Zuuurrrrrrquote:Op woensdag 1 april 2015 17:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Uit eten tussen irritante mensen, kinderen, met chagrijnige bediening en een kok waarvan je niet weet wat die met je eten heeft uitgespookt.
Als hij het over v.d Valk heeft begrijp ik het wel.quote:
Super lekker. En een frikandelletje met veel uitjes.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:31 schreef I-care het volgende:
Niet gelezen.
Frietje halen is mijn uit eten.
Qua hygiëne valt dat in de regel reuze mee, uiteindelijk worden de meest keukens regelmatig gecontroleerd en zeker hier.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Uit eten tussen irritante mensen, kinderen, met chagrijnige bediening en een kok waarvan je niet weet wat die met je eten heeft uitgespookt.
Met z'n allen voor 3 uurtjes in een buffet-restaurant, waar je in de rij moet gaan staan voor je eten.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:38 schreef ems. het volgende:
Tsja, ik ga wel eens met familie uit eten als er iemand jarig is maar ongeacht de 'kwaliteit' van deze restaurants weten maar weinig in de buurt te komen van een zelfgemaakte maaltijd. Dan is het altijd wel gezellig enzo maar als je dan achteraf kan stellen dat je hetzelfde gerecht thuis lekkerder en goedkoper kon maken blijft het zonde.
Je moet ook niet "uit eten" gaan naar een tokkievreetschuur. Maar ja, als dat het enige is wat je jezelf kan permitteren kan je net zo goed niet gaan ja.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als hij het over v.d Valk heeft begrijp ik het wel.
Dat probleem heb ik gelukkig niet, daarvoor kom ik uit een te verfijnd milieu.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:40 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Met z'n allen voor 3 uurtjes in een buffet-restaurant, waar je in de rij moet gaan staan voor je eten.
Wij hebben toevallig 24 december en 3 januari gegeten in zo'n wok-tent, maar we halen dat er eenvoudig niet uit. Ben je met je vieren (ik als man wel, maar de 3 dames niet) ongeveer 105 ¤ kwijt, inclusief niet-alcoholische dranken en koffie.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:40 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Met z'n allen voor 3 uurtjes in een buffet-restaurant, waar je in de rij moet gaan staan voor je eten.
Erg geschikt voor iedereen met kinderen.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:40 schreef Ryan3 het volgende:
Zijn ook vele slechte tot matige restaurants hoor..
Oh zeker wel. Zelfs hier waren er de afgelopen jaren enkelen die de milieuvoorschriften traden.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:40 schreef Ryan3 het volgende:
Zijn ook vele slechte tot matige restaurants hoor..
Als wij naar mijn schoonouders gaan, gaan we bij Noordeloos vaak koffie drinken bij de MacD, neem je er toch een burgertje met bacon oid bij. En dan denk je steeds: NeeeeeeH, niet meer... En nu doe ik het ook niet meer ook. Wat een vieze baggertroep.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ben vanmiddag nog uit eten geweest bij de Burger King dus ik ben niet één van de tien
Alleen voor het bier. Het restaurant kan je beter overslaan.quote:
Ja, ik bedoel dus een tent, bij ons in het dorp, ga je een steak eten, die echt half rauw is. Krijg je er in vet drijvende gebakken aardappeltjes bij en draaien ze voor groenten een blik bonduelle om en zetten die in de magnatron.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:46 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Zelfs hier waren er de afgelopen jaren enkelen die de milieuvoorschriften traden.
Een beetje kenner en frequent restaurantbezoeker leert deze restaurants te mijden. Evengoed leren een aantal van hen uiteindelijk toch ook van hun fouten en tonen vaak beterschap.
ja leer mij haarlem kennenquote:
Geloof het of niet, maar ik ken mensen die er voor de "gezelligheid" heengaan, en niet omdat het goedkoop is. En dan met de hele familie+aanhang+kinderen. Mij niet gezien.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet ook niet "uit eten" gaan naar een tokkievreetschuur. Maar ja, als dat het enige is wat je jezelf kan permitteren kan je net zo goed niet gaan ja.
Alsjeblieft niet nee.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik ken mensen die er voor de "gezelligheid" heengaan, en niet omdat het goedkoop is. En dan met de hele familie+aanhang+kinderen. Mij niet gezien.
Ja, bij de meeste mensen is het thuis geen baggerkeuken, denk je?quote:Op woensdag 1 april 2015 18:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Als je ziet bij Gordon Ramsey hoe vies de keuken en opslag van veel restaurants is.. eten sommigen liever thuis.
L'escargot in Breukelen was altijd wel een toppertje.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen voor het bier. Het restaurant kan je beter overslaan.
Overigens zijn 80% van de Nederlandse restaurants matig.![]()
Liever de bagger die je kent? Dan...quote:Op woensdag 1 april 2015 18:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, bij de meeste mensen is het thuis geen baggerkeuken, denk je?
Eigen bagger eerst!quote:Op woensdag 1 april 2015 18:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Liever de bagger die je kent? Dan...
Geen betere bacterie dan je eigen poepbacterie.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Liever de bagger die je kent? Dan...
Hier bij ons in het dorp 100% slecht tot matig.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen voor het bier. Het restaurant kan je beter overslaan.
Overigens zijn 80% van de Nederlandse restaurants matig.![]()
Sowieso Jopenkerk, Grand café Brinkman, ''De Lachende Javaan'', Restaurant Het Pakhuis, Restaurant La Forca, Ristor -Arte Ora, Restaurant De Wandelaar, Spaarne66.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:05 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
ja leer mij haarlem kennen
maar uit persoonlijke ervaring?
Mijn voornaamste kritiek op de Nederlandse restaurants is dat ze 'beter' voordoen dan ze zijn. Het maakt mij niet uit of ik een daghap ga halen of bij een 3-sterrenzaak ga zitten, maar ga je als toko niet hooghartiger voordoen dan je waarmaakt. Als je alleen maar Makro/Sligro opwarmt zonder er iets mee te doen moet je niet doen alsof je een sterrentoko bent zegmaarquote:Op woensdag 1 april 2015 18:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hier bij ons in het dorp 100% slecht tot matig.
Zijn er wel twee nieuwe bijgekomen, die wij nog niet kennen, maar ergens ben ik behoudend geworden om die direct te proberen.
thanksquote:Op woensdag 1 april 2015 18:24 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Sowieso Jopenkerk, Grand café Brinkman, ''De Lachende Javaan'', Restaurant Het Pakhuis, Restaurant La Forca, Ristor -Arte Ora, Restaurant De Wandelaar, Spaarne66.![]()
El Pincho (tapasgerechten en uitzicht op de Bavo), Eetkamer Karmozijn in de pittoreske Gierstraat, Wilma en Albèrt Steakhouse aan de Oude Groenmarkt en uiteraard Fris Restaurant aan de Twijnderslaan.
Graag gedaan.quote:
Maakt geen reet uit imho. Als je een patatje gaat kopen wil je ook dat-ie goed is. Weliswaar geen haute cuisine, maar je mag gewoon verlangen dat-ie goed is.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Erg van die mensen die voor 20 Euro uit eten willen en dan klagen dat het slecht is...
Zeker weten, maar ik heb het over echt uit eten gaan.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit imho. Als je een patatje gaat kopen wil je ook dat-ie goed is. Weliswaar geen haute cuisine, maar je mag gewoon verlangen dat-ie goed is.
Stukken lezend van Scjvb is alsof men 500 jaar terug in de tijd geworpen wordt en 'Elckerlijc' leest.quote:God spreect
Gaet hene tot Elckerlijc ghereet
Ende segt hem van mijnen tweghen saen
Dat hi een pelgrimagie moet gaen
Die niemant ter werelt en mach verbi
Ende dat hi rekeninghe come doen mi
Sonder vertrec: dats mijn ghebot.
En dat is?quote:Op woensdag 1 april 2015 18:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zeker weten, maar ik heb het over echt uit eten gaan.
Rij dan even door naar Gorinchem en ga eten bij restaurant Merwezicht. Naast de waterpoort. Prachtig uitzicht en heerlijk eten.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als wij naar mijn schoonouders gaan, gaan we bij Noordeloos vaak koffie drinken bij de MacD, neem je er toch een burgertje met bacon oid bij. En dan denk je steeds: NeeeeeeH, niet meer... En nu doe ik het ook niet meer ook. Wat een vieze baggertroep.
Dan moet je Gorinchem in?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Rij dan even door naar Gorinchem en ga eten bij restaurant Merwezicht. Naast de waterpoort. Prachtig uitzicht en heerlijk eten.
Maakt natuurlijk niet uit, als je een patatje koopt of chinees of pizza, allen onder de 20 ¤ dan moet het wmb ook goed zijn.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
FeBo had een beter hamburgertje dan de MacD. imho.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:36 schreef starla het volgende:
30e pp uitgeven? Waar ga je dan uit eten, bij de Febo? Wat een pauperland en maar klagen over dat de economie niet aantrekt
Je moet sowieso nooit ergens gaan eten waar het matig is. Maar met regelmaat eet ik bij betaalbare tenten die "prima" zijn en dus ook wat goedkoper. En af en toe eet ik bij tenten die ik echt geniaal goed vind. Die zijn dan weer wat duurder. Prijskwaliteitverhouding is in beide gevallen goed.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
Driekwart van het topic staat vol met autisten die om allerhande smoesjes nooit uit eten gaan
Uit eten is lekker en leuk
Je kunt beter één keer per maand een beetje luxe uit eten gaan dan twee keer per maand in een matige tent.
Die bestaan ook, er zijn sowieso genoeg goede tenten en mensen die altijd over prijs of kwaliteit zeiken, zijn 2 keer in hun leven uit eten geweest net bij de verkeerde tent, of gaan alleen midden in toeristische stadscentra pizza eten en dan zeikenquote:Op woensdag 1 april 2015 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je moet sowieso nooit ergens gaan eten waar het matig is. Maar met regelmaat eet ik bij betaalbare tenten die "prima" zijn en dus ook wat goedkoper. En af en toe eet ik bij tenten die ik echt geniaal goed vind. Die zijn dan weer wat duurder. Prijskwaliteitverhouding is in beide gevallen goed.
Ofwel dure wijn, ofwel een groter gezelschap... Ieder zijn meug, toch?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:57 schreef Ryan3 het volgende:
Wat gaf Mark Verheijen van de VVD ook weer uit aan een etentje?
Was ruim over de 2.000 ¤ toch?
"Echt uit eten"???
Zekers! Die burgers zijn prima te doenquote:Op woensdag 1 april 2015 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
FeBo had een beter hamburgertje dan de MacD. imho.
Wat ik begrepen heb, was dat het gezelschap niet zo groot was, maar dat de wijn wel duur was.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ofwel dure wijn, ofwel een groter gezelschap... Ieder zijn meug, toch?
Ik heb het privé ook wel eens uitgegeven, maar dat was meer ook vanwege de grootte van de groep (12). Dus ik sluit het niet uit.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
Wat ik begrepen heb, was dat het gezelschap niet zo groot was, maar dat de wijn wel duur was.
Maar goed was een meer dan een modaal inkomen/mnd dat hij gedeclareerd had.
Iets doet me vermoeden dat de blaag dat er niet doorheen zou hebben gedraaid als hij niet kon declareren. Of denk je van wel?
Jij eet alleen een hoofdgerecht?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:14 schreef Eenskijken het volgende:
ik vind 30 euro pp wel behoorlijk veel eigenlijk. gemiddeld gerecht kost 15-20 euro en dan misschien 1/2 drankjes erbij, dan kom je max op 25 europ uit toch?
Je kunt voor twintig euro prima uit eten.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Erg van die mensen die voor 20 Euro uit eten willen en dan klagen dat het slecht is...
Als je van de VVD bent, dan ben je daar redelijk raar in idd.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb het privé ook wel eens uitgegeven, maar dat was meer ook vanwege de grootte van de groep (12). Dus ik sluit het niet uit.
Sterker nog, ik zou het op kosten van de gemeenschap juist niet doen. Ik heb in publieke functie nog geen dubbeltje gedeclareerd (zelfs geen reiskosten). Maar goed, daar ben ik dan misschien ook weer raar in.
In Bergen Op Zoom is het toch prima? Of in Antwerpen? Ik heb me in jouw regio nooit verveeld wat uit eten betreft.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hier bij ons in het dorp 100% slecht tot matig.
Zijn er wel twee nieuwe bijgekomen, die wij nog niet kennen, maar ergens ben ik behoudend geworden om die direct te proberen.
Onzin, je kunt bij een goede bistro prima eten beneden 50 ¤. Een goede chinees ook. Goede pizzeria idem.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:20 schreef Speculant. het volgende:
In Nederland is zo goed als alles beneden de 50 euro bagger. Of je moet een toko vinden van buitenlanders die zich nog hebben aangepast aan het niveau wat een gemiddelde Nederlander al als voldoende beschouwd.
Ja, 1 hoofdgerecht en wegwezen, topavond!quote:Op woensdag 1 april 2015 20:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt voor twintig euro prima uit eten.
Bergen op Zoom is wel prima idd, maar daar woon ik niet, wel er vlak bij.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Bergen Op Zoom is het toch prima? Of in Antwerpen? Ik heb me in jouw regio nooit verveeld wat uit eten betreft.
Dat is hier (grensgebied) wel ergerlijk. Mijn vriendin en ik, lekker eten en gewoon drinken, eind van de maaltijd ¤100 aftikken. Wel lekker en goed gegeten, en ook nog genoeg. Maar best een bedrag. Nog steeds niet vervelend.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Pastaatje en Orval, dan weer terug op bureau.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:24 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, 1 hoofdgerecht en wegwezen, topavond!
Nee, maar toch op de fiets bereikbaar!quote:Op woensdag 1 april 2015 20:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bergen op Zoom is wel prima idd, maar daar woon ik niet, wel er vlak bij.
?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:26 schreef betyar het volgende:
Ik ga minstens twee keer per week uit eten en dat kost me hooguit wat diesel.
Nee, absoluut niet. Maar een goede vriendin van mij die wel VVD-er is declareert ook geen cent, dus er zijn ook VVD-ers met integriteit.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je van de VVD bent, dan ben je daar redelijk raar in idd..
Heb je wel gelezen wat ik zei? De meeste Nederlanders weten niet wat kwaliteit is en zijn al snel tevreden. Komt mede doordat er veel te weinig animo is om te betalen voor kwaliteit, want daar hangt nu eenmaal een prijskaartje aan. Dat zie je al terug in de supermarkt. Goedkoop eten waar je van blijft leven is veel belangrijker dan smaak.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onzin, je kunt bij een goede bistro prima eten beneden 50 ¤. Een goede chinees ook. Goede pizzeria idem.
Geen haute cuisine idd.
Ja, maar mijn fiets is kapot.quote:
Beetje Grienkenland-style dus?quote:Ik vind het eten in de Randstad vaak tegenvallen. Wat prijs/kwaliteitsverhouding betreft dan. Het slechtste eten ooit was in Scheveningen. Daar kreeg ik een schnitzel die vanuit de vriezer in de frituur gegooid was, inderdaad bonen uit blik erbij en wat gebakken aardappels.
En nog verrekte lekker ook, elke keer weer wat anders op het menu. Hoef niet eens af te wassen en krijg na afloop een heerlijke cognac en koffiequote:
Mooie vergelijking. Trek die maar eens door naar de rest van de uitgaven die politici doen, waarbij een etentje in het niet valt.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iets doet me vermoeden dat de blaag dat er niet doorheen zou hebben gedraaid als hij niet kon declareren.
Klopt, VVD'ers zijn wrs nog erger dan semi-communistische SP'ers.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:34 schreef kawotski het volgende:
[..]
Mooie vergelijking. Trek die maar eens door naar de rest van de uitgaven die politici doen, waarbij een etentje in het niet valt.
Precies, maar zoals gezegd vinden heel veel mensen een koud geserveerd stup kip met wat AH-vleeskruiden al prima kwaliteitquote:Op woensdag 1 april 2015 20:29 schreef AgLarrr het volgende:
Uit eten voor 20 Euro de neus? Dat kan nooit de moeite waard zijn.. Bij een beetje normale tent heb je dan alleen een voorgerecht en een glas wijn.
Dus verschil tussen kwalitaria en haute cuisine is 10 ¤?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:35 schreef Aventura het volgende:
Zeker een keer per maand. En nooit minder dan ¤40-50 pp kwijt. Voor degenen die het over ¤30 hebben, wáar eet je dan in godsnaam, de plaatselijke Kwalitaria? Maar goed, definieer uiteten. Toen ik in Amsterdam woonde at ik buiten de deur voor ¤10-15, dan heb ik het over roti kip en een frisdrank, of Thais, of dim sum. Dat kan in een gemiddeld dorp niet.
Ja, je komt wel hautain over.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:38 schreef starla het volgende:
[..]
Precies, maar zoals gezegd vinden heel veel mensen een koud geserveerd stup kip met wat AH-vleeskruiden al prima kwaliteit
Komt omdat ze niet beter weten en weten wat écht lekker eten is. Niet om hautain over te komen, zo is het gewoon. Ik ben vaker 50e pp kwijt dan 20e pp. Als we met z'n tweeën uit eten gaan zitten we bijna standaard rond de 100e.
Tja, ik geef de voorkeur aan dure elektronica. Dan maar minder goed vreten. Het is kiezen uit twee kwaden. Niet kapitaalkrachtig genoeg om voor allebei te gaan, dan maar voor het eerste.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:38 schreef starla het volgende:
[..]
Precies, maar zoals gezegd vinden heel veel mensen een koud geserveerd stup kip met wat AH-vleeskruiden al prima kwaliteit
Komt omdat ze niet beter weten en weten wat écht lekker eten is. Niet om hautain over te komen, zo is het gewoon. Ik ben vaker 50e pp kwijt dan 20e pp. Als we met z'n tweeën uit eten gaan zitten we bijna standaard rond de 100e.
Komt nog wel, VVD'ers zijn er vooral voor zichzelf.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar een goede vriendin van mij die wel VVD-er is declareert ook geen cent, dus er zijn ook VVD-ers met integriteit.
Smaken verschillenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:46 schreef Obamamamamama het volgende:
[..]
Tja, ik geef de voorkeur aan dure elektronica. Dan maar minder goed vreten.
Ik vind dat niet hautain, echt lekker eten kost gewoon wat. Aan één ieder om dat er voor over te hebben. Zo zul je mij nooit (meer) 15E zien neerleggen voor een categorie C biefstuk met een aanmaaksausje of een Saté met friet die ik zelf voor maximaal 6 euro in elkaar zet.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:38 schreef starla het volgende:
[..]
Zegt al genoeg dat je als voorbeeld van 'écht goed eten' een patatje noemtquote:Op woensdag 1 april 2015 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, je komt wel hautain over.
Zoals ik eerder zei als je een patatje van 2,50 ¤ koopt, verwacht je dat-ie ook goed is.
Het moet, wat voor prijs je ook betaalt, te eten zijn.
Dat was een commentaar op bloodymary1 oid, die had het over "echt uit eten".quote:Op woensdag 1 april 2015 20:49 schreef starla het volgende:
[..]
Zegt al genoeg dat je als voorbeeld van 'écht goed eten' een patatje noemt
Maar goed, er zijn dus wel veel slechte tot matige tenten in iedere prijsklasse.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:54 schreef starla het volgende:
Wel eens, duur is niet synoniem aan goed.
Paps en mams?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:32 schreef betyar het volgende:
[..]
En nog verrekte lekker ook, elke keer weer wat anders op het menu. Hoef niet eens af te wassen en krijg na afloop een heerlijke cognac en koffie![]()
![]()
En ik mag er gewoon binnen mijn sigaar roken, vrouw en de kinds gaan ook mee, uiteraard ook gratis
![]()
![]()
Alles naar waarde en verwachting natuurlijk. Als ik voor E1,50 een frietje haal verwacht ik dat het goed is. Als ik voor 30 euro ga eten in een normale tent ook. Dat er geen topprijzen gerekend worden is nog geen excuus om een slecht product te leveren. Eigenlijk moet het product naar prijs altijd goed zijn. Je mag voor 60 euro per couvert natuurlijk wel iets anders verwachten dan voor 30 euro per couvert, maar ook voor die 30 euro moet je in principe kwaliteit krigjen.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat was een commentaar op bloodymary1 oid, die had het over "echt uit eten".
Ik heb bij dat soort uitspraken altijd een beetje een snobisme reactie.
Echt goed eten hoeft nl. niet duur te zijn, maar zij zegt in feite dat echt goed eten alleen duur kan zijn, en dat maar paar mensen dat kunnen appreciëren, de mensen met veel geld.
En dat, my dear, is bull..
Op fok! heeft ieder man een penis van 35 centimeter en de vrouwen allemaal maatje 36 met cup D.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
de tering mensen, wat een bedragen geven jullie uit bij uit eten. en dan maar zeiken over de crisis. Ik ben nog nooit meer dan 40 euro kwijtgeweest p.p. Eerder rond de 20. En ja dan heb je niet gebak en champagne toe maar dat versta ik ook niet onder uit eten voor het 'gewone volk' waar ik mezelf toch wel onder schaar. gewoon effe naar de plaatselijke griek ofzo, dan is het prima te doen
Pijlinktvis eten bij Dubrovnik. Niet chique, niet duur, vrij simpel, maar zulke inktvis zou ik elke dag wel lusten.quote:
ken t nietquote:Op woensdag 1 april 2015 21:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Pijlinktvis eten bij Dubrovnik. Niet chique, niet duur, vrij simpel, maar zulke inktvis zou ik elke dag wel lusten.
Heel dicht bij de Grote Markt en hij heeft altijd plek (waar ik echt geen hol van begrijp, want het kost maar iets meer dan flink vreten bij de Burger King).quote:
klinkt goedquote:Op woensdag 1 april 2015 21:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Heel dicht bij de Grote Markt en hij heeft altijd plek (waar ik echt geen hol van begrijp, want het kost maar iets meer dan flink vreten bij de Burger King).
Mensen die zeiken over 'de crisis' zijn dan ook meestal mensen die zelf niet goed met geld om kunnen gaan. Denk aan Henk en Ingrid die klagen over dat ze 1% minder te besteden hebben op jaarbasis maar ondertussen stevig roken, twee auto's voor de deur, twee keer per jaar op vakantie willen, en een te dure hypotheek/huurwoning. Uiteraard gecombineerd met 0,0 ambitie om wat van je leven/carrière te breien. Ja, zo vraag je erom om in geldproblemen te komen als je een klein beetje moet inleveren.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
de tering mensen, wat een bedragen geven jullie uit bij uit eten. en dan maar zeiken over de crisis. Ik ben nog nooit meer dan 40 euro kwijtgeweest p.p. Eerder rond de 20. En ja dan heb je niet gebak en champagne toe maar dat versta ik ook niet onder uit eten voor het 'gewone volk' waar ik mezelf toch wel onder schaar. gewoon effe naar de plaatselijke griek ofzo, dan is het prima te doen
Nee hoor, ik houd ook heel erg van een frikandel speciaal en frites moet ook goed zijn en is dat helaas bijna nooit in Nederland. (Gelukkig woon ik dicht bij Belgie). Daarom vind ik het jammer dat er nergens meer verse frites te krijgen is. Daar betaal ik graag een Eurootje extra voor. Maar dat versta ik inderdaad niet onder "uit eten gaan".quote:Op woensdag 1 april 2015 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat was een commentaar op bloodymary1 oid, die had het over "echt uit eten".
Ik heb bij dat soort uitspraken altijd een beetje een snobisme reactie.
Echt goed eten hoeft nl. niet duur te zijn, maar zij zegt in feite dat echt goed eten alleen duur kan zijn, en dat maar paar mensen dat kunnen appreciëren, de mensen met veel geld.
En dat, my dear, is bull..
Maar als je dat wel lekker vindt dan mag je dat toch doen? Wij zijn met zijn tweeen vaak tussen 100 en 150 Euro kwijt, maar zitten dan wel gezellig van 08.00 tot 01.00 in het restaurant samen of met meerdere mensen. Echt een topavond hebben we dan. Vroeger brachten we dat elk weekend naar de kroeg, nu besteden we het aan eten. Ook mooi toch?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
En daarna een frietje?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gangetje of vier a vijf, wijnarrangementje er bij, alles erop en er aan.
Sodeju! Dat ziet er lekker uit. Hopelijk houd je wel van truffel?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:38 schreef highender het volgende:
Ieder zijn hobby en een hobby mag geld kosten.
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #14
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #14
Maar dat was wel buitengewoon.
Zoals gezegd is het een vriendin van mij, dus ik ken haar erg goed.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Komt nog wel, VVD'ers zijn er vooral voor zichzelf.
Je klinkt als een heel gezellig persoon.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:34 schreef Hathor het volgende:
Uit eten is ook teveel gedoe, zelfs bij een reservering heb je niet gegarandeerd meteen een tafel. Ik pak liever de telefoon, bestel wat en ga dan lekker onderuit op de bank zitten smikkelen terwijl ik naar een film kijk. Bovendien hou ik er niet van om in gezelschap te eten en dan heel geforceerd interessante gesprekken te moeten voeren. gewoon kauwen en stil wezen.
De plaatselijke griek... Dat is zelden goed eten.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Sodeju! Dat ziet er lekker uit. Hopelijk houd je wel van truffel?
Pfff, je kunt ook prima in je ééntje naar een restaurant gaan.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:34 schreef Hathor het volgende:
Uit eten is ook teveel gedoe, zelfs bij een reservering heb je niet gegarandeerd meteen een tafel. Ik pak liever de telefoon, bestel wat en ga dan lekker onderuit op de bank zitten smikkelen terwijl ik naar een film kijk. Bovendien hou ik er niet van om in gezelschap te eten en dan heel geforceerd interessante gesprekken te moeten voeren. gewoon kauwen en stil wezen.
De volgende keer even de Ceintuurbaan aflopen naar de Amstel, en dan voor de brug rechtsaf, op de hoek van de Amsteldijk en de Rustenburgerstraat vind je Ctaste, ben ik drie weken geleden geweest.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:29 schreef AgLarrr het volgende:
Uit eten voor 20 Euro de neus? Dat kan nooit de moeite waard zijn.. Bij een beetje normale tent heb je dan alleen een voorgerecht en een glas wijn.
Misschien moet je eens wat verder kijken dan dat All You Can Eat Wokrestaurant...quote:Op woensdag 1 april 2015 17:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Gehaktstaaf bij een tankstation dan, telt dat als uit eten gaan?quote:Op donderdag 2 april 2015 01:07 schreef john2406 het volgende:
En hoeveel van die andere 9 noemen een hamburger bij de Mac ook uit eten?
Voor mij niet he!quote:Op donderdag 2 april 2015 01:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gehaktstaaf bij een tankstation dan, telt dat als uit eten gaan?
Bij ons of hier haal ik die van de fruitschaal af en gooi ze weg.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zoals gezegd is het een vriendin van mij, dus ik ken haar erg goed.
Buitengewoon integere vrouw met hart voor de publieke taak.
Bij iedere partij zitten rotte appels. De ene partij heeft er wat meer dan de andere, maar dat is een ander verhaal.
Dus gourmeten valt ook al onder uit eten gaan dan?quote:Op donderdag 2 april 2015 01:27 schreef qwerty_x het volgende:
Minstens 3x per week hier.
Hoe kun je nou een hap-snap maaltijd voor de tv vergelijken met een nieuwe gourmet ervaring in een romantische setting.
Nog een reden dat de wanhopige vragen in de relatietopics hoogtij vieren ....
Ik eet minimaal 3x per week buiten de deur, maar moet er niet aan denken dat ik dat iedere x in een romantische setting zou moeten doen. Net zo min wil ik iedere x een 5-gangen menu met bijpassende wijnen en koffie met cognac toe. Kom zeg. Dat wordt toch dodelijk saai.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:27 schreef qwerty_x het volgende:
Minstens 3x per week hier.
Hoe kun je nou een hap-snap maaltijd voor de tv vergelijken met een nieuwe gourmet ervaring in een romantische setting.
Nog een reden dat de wanhopige vragen in de relatietopics hoogtij vieren ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |