En je tietenquote:Op woensdag 1 april 2015 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou fijn, dan zijn de binnenkanten van jouw oogleden van jou.
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe moet het ooit nog goed gaan komen met jou?
Waarschijnlijk wel. Ik lach ook alleen uit beleefdheid naar mensen die ik niet ken.quote:
Dan is dat van jou.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:40 schreef rival het volgende:
[..]
De binnenkant van mijn oogleden zei hij met een stomme grijns op zijn gezicht
Wat een heldquote:Op woensdag 1 april 2015 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is dat van jou..
Mijn vader zei dat vroeger altijd als ik zei dat iets van mij was. "Doe je ogen eens dicht? Wat zie je dan?" "Niks." "Dat is van jou."
Ik lach ook als ik me ongemakkelijk voel.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ik lach ook alleen uit beleefdheid naar mensen die ik niet ken.
Me tooquote:Op woensdag 1 april 2015 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ik lach ook alleen uit beleefdheid naar mensen die ik niet ken.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is dat van jou..
Mijn vader zei dat vroeger altijd als ik zei dat iets van mij was. "Doe je ogen eens dicht? Wat zie je dan?" "Niks." "Dat is van jou."
Ja ik ben met die dingen geboren zegt mijn moederquote:Op woensdag 1 april 2015 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is dat van jou..
Daarom lach je dus?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lach ook als ik me ongemakkelijk voel.
*jaloers*quote:Op woensdag 1 april 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ooit eens een chocoladepiemel van 30 cm voor m'n verjaardag gekregen. Hij was wel lekker
.
Neequote:Op woensdag 1 april 2015 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag ik ze lenen voor een paar uurtjes?
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lach ook als ik me ongemakkelijk voel.
Jullie helpen nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |