Ja maar dan nog willen ze rijdenquote:
Hey!quote:
Je kunt een kerel toch wel een beetje africhtenquote:Op woensdag 1 april 2015 18:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Mannen zonder rijbewijs zijn aantrekkelijk, dan mag je tenminste lekker zelf rijden
ik wist hetquote:Op woensdag 1 april 2015 18:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Mannen zonder rijbewijs zijn aantrekkelijk, dan mag je tenminste lekker zelf rijden
Geprobeerd, maar bleef toch een beetje op 70/30 hangen helaas.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:59 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je kunt een kerel toch wel een beetje africhten
Tot die tijd rijd ik graag, hoorquote:Op woensdag 1 april 2015 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, vergetenIk moet nog steeds een nieuwe halen
quote:Op woensdag 1 april 2015 18:56 schreef Yvie_lu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja maar dan komen de buine ogen, lieve woordjes en goede argumenten van 'ja maar dan kan jij even lekker rustig eten en je hebt de hele dag al gereden'... Tsja ook ik ben zwak somsquote:Op woensdag 1 april 2015 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
My car, I drive. My car, my rules
Neequote:Op woensdag 1 april 2015 18:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan nog willen ze rijden
[..]
Hey!![]()
En ga jij eens heel gauw de John Oliver pledge doen.
Dat mag je op de terugweg Bob.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh, daar ben ik niet zo heel gevoelig voor. Als ik wil rijden in mijn eigen auto, dan rij ik in mijn eigen autoquote:Op woensdag 1 april 2015 19:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan komen de buine ogen, lieve woordjes en goede argumenten van 'ja maar dan kan jij even lekker rustig eten en je hebt de hele dag al gereden'... Tsja ook ik ben zwak soms
Dit dusquote:Op woensdag 1 april 2015 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan niet begrijpen wat mensen leuk vinden aan zelf rijden.
Ik heb ook nog geen autoquote:Op woensdag 1 april 2015 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb geen auto dus ook geen last van dat gezeur.
JAWELquote:
Dat niet alleen, ik heb echt een hekel aan naast iemand zitten.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
Dit jaquote:Op woensdag 1 april 2015 19:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik heb echt een hekel aan naast iemand zitten.
Op enkele uitzonderingen na.
Wel een rijbewijs toch?quote:
Is ontspannendquote:Op woensdag 1 april 2015 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |