damn, luxe wel.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Altijd leukquote:Op woensdag 1 april 2015 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |