HET IS EEN MIRAKEL!quote:
Ja, sommige nummers link ik aan bepaalde dingen. Met dat nummer dus aan die film.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit is van die informatie, dan denk ik, wat moet ik hier nou mee?
Ik weet niet eens zeker of de eerste wel met theremins is gedaan. Voor zover ik weet is het musique concrete met echt simpele analoge geluiden gestretched en gepitched in de Radiophonic Workshop. Echt gewoon met toongenerators en wat bandopnames en zo.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Aanvragen!En dan de eerste versie, met theremins
Ohquote:Op woensdag 1 april 2015 23:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, sommige nummers link ik aan bepaalde dingen. Met dat nummer dus aan die film.
Wanneer gaan wij eens een biertje doen.quote:
Hmmm, staat me wel bij dat er theremins gebruikt zijn. Het zijn de ideale instrumenten om die spookachtige geluiden mee te genereren.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet eens zeker of de eerste wel met theremins is gedaan. Voor zover ik weet is het musique concrete met echt simpele analoge geluiden gestretched en gepitched in de Radiophonic Workshop. Echt gewoon met toongenerators en wat bandopnames en zo.
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms stop ik graag stiekem een CDtje met zoiets in de autoradio van m'n moeder. Lachen wel.
Doe ik al. Ik wacht op jou.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens een biertje doen.
Gooide gisteren toevallig nog Bloodstone and Diamonds van Machine Head in de auto. Moest lachen wel toen het orkest over ging in metal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |