die dm met penispic en mn adres?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu wegFijne avond lieve mensjes
O en ik kom nog terug op je dm hoor Murdera
Nee alleen een beetje geglimlachtquote:
Best wel ja....quote:
Was ze blond met een sportief lichaam?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er vaarde vandaag een heel leuk meisje op het waterIk ben een beetje verliefd
Nu maar hopen dat je haar snel weer tegenkomtquote:
je hebt me gemist hequote:Op woensdag 1 april 2015 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is de ouwe hosselbaas weer bezig?
Toedels.
* zet geld in op boobs/mooie vrouwquote:Op woensdag 1 april 2015 19:33 schreef Samzz het volgende:
Barb, Riv, als jullie je ogen dichtdoen, wat zien jullie dan?
TIETENquote:Op woensdag 1 april 2015 19:33 schreef Samzz het volgende:
Mwa, als je letterlijk je ogen dicht doet zie je niks, dus ik neem aan dat ze dat antwoorden, want daar doelde ik eigenlijk opquote:
Zwart/niksquote:Op woensdag 1 april 2015 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, als je letterlijk je ogen dicht doet zie je niks, dus ik neem aan dat ze dat antwoorden, want daar doelde ik eigenlijk op.
Ongeschikt voor dit topicquote:Op woensdag 1 april 2015 19:33 schreef Samzz het volgende:
Mag ook in DMquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee alleen een beetje geglimlachtLastig praten op het water he. En later ging ze weg en zat ik helemaal aan de andere kant
Nee voor het paasontbijt op school.quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, als je letterlijk je ogen dicht doet zie je niks, dus ik neem aan dat ze dat antwoorden, want daar doelde ik eigenlijk op.
Voor m'n hart jaquote:Op woensdag 1 april 2015 19:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou dan niet, pijnlijk van een afstandje kijken is ook gevaarlijk hoor
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ze blond met een sportief lichaam?
Oh, dat wilde ik eigenlijk ook nog doen.quote:
Precies en dan zou ik kunnen zeggen: Dat is van jouquote:
Sorry, ik zie altijd wat, ook met mijn ogen dicht. Want fantasie en zoquote:
Ik had vanmiddag een omeletjequote:Op woensdag 1 april 2015 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat wilde ik eigenlijk ook nog doen.
Maar heb mijn eitjes alweer opgegeten, omdat ik een vreetzak ben.
Ik zie toch echt de binnenkant van m'n oogleden hoorquote:Op woensdag 1 april 2015 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Letterlijk zie je niksquote:Op woensdag 1 april 2015 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, ik zie altijd wat, ook met mijn ogen dicht. Want fantasie en zo
Nou fijn, dan zijn de binnenkanten van jouw oogleden van jouquote:Op woensdag 1 april 2015 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie toch echt de binnenkant van m'n oogleden hoor
Dat laatstequote:Op woensdag 1 april 2015 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze lachte ook lief maar weet niet of dat naar mij was en of ze dan gewoon beleefd was ofzo
De binnenkant van mijn oogleden zei hij met een stomme grijns op zijn gezichtquote:Op woensdag 1 april 2015 19:33 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop voor je dat ze met je aan het flirten wasquote:Op woensdag 1 april 2015 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze lachte ook lief maar weet niet of dat naar mij was en of ze dan gewoon beleefd was ofzo
Hoe moet het ooit nog goed gaan komen met jou?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
En je tietenquote:Op woensdag 1 april 2015 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou fijn, dan zijn de binnenkanten van jouw oogleden van jou.
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe moet het ooit nog goed gaan komen met jou?
Waarschijnlijk wel. Ik lach ook alleen uit beleefdheid naar mensen die ik niet ken.quote:
Dan is dat van jou.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:40 schreef rival het volgende:
[..]
De binnenkant van mijn oogleden zei hij met een stomme grijns op zijn gezicht
Wat een heldquote:Op woensdag 1 april 2015 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is dat van jou..
Mijn vader zei dat vroeger altijd als ik zei dat iets van mij was. "Doe je ogen eens dicht? Wat zie je dan?" "Niks." "Dat is van jou."
Ik lach ook als ik me ongemakkelijk voel.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ik lach ook alleen uit beleefdheid naar mensen die ik niet ken.
Me tooquote:Op woensdag 1 april 2015 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ik lach ook alleen uit beleefdheid naar mensen die ik niet ken.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is dat van jou..
Mijn vader zei dat vroeger altijd als ik zei dat iets van mij was. "Doe je ogen eens dicht? Wat zie je dan?" "Niks." "Dat is van jou."
Ja ik ben met die dingen geboren zegt mijn moederquote:Op woensdag 1 april 2015 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is dat van jou..
Daarom lach je dus?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lach ook als ik me ongemakkelijk voel.
*jaloers*quote:Op woensdag 1 april 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ooit eens een chocoladepiemel van 30 cm voor m'n verjaardag gekregen. Hij was wel lekker
.
Neequote:Op woensdag 1 april 2015 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag ik ze lenen voor een paar uurtjes?
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lach ook als ik me ongemakkelijk voel.
Jullie helpen nietquote:
Ik heb zo'n zelfde soort potje gevuld met dezelfde soort paaseieren als jijquote:Op woensdag 1 april 2015 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Degelijk ende burgelijk
[ afbeelding ]
Van een FOK!ker?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ooit eens een chocoladepiemel van 30 cm voor m'n verjaardag gekregen. Hij was wel lekker
.
Wanneer ben je jarig?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
*jaloers*
Nog nooit gehad vreemd genoeg, bedenk ik mij nu.
Ze zijn en blijven van mijquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zelfde soort potje gevuld met dezelfde soort paaseieren als jij
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
.
Ook met een bloemetje ernaastquote:
Ik wil ook een chocoladepik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Gebeurtquote:Op woensdag 1 april 2015 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn en blijven van mij. Ik bepaal wat ermee gebeurd en niemand anders
.
Cute!quote:Op woensdag 1 april 2015 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook met een bloemetje ernaastMaar niet op een dienblad
![]()
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil ook een chocoladepik.Geeft sabbelen aan chocolade wel een heel andere dimensieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cute!
Er ligt nog meer zooi in dat dienblad maar dat had ik voor de foto even weggehaald
Ja ook een boogschutter?quote:
Zo ben ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |