En nu komt hetquote:Op woensdag 1 april 2015 21:41 schreef jodelahity het volgende:
Ik kan altijd aan de stem van meiden herkennen of ze knap zijn of niet
Toch gaat dat geweldig met ogen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:41 schreef jodelahity het volgende:
Ik kan altijd aan de stem van meiden herkennen of ze knap zijn of niet
Je bent zelf een 8,3quote:
Nee. SAM doet het niet. En blijkbaar doet de stream het ook niet.quote:
Je hoort metallica te horen nuquote:
Ja ik hoor het, maar ik moet met kunstgrepen luisteren, want Traktor werkt voor geen kut hier.quote:
Ik zet het vannacht ook uit, dan is het ook niet meer mogelijk om daarmee rechtstreeks te draaienquote:Op woensdag 1 april 2015 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik hoor het, maar ik moet met kunstgrepen luisteren, want Traktor werkt voor geen kut hier.
In elk geval de mogelijkheid om in OGG te streamen, want dat werkt niet bij iedereen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zet het vannacht ook uit, dan is het ook niet meer mogelijk om daarmee rechtstreeks te draaien
Ik zelf gebruik traktor ook, maar dan ICM SAM en daarmee zend ik het uit,
Ik gebruik louter Edcastquote:Op woensdag 1 april 2015 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan inderdaad ook, dan kan je traktor blijven gebruiken.
en hoi
Invalid password.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:45 schreef Fokker89 het volgende:
Nu hapert de stream hier
Ga alsjeblieft met SAM draaien want dat traktor is kut met peren
Dat gaat ook uitquote:Op woensdag 1 april 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
In elk geval de mogelijkheid om in OGG te streamen, want dat werkt niet bij iedereen.
MP3, kun je kiezen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat gaat ook uit
Ik kijk alleen even waar mixxx mee uitzend, is dat gewoon MP3?
van icecast?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoeft vanavond ook niet, maar denk dat je de oude gegevens daar nog hebt
Oh wow.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet nodig weer eens mensen van Facebook verwijderen
Nee maar als je streamt met traktor kan je er tegelijketijd ook niet in. dan geeft hij ook een password foutquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet nodig weer eens mensen van Facebook verwijderen
Eerst wil Flip me al naar the Passion hebben, dan zie ik deze posts op Facebook..quote:
#ripquote:Op woensdag 1 april 2015 21:51 schreef pixelbitty het volgende:
JA mensen ik ga even wisselen als dat werkt.
5 minuten recess
Ik zet zelf een muziekje opquote:Op woensdag 1 april 2015 21:52 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga gewoon een tijdje naar deze loop luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |