Je kunt ook gewoon uittunen, doe ik ook met jou als je disco draait.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
Dit begon 3 sec veelbelovend...kun je weer met Traktor draaien, dan hoor ik het niet.
Hey Robquote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef robdriessen het volgende:
Hallo lieve luistervriendjes, fijn dat jullie er nog zijn (laat me niet meer zo schrikken!). We zijn de laatste verhuisdozen aan het uitpakken, maar wilden even laten weten dat we goed zijn aangekomen. Vannacht nog even een laatste kraker uit het pand verwijderd, nu lijkt het rustig. Hou heel veel plezier in muziek en onzin, dan doen wij hetzelfde.Peace, oneluv en een gesigneerde foto van Dennie Christiaan.
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef robdriessen het volgende:
Hallo lieve luistervriendjes, fijn dat jullie er nog zijn (laat me niet meer zo schrikken!). We zijn de laatste verhuisdozen aan het uitpakken, maar wilden even laten weten dat we goed zijn aangekomen. Vannacht nog even een laatste kraker uit het pand verwijderd, nu lijkt het rustig. Hou heel veel plezier in muziek en onzin, dan doen wij hetzelfde.Peace, oneluv en een gesigneerde foto van Dennie Christiaan.
Gefeliiciteerd met jullie stekkie, we komen binnenkort op housewarming en nemen wijn en knabbels mee. Zorgen jullie voor de fijne muziek?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef robdriessen het volgende:
Nee, dat vind ik zo onaardig. Ik gooi het liever op technische storingen.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon uittunen, doe ik ook met jou als je disco draait.
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef robdriessen het volgende:
* ACT-F Jaloers isquote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef robdriessen het volgende:
Ik had mij bijna volgegooid met drank, maar ik heb morgen een sollicitatie, dus drink ik ook maar theequote:Op woensdag 1 april 2015 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zo onaardig. Ik gooi het liever op technische storingen.
En ik ga nu even thee halen.
Ja spannend, ik ga de hele dag voor je duimen enzulks.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had mij bijna volgegooid met drank, maar ik heb morgen een sollicitatie, dus drink ik ook maar thee
Zal je baas blij mee zijnquote:Op woensdag 1 april 2015 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja spannend, ik ga de hele dag voor je duimen enzulks.
Thee is ook drankquote:Op woensdag 1 april 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had mij bijna volgegooid met drank, maar ik heb morgen een sollicitatie, dus drink ik ook maar thee
Ik type wel met mijn neus, die is groot genoeg.quote:
Kloptquote:Op woensdag 1 april 2015 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik type wel met mijn neus, die is groot genoeg.
Nee, dat is mijn hart...wel op blijven letten.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn hart...wel op blijven letten.
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn hart...wel op blijven letten.
Combineren. Jägertheequote:Op woensdag 1 april 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moest kiezen tussen dat of jouw penis, maar daarvan kan ik de staat nu niet zien.quote:
Toch maar eens afstappen van die rooksignalen.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het ligt dus gewoon aan haar internetverbinding
Misschien ging er gewoon iets fout hier.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het ligt dus gewoon aan haar internetverbinding
Kabels zijn beter.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
Misschien moeten we met zijn allen wifi versterkers bestellen, die hebben wel meer mensen nodig
Die hangt er rustig bijquote:Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest kiezen tussen dat of jouw penis, maar daarvan kan ik de staat nu niet zien.
Nou, ik heb iets aangeklikt en sindsdien, niets meer aan het handjequote:
Draadloze rooksignalen?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toch maar eens afstappen van die rooksignalen.
2000mWquote:Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
Misschien moeten we met zijn allen wifi versterkers bestellen, die hebben wel meer mensen nodig
Het is hier soms net een theatershow. Dat kun je niet ontkennenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, het is geen theater waar de rookpluimen aan een draadje hangen.
Mijn leven is theater.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is hier soms net een theatershow. Dat kun je niet ontkennen
Je gaat vaak af?quote:
JWZquote:
Kusje op je ketchup.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja van het podium na de zoveelste tomatensalvo
Mevrouw dj, is mijn verzoekje overgekomen?quote:
Ohja, en iets met inloggegevens...quote:Op woensdag 1 april 2015 22:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 nummer van Dream Theater
Fijn!quote:Op woensdag 1 april 2015 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohja, en iets met inloggegevens...
die ga ik je NU sturen
Yes ofcquote:Op woensdag 1 april 2015 22:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mevrouw dj, is mijn verzoekje overgekomen?
En deze is ook leuk.
9/10 would listen again.
Zonder moeite. jeuj.quote:
Dit leven gaat voorbijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!quote:
Dit kan ik niet verwoorden zonder een note aan mijn broek te krijgen.quote:
Die getrouwd ws met een verschrompelde winterpeen.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die dikke uit een knakworstreclame of zo.
Dikke?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die dikke uit een knakworstreclame of zo.
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die getrouwd ws met een verschrompelde winterpeen.
Ik zag haar gisteren op tv...dit was de meest flatterende manier om het uit te drukken.quote:
Zeker.quote:
Nee, ik heb er wel een maar die wilde ze vorige keer ook niet draaien.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeg, heb jij al een verzoekje gedaan?
Dan moet het wel erg zijn.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik heb er wel een maar die wilde ze vorige keer ook niet draaien.
Soil - Pridequote:Op woensdag 1 april 2015 22:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dan moet het wel erg zijn.
Wat was het?
Komt er aan hoor poesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |