Neem hier afscheid van een TOPmod.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:29 schreef yvonne het volgende:
Na haar tropenjaren op BNW is ze wel toe aan iets anders. Drukte in haar privéleven maakt dat ze niet meer de tijd aan BNW kan geven die nodig is.
Lavenderr hartstikke bedankt, je hebt van BNW datgene gemaakt wat het nu is; een goedlopend forum.
Don't be a stranger.
Dat Lavenderr is een schat.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:39 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop wel dat Lavender blijft posten. In VBL is ze een graag geziene gast.
Zie jij hier een complot in?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:40 schreef dimmak het volgende:
En wat de neuk is dat met alle vertrekkende mods,. welke datum is het?
Het schijnt dat Guitarist van VBL ook weg gaat.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:40 schreef dimmak het volgende:
En wat de neuk is dat met alle vertrekkende mods,. welke datum is het?
Bedankt.quote:
Wie?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het schijnt dat Guitarist van VBL ook weg gaat.
Ik zou dat graag willen omdraaien... we zijn je erg veel dank verschuldigt en geen huldiging van het goede werk dat je deed is te weinigquote:
Whehehehehequote:Op woensdag 1 april 2015 14:38 schreef ems. het volgende:
Dag Lavender. Bedankt voor het editen van een heleboel van m'n berichtjes waardoor ik nu minder een klootzak lijk
In de wandelgangen van het AMC klinkt de naam van "Fylax" als mogelijke opvolger.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:52 schreef Fok-it het volgende:
Zal wel 1 april zijn maar als het niet zo is, ik vond je ook 1 van de toffere mods die er hier rondlopen
Niet dat dat zo heel moeilijk is maar toch
Tuurlijk wordt Fylax geen mod, no offence Fylaxquote:Op woensdag 1 april 2015 14:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In de wandelgangen van het AMC klinkt de naam van "Fylax" als mogelijke opvolger.
Men is nog in druk beraad met BigPharma.
Zelfs op 1 april blijf je serieus he?quote:Op woensdag 1 april 2015 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt Fylax geen mod, no offence Fylax
24/7 honger, altijd happenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs op 1 april blijf je serieus he?
quote:
Dat gaat niet..quote:Op woensdag 1 april 2015 15:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ik word er heel erg verlegen van![]()
Schrijf snel wat lelijke dingen aub.
Haar naam is met dubbel rquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |