Smaken verschillenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:46 schreef Obamamamamama het volgende:
[..]
Tja, ik geef de voorkeur aan dure elektronica. Dan maar minder goed vreten.
Ik vind dat niet hautain, echt lekker eten kost gewoon wat. Aan één ieder om dat er voor over te hebben. Zo zul je mij nooit (meer) 15E zien neerleggen voor een categorie C biefstuk met een aanmaaksausje of een Saté met friet die ik zelf voor maximaal 6 euro in elkaar zet.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:38 schreef starla het volgende:
[..]
Precies, maar zoals gezegd vinden heel veel mensen een koud geserveerd stup kip met wat AH-vleeskruiden al prima kwaliteit
Komt omdat ze niet beter weten en weten wat écht lekker eten is. Niet om hautain over te komen, zo is het gewoon. Ik ben vaker 50e pp kwijt dan 20e pp. Als we met z'n tweeën uit eten gaan zitten we bijna standaard rond de 100e.
Zegt al genoeg dat je als voorbeeld van 'écht goed eten' een patatje noemtquote:Op woensdag 1 april 2015 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, je komt wel hautain over.
Zoals ik eerder zei als je een patatje van 2,50 ¤ koopt, verwacht je dat-ie ook goed is.
Het moet, wat voor prijs je ook betaalt, te eten zijn.
Dat was een commentaar op bloodymary1 oid, die had het over "echt uit eten".quote:Op woensdag 1 april 2015 20:49 schreef starla het volgende:
[..]
Zegt al genoeg dat je als voorbeeld van 'écht goed eten' een patatje noemt
Maar goed, er zijn dus wel veel slechte tot matige tenten in iedere prijsklasse.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:54 schreef starla het volgende:
Wel eens, duur is niet synoniem aan goed.
Paps en mams?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:32 schreef betyar het volgende:
[..]
En nog verrekte lekker ook, elke keer weer wat anders op het menu. Hoef niet eens af te wassen en krijg na afloop een heerlijke cognac en koffie![]()
![]()
En ik mag er gewoon binnen mijn sigaar roken, vrouw en de kinds gaan ook mee, uiteraard ook gratis
![]()
![]()
Alles naar waarde en verwachting natuurlijk. Als ik voor E1,50 een frietje haal verwacht ik dat het goed is. Als ik voor 30 euro ga eten in een normale tent ook. Dat er geen topprijzen gerekend worden is nog geen excuus om een slecht product te leveren. Eigenlijk moet het product naar prijs altijd goed zijn. Je mag voor 60 euro per couvert natuurlijk wel iets anders verwachten dan voor 30 euro per couvert, maar ook voor die 30 euro moet je in principe kwaliteit krigjen.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat was een commentaar op bloodymary1 oid, die had het over "echt uit eten".
Ik heb bij dat soort uitspraken altijd een beetje een snobisme reactie.
Echt goed eten hoeft nl. niet duur te zijn, maar zij zegt in feite dat echt goed eten alleen duur kan zijn, en dat maar paar mensen dat kunnen appreciëren, de mensen met veel geld.
En dat, my dear, is bull..
Op fok! heeft ieder man een penis van 35 centimeter en de vrouwen allemaal maatje 36 met cup D.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
de tering mensen, wat een bedragen geven jullie uit bij uit eten. en dan maar zeiken over de crisis. Ik ben nog nooit meer dan 40 euro kwijtgeweest p.p. Eerder rond de 20. En ja dan heb je niet gebak en champagne toe maar dat versta ik ook niet onder uit eten voor het 'gewone volk' waar ik mezelf toch wel onder schaar. gewoon effe naar de plaatselijke griek ofzo, dan is het prima te doen
Pijlinktvis eten bij Dubrovnik. Niet chique, niet duur, vrij simpel, maar zulke inktvis zou ik elke dag wel lusten.quote:
ken t nietquote:Op woensdag 1 april 2015 21:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Pijlinktvis eten bij Dubrovnik. Niet chique, niet duur, vrij simpel, maar zulke inktvis zou ik elke dag wel lusten.
Heel dicht bij de Grote Markt en hij heeft altijd plek (waar ik echt geen hol van begrijp, want het kost maar iets meer dan flink vreten bij de Burger King).quote:
klinkt goedquote:Op woensdag 1 april 2015 21:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Heel dicht bij de Grote Markt en hij heeft altijd plek (waar ik echt geen hol van begrijp, want het kost maar iets meer dan flink vreten bij de Burger King).
Mensen die zeiken over 'de crisis' zijn dan ook meestal mensen die zelf niet goed met geld om kunnen gaan. Denk aan Henk en Ingrid die klagen over dat ze 1% minder te besteden hebben op jaarbasis maar ondertussen stevig roken, twee auto's voor de deur, twee keer per jaar op vakantie willen, en een te dure hypotheek/huurwoning. Uiteraard gecombineerd met 0,0 ambitie om wat van je leven/carrière te breien. Ja, zo vraag je erom om in geldproblemen te komen als je een klein beetje moet inleveren.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
de tering mensen, wat een bedragen geven jullie uit bij uit eten. en dan maar zeiken over de crisis. Ik ben nog nooit meer dan 40 euro kwijtgeweest p.p. Eerder rond de 20. En ja dan heb je niet gebak en champagne toe maar dat versta ik ook niet onder uit eten voor het 'gewone volk' waar ik mezelf toch wel onder schaar. gewoon effe naar de plaatselijke griek ofzo, dan is het prima te doen
Nee hoor, ik houd ook heel erg van een frikandel speciaal en frites moet ook goed zijn en is dat helaas bijna nooit in Nederland. (Gelukkig woon ik dicht bij Belgie). Daarom vind ik het jammer dat er nergens meer verse frites te krijgen is. Daar betaal ik graag een Eurootje extra voor. Maar dat versta ik inderdaad niet onder "uit eten gaan".quote:Op woensdag 1 april 2015 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat was een commentaar op bloodymary1 oid, die had het over "echt uit eten".
Ik heb bij dat soort uitspraken altijd een beetje een snobisme reactie.
Echt goed eten hoeft nl. niet duur te zijn, maar zij zegt in feite dat echt goed eten alleen duur kan zijn, en dat maar paar mensen dat kunnen appreciëren, de mensen met veel geld.
En dat, my dear, is bull..
Maar als je dat wel lekker vindt dan mag je dat toch doen? Wij zijn met zijn tweeen vaak tussen 100 en 150 Euro kwijt, maar zitten dan wel gezellig van 08.00 tot 01.00 in het restaurant samen of met meerdere mensen. Echt een topavond hebben we dan. Vroeger brachten we dat elk weekend naar de kroeg, nu besteden we het aan eten. Ook mooi toch?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
En daarna een frietje?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gangetje of vier a vijf, wijnarrangementje er bij, alles erop en er aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |