Toch maar eens afstappen van die rooksignalen.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het ligt dus gewoon aan haar internetverbinding
Misschien ging er gewoon iets fout hier.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het ligt dus gewoon aan haar internetverbinding
Kabels zijn beter.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
Misschien moeten we met zijn allen wifi versterkers bestellen, die hebben wel meer mensen nodig
Die hangt er rustig bijquote:Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest kiezen tussen dat of jouw penis, maar daarvan kan ik de staat nu niet zien.
Nou, ik heb iets aangeklikt en sindsdien, niets meer aan het handjequote:
Draadloze rooksignalen?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toch maar eens afstappen van die rooksignalen.
2000mWquote:Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
Misschien moeten we met zijn allen wifi versterkers bestellen, die hebben wel meer mensen nodig
Het is hier soms net een theatershow. Dat kun je niet ontkennenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, het is geen theater waar de rookpluimen aan een draadje hangen.
Mijn leven is theater.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is hier soms net een theatershow. Dat kun je niet ontkennen
Je gaat vaak af?quote:
JWZquote:
Kusje op je ketchup.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja van het podium na de zoveelste tomatensalvo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |