abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 april 2015 @ 14:33:59 #1
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151262713




Dit pareltje van Paradox kwam op 10 maart 2015 uit *O*


Let's play youtube clips
https://www.youtube.com/r(...)uery=cities+skylines

Handige links en guides:
• Fok!frontpage: Cities: Skylines - De beste grafische mods
• Officiele wiki: http://www.skylineswiki.com/Cities:_Skylines_Wiki
• Officiele forum: http://forum.paradoxplaza(...)?859-Cities-Skylines
• Bugs en de fixes (door mods): http://forum.paradoxplaza(...)8-Bugs-fixed-by-Mods
• How to manage traffic (v2): https://imgur.com/a/z1rM1
• Genereer jouw eigen map via Google Maps: http://terrain.party/ (meer info hier)
• Template mod https://github.com/SkylinesModEngineer/CitiesSkylinesSkeletonSrc
• Zie je een error in je scherm en kan je niet spelen?

Hier de oplossing.
• Tip door FOK!user SuperHarregarre voor het maken van een 3D object voor in de game:
SPOILER: Tip door SuperHarregarre
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast een paar mooie features in dit spel.
• Workshop support met duizenden assets (gebouwen, parken, wegen en dergelijke) om je stad mee op te fleuren. En Mods om de functionaliteit van het spel zelf aan te passen. Zie ook het lijstje met de beste mods hier voor een goed begin.

• Maximaal 36km2 aan ruimte om te bouwen, of met mod kan je alle 25 tegels unlocken vor nog veel meer plezier en eventueel een smeltende pc.

• Vaste en volgbare inwoners in je stad, geen statistische weergave en ook geen random agents die maar gewoon overal en nergens gaan wonen.

• Je kan districten maken en in die districten zogeheten policies instellen zodat een beleid voor een verplichte roetfilter alleen in de industrie geld en niet in een woonwijk bijvoorbeeld of maak het zo gek als je zelf wil

• Uitgebreide opties voor wegen, rails, metro, bussen en havens voor je steden.

• Meer klimaten om in te spelen (heeft nog geen effect op het soort huizen die er gebouwd worden helaas) Noordelijk, Warm en Tropisch

SPOILER: Klimaten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken.

Must have mods voor nog meer stadplezier
ChirpFilter, alleen belangrijke chirps, de rest blijft weg
Zonebare wandelpaden
Elevated train tracks
Meer opties om je al aangelegde wegen aan te passen
Traffic Query tool
Geen verdwijnende auto's
Proper hardness (Niet te combineren met despawn)
First person camera
Dynamic resolution
Automatic bulldoze
25 tile unlock mod
Mods en toch achievements
Tree Brush Mod
Isometric camera(Niet te combineren met first person camers)
Terraform tool
Extended Public Transport UI
Web Server (gebruiken als 2e monitor met live stats)
Lane Changer: No left/right turn

Saved Games / Maps
Circle City

SPOILER: Plaatjes van FOK!kers:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 01-04-2015 15:08:23 ]
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_151262772
Artistieke vrijheid. :') Das ist verboten! :(
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 april 2015 @ 14:37:16 #3
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151262818
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:35 schreef Rezania het volgende:
Artistieke vrijheid. :') Das ist verboten! :(
ORDNUNG MUSS SEIN?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_151262963
Ik speel het eigenlijk ook sinds gisteren, lekker aan het experimenteren in mijn stadje.
Zit nu op zo'n 8500 inwoners met eigenlijk verbazingwekkend weinig verkeersproblemen.
Wel veel brand moet ik zeggen.
Tijd vliegt inderdaad als je dit spel speelt zeg.
Mods heb ik er nog niet in geplaatst, vind het eigenlijk wel jammer dat alleen een soort cirkel in het midden van je scherm scherp is en alles daarbuiten wazig (alles staat op high/very high).
Is daar nog wat aan te doen?
  woensdag 1 april 2015 @ 14:42:10 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_151263003
Misschien het Fok! FP artikel met mod-aanraders ook even in de first post zetten...?
  woensdag 1 april 2015 @ 14:42:19 #6
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151263011
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:41 schreef RiKe het volgende:
Ik speel het eigenlijk ook sinds gisteren, lekker aan het experimenteren in mijn stadje.
Zit nu op zo'n 8500 inwoners met eigenlijk verbazingwekkend weinig verkeersproblemen.
Wel veel brand moet ik zeggen.
Tijd vliegt inderdaad als je dit spel speelt zeg.
Mods heb ik er nog niet in geplaatst, vind het eigenlijk wel jammer dat alleen een soort cirkel in het midden van je scherm scherp is en alles daarbuiten wazig (alles staat op high/very high).
Is daar nog wat aan te doen?
Tilt shift lager zetten :) bij options jwt
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151263045
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:41 schreef RiKe het volgende:
Ik speel het eigenlijk ook sinds gisteren, lekker aan het experimenteren in mijn stadje.
Zit nu op zo'n 8500 inwoners met eigenlijk verbazingwekkend weinig verkeersproblemen.
Wel veel brand moet ik zeggen.
Tijd vliegt inderdaad als je dit spel speelt zeg.
Mods heb ik er nog niet in geplaatst, vind het eigenlijk wel jammer dat alleen een soort cirkel in het midden van je scherm scherp is en alles daarbuiten wazig (alles staat op high/very high).
Is daar nog wat aan te doen?
Bij grafische opties tilt-shift uitzetten.

Verkeer komt nog wel, wacht maar bij 20-30k inwoners ;)
pi_151263132
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:42 schreef Divje het volgende:

[..]

Tilt shift lager zetten :) bij options jwt
Ik kwam Rötjeknör nog tegen in de workshop terwijl ik opzoek was naar een nieuwe map, kwam me bekend voor :P
  woensdag 1 april 2015 @ 14:46:43 #9
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151263161
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:45 schreef G3F het volgende:

[..]

Ik kwam Rötjeknör nog tegen in de workshop terwijl ik opzoek was naar een nieuwe map, kwam me bekend voor :P
:D Die save is al best vaak gedownload _O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 april 2015 @ 15:08:09 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151263882
quote:
99s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:42 schreef Yi-Long het volgende:
Misschien het Fok! FP artikel met mod-aanraders ook even in de first post zetten...?
Done ^O^
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_151264258
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:41 schreef RiKe het volgende:
Ik speel het eigenlijk ook sinds gisteren, lekker aan het experimenteren in mijn stadje.
Zit nu op zo'n 8500 inwoners met eigenlijk verbazingwekkend weinig verkeersproblemen.
Wel veel brand moet ik zeggen.
Tijd vliegt inderdaad als je dit spel speelt zeg.
Mods heb ik er nog niet in geplaatst, vind het eigenlijk wel jammer dat alleen een soort cirkel in het midden van je scherm scherp is en alles daarbuiten wazig (alles staat op high/very high).
Is daar nog wat aan te doen?
Ja, nu nog wel ja, wacht maar tot je high density neer gaat pleuren.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_151264323
quote:
Patch 1.07C Released
• “Slope too steep” when dragging pipes and Metro Tunnels error fixed
• All slopes have been removed
• PSA: YOU CAN NOW CHANGE THE DIRECTION OF ONE WAY ROADS
• 50 tile maps are now available. Please note that the system requirements have changed for these special maps. We're awesome.
• Filed lawsuit against EA for the way busses turned out. Sorry.
• Based on ignoring player feedback, Hearses were too effective and have been made 45% less fun.
• Disasters are now available! Download Origin for the full effect
• Modding support has been removed. Modders have been making it impossible for us to make any DLC revenue, please stop
• Because everyone hated the SimCity Fudged Population so much, we decided to go ahead and implement it anyway as part of the core game
• 5% of Cities: Skylines Deluxe Sales will be generously donated to EA so that their Executives can undergo reality training
• Based on feedback that buildings look the same, modding support has been re-enabled.
• Linux users can now rub two sticks together for better performance
• Chirpy is on a temporary leave of absence after an unfortunate suicide attempt due to the excessive amount of hate he has received on Reddit
• When Chirpy returns, he will have 75% less feathers.
• Tri Monitor support is now better supported. To enable this feature you will need three computers and three copies of the game
• A new Cim named “Crankify” will now randomly visit your city and offer suggestions on how you can be a better City Planner. (We recommend you implement every suggestion and agree with him or…else)
• DickButt auto-detection has been added. Now, anything in game you create that looks like a DickButt will be submitted to /r/CitiesSkylines with 400 upvotes
• Borderlands 2 integration now available. When you reach a milestone expect a fun cutscene!
• Four lane one way roads are now available - $9.99 each direction
• Due to player feedback, because we're listening! Hydroelectric Dams have been renamed HydroNoElectric concrete water stoppers
• After much internal discussion, we will not be providing circular road tools, our revenue is better spent on Chocolate Fountains
• Themes are now 42% more blurry and 17% less realistic
• This patch release will revert to a beta release on Steam in one hour.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 1 april 2015 @ 15:23:58 #13
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151264391
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:13 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wauw, jouw snelweg. :X
Heel erg mijn best op gedaan, het moet een baken van herkenning zijn voor mijn unieke stad
  woensdag 1 april 2015 @ 15:30:33 #14
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_151264603
Hehe hier gaat alles prima in de steden die ik maak, tot bepaalde verkeerspunten wanneer ik echte binnensteden maak die volgegooid worden met woningen en commercie want dan nemen ze structureel de tweebaans afslagen naar kleine straten i.p.v de 8-baans wegen die ik voor ogen had en nog geen meter verderop liggen.

Maar ach, houdt de boel ook wel weer leuk om steeds te puzzelen naar het beste resultaat. :D
pi_151265539
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:21 schreef Rezania het volgende:
Patch 1.07C Released• “Slope too steep” when dragging pipes and Metro Tunnels error fixed• All slopes have been removed• PSA: YOU CAN NOW CHANGE THE DIRECTION OF ONE WAY ROADS• 50 tile maps are now available. Please note that the system requirements have changed for these special maps. We're awesome.• Filed lawsuit against EA for the way busses turned out. Sorry.• Based on ignoring player feedback, Hearses were too effective and have been made 45% less fun.• Disasters are now available! Download Origin for the full effect• Modding support has been removed. Modders have been making it impossible for us to make any DLC revenue, please stop• Because everyone hated the SimCity Fudged Population so much, we decided to go ahead and implement it anyway as part of the core game• 5% of Cities: Skylines Deluxe Sales will be generously donated to EA so that their Executives can undergo reality training• Based on feedback that buildings look the same, modding support has been re-enabled.• Linux users can now rub two sticks together for better performance• Chirpy is on a temporary leave of absence after an unfortunate suicide attempt due to the excessive amount of hate he has received on Reddit• When Chirpy returns, he will have 75% less feathers.• Tri Monitor support is now better supported. To enable this feature you will need three computers and three copies of the game• A new Cim named “Crankify” will now randomly visit your city and offer suggestions on how you can be a better City Planner. (We recommend you implement every suggestion and agree with him or…else)• DickButt auto-detection has been added. Now, anything in game you create that looks like a DickButt will be submitted to /r/CitiesSkylines with 400 upvotes• Borderlands 2 integration now available. When you reach a milestone expect a fun cutscene!• Four lane one way roads are now available - $9.99 each direction• Due to player feedback, because we're listening! Hydroelectric Dams have been renamed HydroNoElectric concrete water stoppers• After much internal discussion, we will not be providing circular road tools, our revenue is better spent on Chocolate Fountains• Themes are now 42% more blurry and 17% less realistic• This patch release will revert to a beta release on Steam in one hour.
Goed bezig daar in Finland.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 1 april 2015 @ 15:59:50 #16
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151265630
quote:
Disasters are now available! Download Origin for the full effect
_O-
So we just called him Fred
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 april 2015 @ 16:00:04 #17
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151265637
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:21 schreef Rezania het volgende:

[..]

:D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 1 april 2015 @ 17:18:30 #18
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151268164
Ik zie hier veel mensen hun stad in kleine stukjes verdelen. Is daar nog een speciale reden voor? Die van mij is gewoon één groot stuk stad, ipv van die aparte stukjes.
pi_151268384
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:18 schreef Ypmaha het volgende:
Ik zie hier veel mensen hun stad in kleine stukjes verdelen. Is daar nog een speciale reden voor? Die van mij is gewoon één groot stuk stad, ipv van die aparte stukjes.
Nope, enkel dat het er leuk uitziet.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 april 2015 @ 17:34:58 #20
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151268540
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:18 schreef Ypmaha het volgende:
Ik zie hier veel mensen hun stad in kleine stukjes verdelen. Is daar nog een speciale reden voor? Die van mij is gewoon één groot stuk stad, ipv van die aparte stukjes.
Als je alles op mekaar bouwt word het imho nogal onoverzichtelijk :P Ik begon met een stukje industrie en een stuk gewone huizen en winkeltjes en heb daarna 4 losse wijken met alleen maar hoogbouw neergeflikkerd. Ik had de laagbouw natuurlijk kunnen slopen en vervangen, maar ik vind het mooi om te zien waar ik mee begon en hoe ver ik ben gekomen.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_151268792
Leuk spel! :D



Vooral veel aan het klooien en leren, mijn industriegebied is een grote hel en zonet was het nog 3 uur..
pi_151269597
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:43 schreef DJKoster het volgende:
Leuk spel! :D

[ afbeelding ]

Vooral veel aan het klooien en leren, mijn industriegebied is een grote hel en zonet was het nog 3 uur..


Mijn industrie is ook een hel :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 april 2015 @ 18:17:05 #23
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151269642
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:15 schreef MrDoo het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Mijn industrie is ook een hel :P
Dude _O- Industrie hoort heel simpel rechttoe rechtaan te zijn :D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_151269717
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dude _O- Industrie hoort heel simpel rechttoe rechtaan te zijn :D
Dat zeg jij :P

Ik vind dit veel leuker.
pi_151269786
quote:
• Modding support has been removed. Modders have been making it impossible for us to make any DLC revenue, please stop
Hmm
  woensdag 1 april 2015 @ 18:22:53 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151269815
quote:
15s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:21 schreef Qunix het volgende:

[..]

Hmm
_O-!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_151269912
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:22 schreef jogy het volgende:

[..]

_O-!
Nu hopen dat er een mod komt om modden te enabelen.
pi_151269919
quote:
3s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:26 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nu hopen dat er een mod komt om modden te enabelen.
_O- ;)
pi_151269943
Verder prima patch. Eens updaten.
  woensdag 1 april 2015 @ 18:29:26 #30
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151270010
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151272166
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:21 schreef Rezania het volgende:

[..]

50 tile maps :9~

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151273733
Hmm ik vind de steken richting EA net iets te vaak en te obvious om nog grappig te zijn.. misschien mijn gebrek aan Finse humor maar de charme van hun kleinschalig bedrijfje met groot succes schaven ze er zo vanaf.. niet naast je schoenen lopen imho :{
pi_151275681
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 april 2015 @ 21:41:52 #35
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151277565
103.419 inwoners, 3 miljoen op de bank en een weekly income van 46.000. Totaal geen demand voor iets nieuws en twee nieuwe wijken waar alles al klaarstaat :') De lol is er zo een beetje vanaf...

Zometeen of morgen misschien een nieuwe map beginnen, dat idee van veel kleine dorpjes en één grote stad in het midden ligt me wel, dat maar eens proberen :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 1 april 2015 @ 21:45:08 #36
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_151277699
Fuck man, m'n coal power plant krijgt geen oil en daardoor de stad geen elektriciteit :r heb hem al verplaatst zodat hij goed bereikbaar is (naast de snelweg). Maar blijft zeuren
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_151277819
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 21:45 schreef Juicyhil het volgende:
Fuck man, m'n coal power plant krijgt geen oil en daardoor de stad geen elektriciteit :r heb hem al verplaatst zodat hij goed bereikbaar is (naast de snelweg). Maar blijft zeuren
wel een heel doorzichtige 1-april grap -O-
  woensdag 1 april 2015 @ 21:52:27 #38
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_151278010
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 21:47 schreef mschol het volgende:

[..]

wel een heel doorzichtige 1-april grap -O-
Wat zie ik over het hoofd dan? :o

Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_151278055
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
103.419 inwoners, 3 miljoen op de bank en een weekly income van 46.000. Totaal geen demand voor iets nieuws en twee nieuwe wijken waar alles al klaarstaat :') De lol is er zo een beetje vanaf...
Dat had ik rond dat punt ook. Toen maar heel veel monumenten gekocht en wat gespecialiseerde industriegebieden gemaakt, wat zorgde voor leegstand in de oude gebieden en veel meer verkeer en dat zorgde weer voor wat uurtjes nieuwe wegen aanleggen, stukken herbestemmen en nog meer verkeersproblemen oplossen. Nu alleen bij de 150.000 weer op zo'n punt aangekomen.
Wellicht dat een extra luchthaven en nog een wijk aan de andere kant van de stad gaat helpen verder te groeien...

pi_151278443
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 21:52 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Wat zie ik over het hoofd dan? :o

[ afbeelding ]
een Coal Powerplant die oil nodig heeft?

maar wind energie is the way to go..

indat opzicht mis ik de specialisatie dingen van simcity wel.. daar kon je echt een productie keten opzetten.. had ik wel leuk gevonden :)
pi_151278761
Als ik zie hoe vaak dat punt benoemd wordt hoop ik stiekem dat ze daar iets voor gaan maken.. Zou EA dat gepatenteerd hebben?
  Admin woensdag 1 april 2015 @ 22:11:47 #42
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151278787
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:07 schreef Thrilled het volgende:
Hmm ik vind de steken richting EA net iets te vaak en te obvious om nog grappig te zijn.. misschien mijn gebrek aan Finse humor maar de charme van hun kleinschalig bedrijfje met groot succes schaven ze er zo vanaf.. niet naast je schoenen lopen imho :{
Dat lijstje komt gewoon van een lollige reddit user toch?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_151278818
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:11 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat lijstje komt gewoon van een lollige reddit user toch?
Oh ik dacht van t team zelf :@
pi_151278877
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:11 schreef Thrilled het volgende:
Als ik zie hoe vaak dat punt benoemd wordt hoop ik stiekem dat ze daar iets voor gaan maken.. Zou EA dat gepatenteerd hebben?
vast niet, maar het is het stukje openttd'er in mij die dat toch ook wel leuk vind.. het hoeft niet heel centraal te staan, als het maar mogelijk is..
pi_151279750
Hoe gebruiken jullie die waterzuiveringsmachine? Ik snap er echt geen kloot van. Heb een riviertje waar ik al mijn afvalwater dump maar hoe kan zo'n ding dat filteren dan? Moeten mijn leidingen daar ook op inrichten?
pi_151279799
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Oh ik dacht van t team zelf :@
Nee. Niet voor je beurt praten dus ;)
pi_151279816
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:34 schreef Vermecelli het volgende:
Hoe gebruiken jullie die waterzuiveringsmachine? Ik snap er echt geen kloot van. Heb een riviertje waar ik al mijn afvalwater dump maar hoe kan zo'n ding dat filteren dan? Moeten mijn leidingen daar ook op inrichten?
gewoon aansluiten en dan nemen ze het vuile water van je dumps over :)
  Admin woensdag 1 april 2015 @ 22:36:10 #48
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_151279819
quote:
mocht je die nog niet gevonden hebben, da's deze volgens mij:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=416924433
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 1 april 2015 @ 22:39:50 #49
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151279956
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:36 schreef Danny het volgende:

[..]

mocht je die nog niet gevonden hebben, da's deze volgens mij:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=416924433
Ah nice _O_
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151280153
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:36 schreef mschol het volgende:

[..]

gewoon aansluiten en dan nemen ze het vuile water van je dumps over :)
Ahhh op die manier. Ik dacht dat je ze in de stroming van je afvalwater moest plaatsen en ze het water dan zouden filteren. Thanks!
pi_151280318
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:45 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Ahhh op die manier. Ik dacht dat je ze in de stroming van je afvalwater moest plaatsen en ze het water dan zouden filteren. Thanks!
het *schijnt* zo te zijn dat je vervuild water kan oppompen om die vervolgens direct te reinigen.. :P
pi_151280683
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:51 schreef mschol het volgende:

[..]

het *schijnt* zo te zijn dat je vervuild water kan oppompen om die vervolgens direct te reinigen.. :P
Het gaat nu al beter idd! Ik heb alleen een stukje waar de stroming niet zo sterk is en daar loopt het afvalwater niet weg. Tips?
pi_151281640
Goed ik zit net over de 10k inwoners heen en jullie hebben gelijk, de knelpunten hopen zich op in de infrastructuur en de vraag voor industry blijft, maar toch worden een hoop bedrijven verlaten.

Leuke avatar trouwens Divje, is dat mevrouw Divje? ;)
pi_151281706
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:04 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Het gaat nu al beter idd! Ik heb alleen een stukje waar de stroming niet zo sterk is en daar loopt het afvalwater niet weg. Tips?
je afwatering verplaatsen? :P
dat zou ik doen iig :D
tis niet alsof het heel lastig is om geld te verdienen :P
  woensdag 1 april 2015 @ 23:39:53 #55
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151281783
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:34 schreef RiKe het volgende:
Goed ik zit net over de 10k inwoners heen en jullie hebben gelijk, de knelpunten hopen zich op in de infrastructuur en de vraag voor industry blijft, maar toch worden een hoop bedrijven verlaten.

Leuke avatar trouwens Divje, is dat mevrouw Divje? ;)
Gelukkig niet zeg :D
Wil geen vrouw die in de porno werkt :Y)

Het wordt tijd om je industrie om te zetten naar Offices. Je mensen worden te slim :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151282565
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:39 schreef Divje het volgende:

[..]

Gelukkig niet zeg :D
Wil geen vrouw die in de porno werkt :Y)

Het wordt tijd om je industrie om te zetten naar Offices. Je mensen worden te slim :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog geen University, stond bij de office zoning dat die vereist was om werknemers te krijgen.
  donderdag 2 april 2015 @ 00:07:11 #57
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151282641
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 00:04 schreef RiKe het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog geen University, stond bij de office zoning dat die vereist was om werknemers te krijgen.
Daar heb ik geen idee van :@ Moet je ff AmateurAllure bellen O-)

Wat staat er als reden bij dat je industrie leeg komt te staan?
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151282702
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 00:07 schreef Divje het volgende:
Wat staat er als reden bij dat je industrie leeg komt te staan?
Geen werknemers staat er dan.
Toen heb ik er maar weer een nieuwe wijk tegenaan gegooid en werkte alles weer.
De toerit voor m'n stad werd weer 1 grote bottleneck en de afval is meer dan de stad nu hebben kan _O-
Recycling policy staat aan
  donderdag 2 april 2015 @ 00:11:43 #59
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151282780
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 00:09 schreef RiKe het volgende:

[..]

Geen werknemers staat er dan.
Toen heb ik er maar weer een nieuwe wijk tegenaan gegooid en werkte alles weer.
De toerit voor m'n stad werd weer 1 grote bottleneck en de afval is meer dan de stad nu hebben kan _O-
Recycling policy staat aan
_O- Je moet altijd blijven sleutelen met dit spel. Denk je alles opgelost te hebben, bouw iets nieuws en je hebt wer 10 nieuwe problemen ^O^ hoppa
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151284316
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:21 schreef Rezania het volgende:

[..]

_O- _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  Admin donderdag 2 april 2015 @ 09:25:07 #61
1 crew  Danny
always and nevermore
  donderdag 2 april 2015 @ 10:41:28 #62
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_151287539
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:36 schreef Danny het volgende:

[..]

mocht je die nog niet gevonden hebben, da's deze volgens mij:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=416924433
Wut, dat ding werkt?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_151289783
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_151290003
Snap niks van dat terrain.party. Gister wou ik een map maken van mijn dorpje, Vroomshoop. Exact zo gedaan zoals in de instructies; resultaat is een hobbelig gebiedje. Geen kanaaltjes te herkennen ofzo. Of verwacht ik er teveel van?
  donderdag 2 april 2015 @ 12:53:32 #65
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151291208
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Snap niks van dat terrain.party. Gister wou ik een map maken van mijn dorpje, Vroomshoop. Exact zo gedaan zoals in de instructies; resultaat is een hobbelig gebiedje. Geen kanaaltjes te herkennen ofzo. Of verwacht ik er teveel van?
Ik heb het ook opgegeven toen ik m'n woonplaats wou maken. Was geen heuvel te bekennen terwijl we hier toch zo'n mooie lange hondsrug hebben. Kutspel.

Volgems mij moet je met die terraforming tool zelf nog de kanaaltjes graven enzo :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151291860
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2015 12:53 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik heb het ook opgegeven toen ik m'n woonplaats wou maken. Was geen heuvel te bekennen terwijl we hier toch zo'n mooie lange hondsrug hebben. Kutspel.

Volgems mij moet je met die terraforming tool zelf nog de kanaaltjes graven enzo :P
Vanavond maar 's een poging doen dan, begin wel met een vlakke kale map. :)
  Admin donderdag 2 april 2015 @ 13:46:01 #67
1 crew  Danny
always and nevermore
  donderdag 2 april 2015 @ 13:58:40 #68
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151293257
quote:
Ohh van die Citizen tracker wist ik niet _O_ zit je dan op te wachten :')

Leuk stuk weer ^O^
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 2 april 2015 @ 13:59:10 #69
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_151293277


Kwam dit gisteren tegen...
You know, I've learned something today
  Forum Admin donderdag 2 april 2015 @ 15:24:59 #70
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_151296428
Wat is nou eigenlijk het voordeel van die districten? Ik heb het tot nu toe nog niet gebruikt / nodig gehad?
pi_151296439
quote:
5s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat is nou eigenlijk het voordeel van die districten? Ik heb het tot nu toe nog niet gebruikt / nodig gehad?
Policies per district regelen.
(she/her)
pi_151296644
quote:
5s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat is nou eigenlijk het voordeel van die districten? Ik heb het tot nu toe nog niet gebruikt / nodig gehad?
bepaalde zaken tegengaan (b.v. vrachtverkeer) of bepaalde zaken (industrie/commercie) een voordeel geven..
op die manier kan je b.v. een zaken district maken waar commercie een belastingvoordeel krijgen..
  Forum Admin donderdag 2 april 2015 @ 15:40:54 #73
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_151296846
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:32 schreef mschol het volgende:

[..]

bepaalde zaken tegengaan (b.v. vrachtverkeer) of bepaalde zaken (industrie/commercie) een voordeel geven..
op die manier kan je b.v. een zaken district maken waar commercie een belastingvoordeel krijgen..
Ah, helder. Dat klinkt best handig. Ik ga er eens naar kijken.

Verder blijf ik maar file's houden. Maak nu zo veel mogelijk gebruik van brede richtingswegen maar het blijft toch vollopen, vooral bij afritten van snelwegen. Nog handige tips?

Verder is het een erg leuke game, zeker met al die mods.
  donderdag 2 april 2015 @ 15:43:37 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151296901
quote:
5s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat is nou eigenlijk het voordeel van die districten? Ik heb het tot nu toe nog niet gebruikt / nodig gehad?
Overal een pro cannabis beleid instellen behalve voor één klein wijkje en in dat wijkje ook huisdieren verbieden.

en als je echt :') Nuttig wil zijn is het onder andere ook handig voor specifieke industrie (oil/ore/farming/wood) en je kan hele kleine districten maken zo breed als een weg om vrachtwagens te dwingen om niet door een wijk de snelweg op te rijden maar gewoon de andere weg te pakken bijvoorbeeld.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 2 april 2015 @ 15:47:12 #75
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151296986
quote:
7s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

Verder blijf ik maar file's houden. Maak nu zo veel mogelijk gebruik van brede richtingswegen maar het blijft toch vollopen, vooral bij afritten van snelwegen. Nog handige tips?
Dubbele rotondes maken van snelweg (geen stoplichten), de buitenste gebruiken om de rotonde op te komen en de binnenste om eraf te gaan en dan aan de binnenkant van de ring een paar afritten naar de tweede ring. Rijden ze elkaar niet in de weg, gebruiken ze ook een keer alle wegen en kunnen ze er ook zo weer af. Deze goed aansluiten op een grote (4 baans?) weg zodat de op en afrit aan de goede kant aangesloten worden anders krijg je daar weer een file.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Forum Admin donderdag 2 april 2015 @ 17:05:20 #76
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_151299247
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2015 15:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Dubbele rotondes maken van snelweg (geen stoplichten), de buitenste gebruiken om de rotonde op te komen en de binnenste om eraf te gaan en dan aan de binnenkant van de ring een paar afritten naar de tweede ring. Rijden ze elkaar niet in de weg, gebruiken ze ook een keer alle wegen en kunnen ze er ook zo weer af. Deze goed aansluiten op een grote (4 baans?) weg zodat de op en afrit aan de goede kant aangesloten worden anders krijg je daar weer een file.
Heb je toevallig een screenshotje van een dergelijke situatie?
pi_151300108
Hoop dat dit ook gefixt kan worden:


Ze komen nu vanaf die oprit op de snelweg, maar ze willen per sé niet op de rechtse baan rijden als ze niet zo'n afslag nemen. Hierdoor ontstaan soms nog files :P
pi_151300174
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:37 schreef Romanus het volgende:
Hoop dat dit ook gefixt kan worden:
[ afbeelding ]

Ze komen nu vanaf die oprit op de snelweg, maar ze willen per sé niet op de rechtse baan rijden als ze niet zo'n afslag nemen. Hierdoor ontstaan soms nog files :P
Dat is inderdaad ook waar ik op zit te wachten, ik denk dat ze dat met de eerstevolgende grote patch zullen uitrollen :Y
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  donderdag 2 april 2015 @ 17:44:45 #79
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151300268
Ik krijg dit als ik mijn stad laad :'(!
quote:
Object reference not set to an instance of an object [System.NullReferenceException]

Details:
No details
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
at NetNode.TerrainUpdated (UInt16 nodeID, Single minX, Single minZ, Single maxX, Single maxZ) [0x00000] in <filename unknown>:0
at NetManager.TerrainUpdated (.TerrainArea heightArea, .TerrainArea surfaceArea, .TerrainArea zoneArea) [0x00000] in <filename unknown>:0
at TerrainManager.Managers_TerrainUpdated (.TerrainArea heightArea, .TerrainArea surfaceArea, .TerrainArea zoneArea) [0x00000] in <filename unknown>:0
at TerrainModify.UpdateAreaImplementation () [0x00000] in <filename unknown>:0
at TerrainModify.EndUpdateArea () [0x00000] in <filename unknown>:0
at SimulationManager.SimulationStep () [0x00000] in <filename unknown>:0
at SimulationManager.SimulationThread () [0x00000] in <filename unknown>:0

And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 2 april 2015 @ 18:27:20 #80
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151301572
quote:
7s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Heb je toevallig een screenshotje van een dergelijke situatie?
Zoiets, alleen dan minder fugly. Werkt goed en houdt rekening met die domme bestuurders die altijd meteen op de baan gaan rijden om af te slaan.


Of zoals in deze post: GAM / [Cities Skylines #18] Mods, mods en mods, die werkt eigenlijk beter voor snelwegen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 2 april 2015 @ 18:30:33 #81
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151301706
Oeh, ik heb hem minder fugly O+.


Onder rij je erop en als je eraf wil dan moet je eerst naar boven en kan je eraf. Die koppelen aan een een vierbaans weg aan de goede kant en klaar is opa bakkebaard.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 2 april 2015 @ 19:35:24 #82
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_151304249
Het spel heeft geen autosavefunctie, of wel?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_151304268
quote:
9s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:35 schreef donroyco het volgende:
Het spel heeft geen autosavefunctie, of wel?
Is een mod voor.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  donderdag 2 april 2015 @ 19:36:27 #84
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_151304284
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:36 schreef Rezania het volgende:

[..]

Is een mod voor.
Net een uur spelen naar de kloten :'(
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_151304460
quote:
9s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:35 schreef donroyco het volgende:
Het spel heeft geen autosavefunctie, of wel?
Check OP ;)
  Forum Admin donderdag 2 april 2015 @ 20:05:30 #86
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_151305455
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef jogy het volgende:
Oeh, ik heb hem minder fugly O+.

[ afbeelding ]
Onder rij je erop en als je eraf wil dan moet je eerst naar boven en kan je eraf. Die koppelen aan een een vierbaans weg aan de goede kant en klaar is opa bakkebaard.
Duidelijk! Thanks. Ga ik uitproberen.
pi_151307164
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Duidelijk! Thanks. Ga ik uitproberen.
Is volgens mij deze asset: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409712255. Scheelt je weer zelf bouwen. :P
  donderdag 2 april 2015 @ 21:14:55 #88
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_151309311
Nieuwe speler meldt zich, één van de weinige games die me interessant leek en dus netjes aangeschaft. Geen spijt van, maar na mijn eerste echte grote stad (ok, vergeleken met sommigen hier een durp) slaat de verveling al een beetje toe. Volgende projectje dus wat "mooier" opzetten, heb erg mooie voorbeelden gezien hier. Speel het origineel trouwens, (nog) zonder mods. Wilde graag een stuwdam aanleggen voor 1600MW, maar de tegel waar ik dat ook daadwerkelijk haal is nog niet te koop :(

Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 2 april 2015 @ 21:15:54 #89
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151309375
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:14 schreef flipsen het volgende:
Nieuwe speler meldt zich, één van de weinige games die me interessant leek en dus netjes aangeschaft. Geen spijt van, maar na mijn eerste echte grote stad (ok, vergeleken met sommigen hier een durp) slaat de verveling al een beetje toe. Volgende projectje dus wat "mooier" opzetten, heb erg mooie voorbeelden gezien hier. Speel het origineel trouwens, (nog) zonder mods. Wilde graag een stuwdam aanleggen voor 1600MW, maar de tegel waar ik dat ook daadwerkelijk haal is nog niet te koop :(

[ afbeelding ]
Daar is een mod voor :9
So we just called him Fred
  donderdag 2 april 2015 @ 21:16:41 #90
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_151309442
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:15 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Daar is een mod voor :9
Eerst lekker origineel blijven, daarna ga ik wel eens kijken wat er aan leuke mods beschikbaar is (teveel heb ik al door)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Forum Admin donderdag 2 april 2015 @ 22:42:02 #91
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_151314518
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:40 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Is volgens mij deze asset: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409712255. Scheelt je weer zelf bouwen. :P
Dat lijkt er inderdaad op ja! Ga ik proberen. Thanks!
  vrijdag 3 april 2015 @ 07:58:50 #92
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_151319437


Asociaal geparkeerd. c_/
  vrijdag 3 april 2015 @ 09:59:55 #93
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_151321035
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:40 schreef Qunix het volgende:

[..]

Check OP ;)
Thanks! Maar opnieuw verder gegaan met mijn laatste savegame, begin het al aardig onder de knie te krijgen. Stad heeft nu 20K inwoners.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:27:46 #94
277865 Sejt
Ondertitel
pi_151323023
I love my mispoken words.
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:32:13 #95
198417 Lastpost
Rotterdammert!
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:33:42 #96
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_151323201
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 april 2015 @ 12:59:29 #97
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151325764
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:15:23 #98
277865 Sejt
Ondertitel
pi_151326260
Eigen creatie. (niet eigen idee)



Volgens mij werkt deze nog het beste, doordat je 0 kruispunten hebt, alleen kleinere ritspunten.
http://steamcommunity.com(...)13566741&searchtext=
I love my mispoken words.
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:16:15 #99
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151326297
Wanneer krijg je eigenlijk nieuwe stukken land tot je beschikking? Het wordt wel aardig vol nu
pi_151326401
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:16 schreef Ypmaha het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk nieuwe stukken land tot je beschikking? Het wordt wel aardig vol nu
Kan je kopen als je ze vrij gespeeld hebt; wereldbol linksonder, vlakje aanklikken en op purchase klikken.
pi_151326508
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:15 schreef Sejt het volgende:
Eigen creatie. (niet eigen idee)

[ afbeelding ]

Volgens mij werkt deze nog het beste, doordat je 0 kruispunten hebt, alleen kleinere ritspunten.
http://steamcommunity.com(...)13566741&searchtext=
Die "ritspunten" zijn gewoon kruispunten omdat er geen echte op- en afritten in het spel zijn.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:25:56 #102
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151326654
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kan je kopen als je ze vrij gespeeld hebt; wereldbol linksonder, vlakje aanklikken en op purchase klikken.
Ja, dat snap ik, maar hoe speel je nieuwe gebieden vrij. Er zijn geen gebieden meer die ik kan kopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')