Neem hier afscheid van een TOPmod.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:29 schreef yvonne het volgende:
Na haar tropenjaren op BNW is ze wel toe aan iets anders. Drukte in haar privéleven maakt dat ze niet meer de tijd aan BNW kan geven die nodig is.
Lavenderr hartstikke bedankt, je hebt van BNW datgene gemaakt wat het nu is; een goedlopend forum.
Don't be a stranger.
Dat Lavenderr is een schat.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:39 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop wel dat Lavender blijft posten. In VBL is ze een graag geziene gast.
Zie jij hier een complot in?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:40 schreef dimmak het volgende:
En wat de neuk is dat met alle vertrekkende mods,. welke datum is het?
Het schijnt dat Guitarist van VBL ook weg gaat.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:40 schreef dimmak het volgende:
En wat de neuk is dat met alle vertrekkende mods,. welke datum is het?
Bedankt.quote:
Wie?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het schijnt dat Guitarist van VBL ook weg gaat.
Ik zou dat graag willen omdraaien... we zijn je erg veel dank verschuldigt en geen huldiging van het goede werk dat je deed is te weinigquote:
Whehehehehequote:Op woensdag 1 april 2015 14:38 schreef ems. het volgende:
Dag Lavender. Bedankt voor het editen van een heleboel van m'n berichtjes waardoor ik nu minder een klootzak lijk
In de wandelgangen van het AMC klinkt de naam van "Fylax" als mogelijke opvolger.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:52 schreef Fok-it het volgende:
Zal wel 1 april zijn maar als het niet zo is, ik vond je ook 1 van de toffere mods die er hier rondlopen
Niet dat dat zo heel moeilijk is maar toch
Tuurlijk wordt Fylax geen mod, no offence Fylaxquote:Op woensdag 1 april 2015 14:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In de wandelgangen van het AMC klinkt de naam van "Fylax" als mogelijke opvolger.
Men is nog in druk beraad met BigPharma.
Zelfs op 1 april blijf je serieus he?quote:Op woensdag 1 april 2015 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt Fylax geen mod, no offence Fylax
24/7 honger, altijd happenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs op 1 april blijf je serieus he?
quote:
Dat gaat niet..quote:Op woensdag 1 april 2015 15:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ik word er heel erg verlegen van![]()
Schrijf snel wat lelijke dingen aub.
Haar naam is met dubbel rquote:
Ja top!quote:Op woensdag 1 april 2015 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, amahoela. Het is de iloemilandiertohschithvrijmetslaarspharma. Dat kan niet anders.
Tot TDF?
Wat maak je ons nou?quote:
Goed puntquote:Op woensdag 1 april 2015 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben niet weg weg hoor![]()
Tssss, stel je voor.
quote:
Dit kan ik alleen maar beamen. (niet beamen zoals in Star Trek, maar be-amen)quote:Op woensdag 1 april 2015 14:35 schreef Scrummie het volgende:
LAVGODIN![]()
![]()
![]()
De rust is je gegund, en we zullen je als mod meer dan gaan missen. Hét gezicht van BNW. Dé mod die dat (af en toe) wespennest in goede banen heeft geleid.
Nee, dat ben ik gewoon die na al die jaren de grammaticale regels nog steeds niet begrijp.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:08 schreef Copycat het volgende:
De . staat verkeerd. Dat is een teken, hè?
Was dan ook één van de tofste mods.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:16 schreef Havoc het volgende:
Bijna 60 posts en geen enkele "Jaaaa!! mod weg, ik wil mod worden!!!1111!!" Post. Wow.
Dat ook.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:20 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zegt eigenlijk ook iets over de users hier.
Ja, die kleur blijft welquote:Op woensdag 1 april 2015 16:27 schreef Wombcat het volgende:
Gelukkig zit er nog wel blauw in je avatar
Is het ook wel, blauw paars eigenlijk. Net als echte lavendel.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een Lavendel achtige paars was.
Oe wat raar joh jij in het zwart. Veel plezier als 'normale' userquote:Op woensdag 1 april 2015 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het ook wel, blauw paars eigenlijk. Net als echte lavendel.
Labiel kutwijfquote:Op woensdag 1 april 2015 15:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ja gek gezicht he? En dankjewel Karina. Heb nu ook meer tijd om overal lekker te lezen en te posten.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe wat raar joh jij in het zwart. Veel plezier als 'normale' user
Hmm, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het ook wel, blauw paars eigenlijk. Net als echte lavendel.
He lekker! Van hetzelfdequote:Op woensdag 1 april 2015 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Labiel kutwijf
We gaan je missen
Jaja, om op je eerdere vraag terug te komen: tuurlijk gaat die naar beneden al vind downwards dat niet netjesquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jaja, om op je eerdere vraag terug te komen: tuurlijk gaat die naar beneden al vind downwards dat niet netjes
Goed (begrijpend) kunnen lezen is 100 x belangrijker dan de grammaticale regels begrijpen en toepassen.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik gewoon die na al die jaren de grammaticale regels nog steeds niet begrijp.
Lavenderr wordt geslachtofferd, de hoge heren blijven buiten schot.quote:
Er is niets aan de hand.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lavenderr wordt geslachtofferd, de hoge heren blijven buiten schot.
OPEN JE OGEN!
Oké, dan kan ik met een gerust hart verder schaapjes tellen.quote:
Het Systeem houdt van u.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oké, dan kan ik met een gerust hart verder schaapjes tellen.
Zoals een Belgische grootvorst van zijn kelder vol kinderen.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het Systeem houdt van u.
En wij houden van Het Systeem.quote:
Ik ga vast Micha Kat bellenquote:Op woensdag 1 april 2015 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lavenderr wordt geslachtofferd, de hoge heren blijven buiten schot.
OPEN JE OGEN!
Ja natuurlijk! Hotel California je weet toch.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bedankt Lavenderr!![]()
Wel op FOK! blijven he.
I Knew itquote:Op woensdag 1 april 2015 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik ben toevallig net bij hem op bezoek
Vind wel dat je goed je best gedaan hebt om zoveel mogelijk de kantjes eraf te lopen.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:07 schreef Lavenderr het volgende:
Dat vind ik niet erg.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is BNW he. Daar zijn vreemde gesprekken eerder regel dan uitzondering.
Fogel en Jogy.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:43 schreef anonymoussie het volgende:
Wie zijn nu mods op BNW?
Mobiel kan ik dat niet zien.
Aapje? Ik block niets. Zo'n voorstel kon je wel wat leuker verpakken ipv overkomen als een proleet in ajax-trainingspak.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat? Lavenderr en ik kennen elkaar al heul lang. Niet cockblocken aapje.
Niet zon grote mond tegen divje.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat? Lavenderr en ik kennen elkaar al heul lang. Niet cockblocken aapje.
Lavenderr valt juist op proleten in ajax pakkiesquote:Op woensdag 1 april 2015 19:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Aapje? Ik block niets. Zo'n voorstel kon je wel wat leuker verpakken ipv overkomen als een proleet in ajax-trainingspak.
Vandaar die uithuwelijking met Tjackaquote:Op woensdag 1 april 2015 19:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lavenderr valt juist op proleten in ajax pakkies
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lavenderr valt juist op proleten in ajax pakkies
Juist!quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben helemaal verlegen van al jullie reacties. Hartstikke bedankt .
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:19 schreef Gert het volgende:
Mooie timing, met BNW dat zo lekker draait!
Golden oldie:
Cheers!
[ afbeelding ]
Dat waardeer ik. Dankjequote:Op woensdag 1 april 2015 21:08 schreef Resistor het volgende:
Ik reageer niet vaak in afscheidstopics, maar:
Geprobeerdquote:Op woensdag 1 april 2015 15:07 schreef Lavenderr het volgende:
Eerder dan je denktquote:Op woensdag 1 april 2015 22:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Geprobeerd
Gefaald. Keihard gefaald.
Bedankt voor alles, Lav!
En dat ik nog vaak met N&H geconfronteerd mag worden door jouw toedoen!
2 aprilquote:
Waarheid. Je zou het over kunnen nemen. Grijp die kans.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:26 schreef Fogel het volgende:
Erg jammer. Goede mod, veel van geleerd.![]()
Het ga je goed Lav!
Jij kent tw?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Namens Tribalwars en mijzelf, bedankt.
Ik ben nog steeds bnw-mod hoor, alleen tijdelijk uit de roulatie. Dus voorlopig moeten jullie het met Jogy (en hier en daar wat hulpmods) doen, ongeacht wat je van hem vind.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarheid. Je zou het over kunnen nemen. Grijp die kans.
Nu zitten we met jogy....lullo.
Hij is alles wat L niet was. Een kleine opsomming:
Objectief
Veel aanwezig
Voor rede vatbaar
Geen dictator
Doet niet aan vriendjespolitiek
Interesse in de onderwerpen
Man
Enz.
Hulde Lquote:Op donderdag 2 april 2015 10:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bnw-mod hoor, alleen tijdelijk uit de roulatie. Dus voorlopig moeten jullie het met Jogy (en hier en daar wat hulpmods) doen, ongeacht wat je van hem vind.
Maar laten we een hulde aan Lav topic een hulde aan Lav topic laten
Altijd gedacht dat Lavenderr een meisje wasquote:
Ik zei ook alles wat L niet was.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:24 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat Lavenderr een meisje was
Dus Lavenderr is:quote:
Dat klopt niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:31 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dus Lavenderr is:
Niet objectief
Weinig aanwezig
Niet voor rede vatbaar
Een dictator
Doet aan vriendjespolitiek
Geen interesse in de onderwerpen
Vrouw
?
Nu ik het terug lees had ik het anders moeten formuleren maar wat je zegt klopt.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:31 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dus Lavenderr is:
Niet objectief
Weinig aanwezig
Niet voor rede vatbaar
Een dictator
Doet aan vriendjespolitiek
Geen interesse in de onderwerpen
Vrouw
?
En er was ook nog twijfel over "vrouw".quote:
Ja, dat ben ik wel.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
En er was ook nog twijfel over "vrouw".
Pics van je tieten als bewijs.quote:
Ik maak je zo weer mod hoor, als je niet uitkijktquote:Op donderdag 2 april 2015 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja doeg
Bewijs jij maar eens dat je Danny bent![]()
Ehm. Dat kan geregeld worden. Staat op mijn paspoortquote:Op donderdag 2 april 2015 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja doeg
Bewijs jij maar eens dat je Danny bent![]()
STARLA!quote:Op donderdag 2 april 2015 11:49 schreef starla het volgende:
Jammer, één van de weinige mods die in BNW wel zaak van bijzaak kon onderscheiden.
You will be sadly missed
Ok, ik geloof je.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:49 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik maak je zo weer mod hoor, als je niet uitkijkt
quote:
Ik ga nergens heen hoor Mexicanoquote:Op donderdag 2 april 2015 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lavje, morgen ben je weer terug? Toch? Toch?
Toch voelt dit niet hetzelfdequote:
Een mond en een spierbal. Wie wil dat nou zien.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kon lullen als Brugman, maar ze wilde haar handen per sé niet weghalen.. Sorry.
Ik formuleerde het wat onhandigquote:Op donderdag 2 april 2015 12:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Een mond en een spierbal. Wie wil dat nou zien.
Herkenbaarquote:Op donderdag 2 april 2015 12:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik formuleerde het wat onhandig
Jij ook op zwart?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik formuleerde het wat onhandig
Het was me een genoegen Terecht.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:54 schreef Terecht het volgende:
Lav, bedankt voor je jarenlange dienst!
Ik ga ook niet weg hoor Tjack, blijf gewoon hier op BNW posten. Alleen in het zwart. Niks mis mee toch?quote:
Dankjewel, wat een eerlijke en leuke post. Ja, we botsten wel regelmatig, maar ach, dat heb je met discussies nu eenmaal.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:25 schreef Stranger het volgende:
Ik vond je als user heel vervelend maar dankzij jouw manier van reageren heeft BNW toch zeker een grote groei gezien. Wat dat betreft was je echt een goede mod.
Benieuwd hoe lang het duurt voordat je terugkomt, en onder welke naam.
En je verdient het dubbel en dwarsquote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 3 april 2015 02:08 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
En je verdient het dubbel en dwars![]()
Maar hoe moet het nou? geen illuminatie mods meer of zijn Fogel en jogy ook illuminatie?
Bedankt voor die bloemen het modereren.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewelen wat je laatste vraag betreft: de tijd zal het leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Lavyoutoo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:31 schreef Tingo het volgende:
Hmm,well, wat moet ik zeggen...ben pas terug van weer 'n ban maar Lav had niks te maken met 't dit keer. (well i don't think so anyway)
In iedere geval Succees! Lav.
Wist je dat jouw registratie best bijzonder isquote:
Illuminati sstttquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wist je dat jouw registratie best bijzonder is
22 2009 20:09
Het jaar en de tijd hetzelfde en ook nog een bij de datum geen ander cijfer
Ze is de uitverkorene!quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wist je dat jouw registratie best bijzonder is
22 2009 20:09
Het jaar en de tijd hetzelfde en ook nog een bij de datum geen ander cijfer
quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:36 schreef theguyver het volgende:
Je was een rots in de branding , en koerste recht door zee ,
je trotseerde storm en golven , alleen had je de wind niet mee.
een groter gemis voor dit forum kan dit het niet zijn.
Je bleef altijd netjes hoe verrot men ook deed.
Niet op je mondje gevallen en altijd beleeft.
de users hier zullen je missen, en hun niet alleen.
Ik zal je missen en dat is echt gemeend.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |