Je kunt ook gewoon uittunen, doe ik ook met jou als je disco draait.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
Dit begon 3 sec veelbelovend...kun je weer met Traktor draaien, dan hoor ik het niet.
Hey Robquote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef robdriessen het volgende:
Hallo lieve luistervriendjes, fijn dat jullie er nog zijn (laat me niet meer zo schrikken!). We zijn de laatste verhuisdozen aan het uitpakken, maar wilden even laten weten dat we goed zijn aangekomen. Vannacht nog even een laatste kraker uit het pand verwijderd, nu lijkt het rustig. Hou heel veel plezier in muziek en onzin, dan doen wij hetzelfde.Peace, oneluv en een gesigneerde foto van Dennie Christiaan.
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef robdriessen het volgende:
Hallo lieve luistervriendjes, fijn dat jullie er nog zijn (laat me niet meer zo schrikken!). We zijn de laatste verhuisdozen aan het uitpakken, maar wilden even laten weten dat we goed zijn aangekomen. Vannacht nog even een laatste kraker uit het pand verwijderd, nu lijkt het rustig. Hou heel veel plezier in muziek en onzin, dan doen wij hetzelfde.Peace, oneluv en een gesigneerde foto van Dennie Christiaan.
Gefeliiciteerd met jullie stekkie, we komen binnenkort op housewarming en nemen wijn en knabbels mee. Zorgen jullie voor de fijne muziek?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef robdriessen het volgende:
Nee, dat vind ik zo onaardig. Ik gooi het liever op technische storingen.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon uittunen, doe ik ook met jou als je disco draait.
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef robdriessen het volgende:
* ACT-F Jaloers isquote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef robdriessen het volgende:
Ik had mij bijna volgegooid met drank, maar ik heb morgen een sollicitatie, dus drink ik ook maar theequote:Op woensdag 1 april 2015 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zo onaardig. Ik gooi het liever op technische storingen.
En ik ga nu even thee halen.
Ja spannend, ik ga de hele dag voor je duimen enzulks.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had mij bijna volgegooid met drank, maar ik heb morgen een sollicitatie, dus drink ik ook maar thee
Zal je baas blij mee zijnquote:Op woensdag 1 april 2015 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja spannend, ik ga de hele dag voor je duimen enzulks.
Thee is ook drankquote:Op woensdag 1 april 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had mij bijna volgegooid met drank, maar ik heb morgen een sollicitatie, dus drink ik ook maar thee
Ik type wel met mijn neus, die is groot genoeg.quote:
Kloptquote:Op woensdag 1 april 2015 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik type wel met mijn neus, die is groot genoeg.
Nee, dat is mijn hart...wel op blijven letten.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn hart...wel op blijven letten.
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn hart...wel op blijven letten.
Combineren. Jägertheequote:Op woensdag 1 april 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |