Die wil ik wel krijgenquote:Op woensdag 1 april 2015 18:49 schreef Barbusse het volgende:
Hiermee een wijnreisje maken door Frankrijk
[ afbeelding ]
Bom erop.quote:
Je mag mee op wijnreis, overnachten in chateautjes en zoquote:
Vanwege de kleur? Want die is poeplelijk inderdaadquote:
Hele model is onooglijk.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vanwege de kleur? Want die is poeplelijk inderdaad
Nee vind ik nietquote:
Graag. Mits ik ook een keer mag rijdenquote:Op woensdag 1 april 2015 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je mag mee op wijnreis, overnachten in chateautjes en zo
Dat hele modelquote:Op woensdag 1 april 2015 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vanwege de kleur? Want die is poeplelijk inderdaad
Ik weet niet eens welk merk/type auto het isquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 april 2015 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag. Mits ik ook een keer mag rijden.
Ik zal wel moeten rijden, jij hebt geen rijbewijsquote:
heyquote:Op woensdag 1 april 2015 18:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Mannen zonder rijbewijs zijn aantrekkelijk, dan mag je tenminste lekker zelf rijden
Gewoon eigen auto hebbenquote:Op woensdag 1 april 2015 18:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Mannen zonder rijbewijs zijn aantrekkelijk, dan mag je tenminste lekker zelf rijden
Oh ja, vergetenquote:Op woensdag 1 april 2015 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten rijden, jij hebt geen rijbewijs.
Ja maar dan nog willen ze rijdenquote:
Hey!quote:
Je kunt een kerel toch wel een beetje africhtenquote:Op woensdag 1 april 2015 18:56 schreef Yvie_lu het volgende:
ik wist hetquote:Op woensdag 1 april 2015 18:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Geprobeerd, maar bleef toch een beetje op 70/30 hangen helaas.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:59 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je kunt een kerel toch wel een beetje africhten
Tot die tijd rijd ik graag, hoorquote:Op woensdag 1 april 2015 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, vergetenIk moet nog steeds een nieuwe halen
quote:Op woensdag 1 april 2015 18:56 schreef Yvie_lu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja maar dan komen de buine ogen, lieve woordjes en goede argumenten van 'ja maar dan kan jij even lekker rustig eten en je hebt de hele dag al gereden'... Tsja ook ik ben zwak somsquote:Op woensdag 1 april 2015 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
My car, I drive. My car, my rules
Neequote:Op woensdag 1 april 2015 18:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan nog willen ze rijden
[..]
Hey!![]()
En ga jij eens heel gauw de John Oliver pledge doen.
Dat mag je op de terugweg Bob.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh, daar ben ik niet zo heel gevoelig voor. Als ik wil rijden in mijn eigen auto, dan rij ik in mijn eigen autoquote:Op woensdag 1 april 2015 19:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan komen de buine ogen, lieve woordjes en goede argumenten van 'ja maar dan kan jij even lekker rustig eten en je hebt de hele dag al gereden'... Tsja ook ik ben zwak soms
Dit dusquote:Op woensdag 1 april 2015 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan niet begrijpen wat mensen leuk vinden aan zelf rijden.
Ik heb ook nog geen autoquote:Op woensdag 1 april 2015 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb geen auto dus ook geen last van dat gezeur.
JAWELquote:
Dat niet alleen, ik heb echt een hekel aan naast iemand zitten.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
Dit jaquote:Op woensdag 1 april 2015 19:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik heb echt een hekel aan naast iemand zitten.
Op enkele uitzonderingen na.
Wel een rijbewijs toch?quote:
Is ontspannendquote:Op woensdag 1 april 2015 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
Van die mensen die dingen niet zien aankomen!quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zelf rijden geeft je gewoon een gevoel van vrijheid. En controle
Echt? Ik vind van niet. Ik heb autorijden nooit leuk gevonden. Maar altijd als noodzakelijk kwaad gezien. Ik heb 6 jaar niet meer gereden en mis het geen moment.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 1 april 2015 19:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]Lekker stukkie muziek erbij op volume 11
Als je een auto nodig hebt met alle bijkomende verplichtingen om vrijheid te ervaren denk ik dat je het begrip vrijheid niet helemaal begrijpt....quote:Op woensdag 1 april 2015 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zelf rijden geeft je gewoon een gevoel van vrijheid. En controle
En waarom vind je dat zo erg, eigenlijk?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:06 schreef rival het volgende:
[..]
Van die mensen die dingen niet zien aankomen!
dan sta je ergens ineens stil terwijl je door had kunnen rijden als ze gewoon een baan opgeschoven waren
Of dan zie ik al jaren dat iemand ertussen wilt of ertussenuit... Als diegene dan de actie inzet schrikken ze en remmen ze....
Zo dat zat diep
Dit.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:07 schreef Murdera het volgende:
Ik zie niets en vind alles best. Lees wel een boek op de achterbank
Ik zeg nergens dat ik een auto nodig heb voor het gevoel van vrijheidquote:Op woensdag 1 april 2015 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je een auto nodig hebt met alle bijkomende verplichtingen om vrijheid te ervaren denk ik dat je het begrip vrijheid niet helemaal begrijpt....
Snap het bij mij ook niet.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit.
Snap niet waarom ze mij ooit een rijbewijs hebben gegeven ook.
daar kan ik niet lezenquote:Op woensdag 1 april 2015 19:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Achterbak is vast wel een plekje te vinden.
Je lachte lief naar de examinator?quote:
Goeie vraag. Het stoort mij direct als het mij niet vlot genoeg gaat... Al heb ik geen haast..quote:Op woensdag 1 april 2015 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En waarom vind je dat zo erg, eigenlijk?
Jij en velen met jequote:Op woensdag 1 april 2015 19:10 schreef rival het volgende:
[..]
Goeie vraag. Het stoort mij direct als het mij niet vlot genoeg gaat... Al heb ik geen haast..
Hij scheet zelf in zijn broek dus gaf me maar meteen een rijbewijs.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je lachte lief naar de examinator?
ik lust wel een dineetjequote:Op woensdag 1 april 2015 19:10 schreef Californium het volgende:
Ik zat al nooit lekker in een auto, maar nu mijn dineetje auto-ongeluk heeft gehad zit ik er al helemaal niet meer lekker bij
Maar wil ooit nog wel mijn rijbewijs hadden hoor
Aangepastquote:
Wellicht is dat ook bij mij gebeurdquote:Op woensdag 1 april 2015 19:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hij scheet zelf in zijn broek dus gaf me maar meteen een rijbewijs.
IK KOM ERAAN!quote:
ik heb appeltaart. Ik zie je wel verschijnen?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Aangepast
Mijn diner is niet de benaming waard vandaag!
Als anderen rijden ben ik nooit bang, maar het lijkt me zelf gewoon doodeng.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:10 schreef Californium het volgende:
Ik zat al nooit lekker in een auto, maar nu mijn dinnetje auto-ongeluk heeft gehad zit ik er al helemaal niet meer lekker bij
Maar wil ooit nog wel mijn rijbewijs hadden hoor
Ditquote:Op woensdag 1 april 2015 19:07 schreef Murdera het volgende:
Ik zie niets en vind alles best. Lees wel een boek op de achterbank
quote:
Moet je maar niet zo hongerig zijnquote:
Gratekuttensoepquote:Op woensdag 1 april 2015 19:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, kan je nog soep van trekken
Aljottaquote:Op woensdag 1 april 2015 19:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:
Pfff stelletje optimistenquote:Op woensdag 1 april 2015 19:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uitlokker!quote:Op woensdag 1 april 2015 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Pfff stelletje optimisten
Maar ik heb chocola
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb appeltaart. Ik zie je wel verschijnen?
Dan vaar je toch tegen haar aan?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er vaarde vandaag een heel leuk meisje op het waterIk ben een beetje verliefd
Heb je nog met haar gepraat?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er vaarde vandaag een heel leuk meisje op het waterIk ben een beetje verliefd
Is de ouwe hosselbaas weer bezigquote:Op woensdag 1 april 2015 19:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu wegFijne avond lieve mensjes
O en ik kom nog terug op je dm hoor Murdera
Whuhuhut?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |