abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 14:33:59 #1
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151262713




Dit pareltje van Paradox kwam op 10 maart 2015 uit *O*


Let's play youtube clips
https://www.youtube.com/r(...)uery=cities+skylines

Handige links en guides:
• Fok!frontpage: Cities: Skylines - De beste grafische mods
• Officiele wiki: http://www.skylineswiki.com/Cities:_Skylines_Wiki
• Officiele forum: http://forum.paradoxplaza(...)?859-Cities-Skylines
• Bugs en de fixes (door mods): http://forum.paradoxplaza(...)8-Bugs-fixed-by-Mods
• How to manage traffic (v2): https://imgur.com/a/z1rM1
• Genereer jouw eigen map via Google Maps: http://terrain.party/ (meer info hier)
• Template mod https://github.com/SkylinesModEngineer/CitiesSkylinesSkeletonSrc
• Zie je een error in je scherm en kan je niet spelen?

Hier de oplossing.
• Tip door FOK!user SuperHarregarre voor het maken van een 3D object voor in de game:
SPOILER: Tip door SuperHarregarre
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast een paar mooie features in dit spel.
• Workshop support met duizenden assets (gebouwen, parken, wegen en dergelijke) om je stad mee op te fleuren. En Mods om de functionaliteit van het spel zelf aan te passen. Zie ook het lijstje met de beste mods hier voor een goed begin.

• Maximaal 36km2 aan ruimte om te bouwen, of met mod kan je alle 25 tegels unlocken vor nog veel meer plezier en eventueel een smeltende pc.

• Vaste en volgbare inwoners in je stad, geen statistische weergave en ook geen random agents die maar gewoon overal en nergens gaan wonen.

• Je kan districten maken en in die districten zogeheten policies instellen zodat een beleid voor een verplichte roetfilter alleen in de industrie geld en niet in een woonwijk bijvoorbeeld of maak het zo gek als je zelf wil

• Uitgebreide opties voor wegen, rails, metro, bussen en havens voor je steden.

• Meer klimaten om in te spelen (heeft nog geen effect op het soort huizen die er gebouwd worden helaas) Noordelijk, Warm en Tropisch

SPOILER: Klimaten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken.

Must have mods voor nog meer stadplezier
ChirpFilter, alleen belangrijke chirps, de rest blijft weg
Zonebare wandelpaden
Elevated train tracks
Meer opties om je al aangelegde wegen aan te passen
Traffic Query tool
Geen verdwijnende auto's
Proper hardness (Niet te combineren met despawn)
First person camera
Dynamic resolution
Automatic bulldoze
25 tile unlock mod
Mods en toch achievements
Tree Brush Mod
Isometric camera(Niet te combineren met first person camers)
Terraform tool
Extended Public Transport UI
Web Server (gebruiken als 2e monitor met live stats)
Lane Changer: No left/right turn

Saved Games / Maps
Circle City

SPOILER: Plaatjes van FOK!kers:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 01-04-2015 15:08:23 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151262772
Artistieke vrijheid. :') Das ist verboten! :(
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 14:37:16 #3
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151262818
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:35 schreef Rezania het volgende:
Artistieke vrijheid. :') Das ist verboten! :(
ORDNUNG MUSS SEIN?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151262963
Ik speel het eigenlijk ook sinds gisteren, lekker aan het experimenteren in mijn stadje.
Zit nu op zo'n 8500 inwoners met eigenlijk verbazingwekkend weinig verkeersproblemen.
Wel veel brand moet ik zeggen.
Tijd vliegt inderdaad als je dit spel speelt zeg.
Mods heb ik er nog niet in geplaatst, vind het eigenlijk wel jammer dat alleen een soort cirkel in het midden van je scherm scherp is en alles daarbuiten wazig (alles staat op high/very high).
Is daar nog wat aan te doen?
  woensdag 1 april 2015 @ 14:42:10 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_151263003
Misschien het Fok! FP artikel met mod-aanraders ook even in de first post zetten...?
pi_151263011
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:41 schreef RiKe het volgende:
Ik speel het eigenlijk ook sinds gisteren, lekker aan het experimenteren in mijn stadje.
Zit nu op zo'n 8500 inwoners met eigenlijk verbazingwekkend weinig verkeersproblemen.
Wel veel brand moet ik zeggen.
Tijd vliegt inderdaad als je dit spel speelt zeg.
Mods heb ik er nog niet in geplaatst, vind het eigenlijk wel jammer dat alleen een soort cirkel in het midden van je scherm scherp is en alles daarbuiten wazig (alles staat op high/very high).
Is daar nog wat aan te doen?
Tilt shift lager zetten :) bij options jwt
Nait Soezn Moar Broezn
pi_151263045
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:41 schreef RiKe het volgende:
Ik speel het eigenlijk ook sinds gisteren, lekker aan het experimenteren in mijn stadje.
Zit nu op zo'n 8500 inwoners met eigenlijk verbazingwekkend weinig verkeersproblemen.
Wel veel brand moet ik zeggen.
Tijd vliegt inderdaad als je dit spel speelt zeg.
Mods heb ik er nog niet in geplaatst, vind het eigenlijk wel jammer dat alleen een soort cirkel in het midden van je scherm scherp is en alles daarbuiten wazig (alles staat op high/very high).
Is daar nog wat aan te doen?
Bij grafische opties tilt-shift uitzetten.

Verkeer komt nog wel, wacht maar bij 20-30k inwoners ;)
pi_151263132
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:42 schreef Divje het volgende:

[..]

Tilt shift lager zetten :) bij options jwt
Ik kwam Rötjeknör nog tegen in de workshop terwijl ik opzoek was naar een nieuwe map, kwam me bekend voor :P
pi_151263161
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:45 schreef G3F het volgende:

[..]

Ik kwam Rötjeknör nog tegen in de workshop terwijl ik opzoek was naar een nieuwe map, kwam me bekend voor :P
:D Die save is al best vaak gedownload _O-
Nait Soezn Moar Broezn
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 15:08:09 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151263882
quote:
99s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:42 schreef Yi-Long het volgende:
Misschien het Fok! FP artikel met mod-aanraders ook even in de first post zetten...?
Done ^O^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151264258
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:41 schreef RiKe het volgende:
Ik speel het eigenlijk ook sinds gisteren, lekker aan het experimenteren in mijn stadje.
Zit nu op zo'n 8500 inwoners met eigenlijk verbazingwekkend weinig verkeersproblemen.
Wel veel brand moet ik zeggen.
Tijd vliegt inderdaad als je dit spel speelt zeg.
Mods heb ik er nog niet in geplaatst, vind het eigenlijk wel jammer dat alleen een soort cirkel in het midden van je scherm scherp is en alles daarbuiten wazig (alles staat op high/very high).
Is daar nog wat aan te doen?
Ja, nu nog wel ja, wacht maar tot je high density neer gaat pleuren.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_151264323
quote:
Patch 1.07C Released
• “Slope too steep” when dragging pipes and Metro Tunnels error fixed
• All slopes have been removed
• PSA: YOU CAN NOW CHANGE THE DIRECTION OF ONE WAY ROADS
• 50 tile maps are now available. Please note that the system requirements have changed for these special maps. We're awesome.
• Filed lawsuit against EA for the way busses turned out. Sorry.
• Based on ignoring player feedback, Hearses were too effective and have been made 45% less fun.
• Disasters are now available! Download Origin for the full effect
• Modding support has been removed. Modders have been making it impossible for us to make any DLC revenue, please stop
• Because everyone hated the SimCity Fudged Population so much, we decided to go ahead and implement it anyway as part of the core game
• 5% of Cities: Skylines Deluxe Sales will be generously donated to EA so that their Executives can undergo reality training
• Based on feedback that buildings look the same, modding support has been re-enabled.
• Linux users can now rub two sticks together for better performance
• Chirpy is on a temporary leave of absence after an unfortunate suicide attempt due to the excessive amount of hate he has received on Reddit
• When Chirpy returns, he will have 75% less feathers.
• Tri Monitor support is now better supported. To enable this feature you will need three computers and three copies of the game
• A new Cim named “Crankify” will now randomly visit your city and offer suggestions on how you can be a better City Planner. (We recommend you implement every suggestion and agree with him or…else)
• DickButt auto-detection has been added. Now, anything in game you create that looks like a DickButt will be submitted to /r/CitiesSkylines with 400 upvotes
• Borderlands 2 integration now available. When you reach a milestone expect a fun cutscene!
• Four lane one way roads are now available - $9.99 each direction
• Due to player feedback, because we're listening! Hydroelectric Dams have been renamed HydroNoElectric concrete water stoppers
• After much internal discussion, we will not be providing circular road tools, our revenue is better spent on Chocolate Fountains
• Themes are now 42% more blurry and 17% less realistic
• This patch release will revert to a beta release on Steam in one hour.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 1 april 2015 @ 15:23:58 #13
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151264391
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:13 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wauw, jouw snelweg. :X
Heel erg mijn best op gedaan, het moet een baken van herkenning zijn voor mijn unieke stad
  woensdag 1 april 2015 @ 15:30:33 #14
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_151264603
Hehe hier gaat alles prima in de steden die ik maak, tot bepaalde verkeerspunten wanneer ik echte binnensteden maak die volgegooid worden met woningen en commercie want dan nemen ze structureel de tweebaans afslagen naar kleine straten i.p.v de 8-baans wegen die ik voor ogen had en nog geen meter verderop liggen.

Maar ach, houdt de boel ook wel weer leuk om steeds te puzzelen naar het beste resultaat. :D
pi_151265539
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:21 schreef Rezania het volgende:
Patch 1.07C Released• “Slope too steep” when dragging pipes and Metro Tunnels error fixed• All slopes have been removed• PSA: YOU CAN NOW CHANGE THE DIRECTION OF ONE WAY ROADS• 50 tile maps are now available. Please note that the system requirements have changed for these special maps. We're awesome.• Filed lawsuit against EA for the way busses turned out. Sorry.• Based on ignoring player feedback, Hearses were too effective and have been made 45% less fun.• Disasters are now available! Download Origin for the full effect• Modding support has been removed. Modders have been making it impossible for us to make any DLC revenue, please stop• Because everyone hated the SimCity Fudged Population so much, we decided to go ahead and implement it anyway as part of the core game• 5% of Cities: Skylines Deluxe Sales will be generously donated to EA so that their Executives can undergo reality training• Based on feedback that buildings look the same, modding support has been re-enabled.• Linux users can now rub two sticks together for better performance• Chirpy is on a temporary leave of absence after an unfortunate suicide attempt due to the excessive amount of hate he has received on Reddit• When Chirpy returns, he will have 75% less feathers.• Tri Monitor support is now better supported. To enable this feature you will need three computers and three copies of the game• A new Cim named “Crankify” will now randomly visit your city and offer suggestions on how you can be a better City Planner. (We recommend you implement every suggestion and agree with him or…else)• DickButt auto-detection has been added. Now, anything in game you create that looks like a DickButt will be submitted to /r/CitiesSkylines with 400 upvotes• Borderlands 2 integration now available. When you reach a milestone expect a fun cutscene!• Four lane one way roads are now available - $9.99 each direction• Due to player feedback, because we're listening! Hydroelectric Dams have been renamed HydroNoElectric concrete water stoppers• After much internal discussion, we will not be providing circular road tools, our revenue is better spent on Chocolate Fountains• Themes are now 42% more blurry and 17% less realistic• This patch release will revert to a beta release on Steam in one hour.
Goed bezig daar in Finland.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 1 april 2015 @ 15:59:50 #16
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_151265630
quote:
Disasters are now available! Download Origin for the full effect
_O-
So we just called him Fred
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 16:00:04 #17
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151265637
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:21 schreef Rezania het volgende:

[..]

:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 1 april 2015 @ 17:18:30 #18
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151268164
Ik zie hier veel mensen hun stad in kleine stukjes verdelen. Is daar nog een speciale reden voor? Die van mij is gewoon één groot stuk stad, ipv van die aparte stukjes.
pi_151268384
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:18 schreef Ypmaha het volgende:
Ik zie hier veel mensen hun stad in kleine stukjes verdelen. Is daar nog een speciale reden voor? Die van mij is gewoon één groot stuk stad, ipv van die aparte stukjes.
Nope, enkel dat het er leuk uitziet.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 17:34:58 #20
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151268540
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:18 schreef Ypmaha het volgende:
Ik zie hier veel mensen hun stad in kleine stukjes verdelen. Is daar nog een speciale reden voor? Die van mij is gewoon één groot stuk stad, ipv van die aparte stukjes.
Als je alles op mekaar bouwt word het imho nogal onoverzichtelijk :P Ik begon met een stukje industrie en een stuk gewone huizen en winkeltjes en heb daarna 4 losse wijken met alleen maar hoogbouw neergeflikkerd. Ik had de laagbouw natuurlijk kunnen slopen en vervangen, maar ik vind het mooi om te zien waar ik mee begon en hoe ver ik ben gekomen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151268792
Leuk spel! :D



Vooral veel aan het klooien en leren, mijn industriegebied is een grote hel en zonet was het nog 3 uur..
pi_151269597
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:43 schreef DJKoster het volgende:
Leuk spel! :D

[ afbeelding ]

Vooral veel aan het klooien en leren, mijn industriegebied is een grote hel en zonet was het nog 3 uur..


Mijn industrie is ook een hel :P
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 18:17:05 #23
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_151269642
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:15 schreef MrDoo het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Mijn industrie is ook een hel :P
Dude _O- Industrie hoort heel simpel rechttoe rechtaan te zijn :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_151269717
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 18:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dude _O- Industrie hoort heel simpel rechttoe rechtaan te zijn :D
Dat zeg jij :P

Ik vind dit veel leuker.
pi_151269786
quote:
• Modding support has been removed. Modders have been making it impossible for us to make any DLC revenue, please stop
Hmm
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')