Ik heb zo'n zelfde soort potje gevuld met dezelfde soort paaseieren als jijquote:Op woensdag 1 april 2015 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
Degelijk ende burgelijk
[ afbeelding ]
Van een FOK!ker?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ooit eens een chocoladepiemel van 30 cm voor m'n verjaardag gekregen. Hij was wel lekker
.
Wanneer ben je jarig?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
*jaloers*
Nog nooit gehad vreemd genoeg, bedenk ik mij nu.
Ze zijn en blijven van mijquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zelfde soort potje gevuld met dezelfde soort paaseieren als jij
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ooit eens een chocoladepiemel van 30 cm voor m'n verjaardag gekregen. Hij was wel lekker
.
Ook met een bloemetje ernaastquote:
Ik wil ook een chocoladepik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Gebeurtquote:Op woensdag 1 april 2015 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn en blijven van mij. Ik bepaal wat ermee gebeurd en niemand anders
.
Cute!quote:Op woensdag 1 april 2015 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook met een bloemetje ernaastMaar niet op een dienblad
![]()
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil ook een chocoladepik.Geeft sabbelen aan chocolade wel een heel andere dimensieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cute!
Er ligt nog meer zooi in dat dienblad maar dat had ik voor de foto even weggehaald
Ja ook een boogschutter?quote:
Zo ben ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |