Dank je wel!quote:Op woensdag 1 april 2015 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
E_O, top-collega en door en door TRU.
Succes met alles en bedankt voor de samenwerking
Het is geen grap...quote:Op woensdag 1 april 2015 17:37 schreef R0N1N het volgende:
Geen grap? (het is per slot 1 april)
Welkom terug bij het plebs.
Bedankt voor het, in mijn ogen, altijd redelijk objectief blijven in een forum vol extremen.
Hoewel, "vol" is binnen TRU wellicht het verkeerde woord
Wie neemt overigens het stokje over?
Momenteel staat er geen (andere) mod bij het forum (?)
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Oh, en ik blijf gewoon posten, natuurlijk. Ik kan ook het tarottopic niet in de steek laten
Thanks, maar nee.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:57 schreef Dance99Vv het volgende:
<snip>
Ronin wordt voorgedragen als nieuwe mod....die weet wat survivallen op Fok inhoud![]()
Joh, Nooit geweten dat Lavenderr een dichter is.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
We hebben een dichter in ons midden
Dat jaquote:Op donderdag 2 april 2015 13:27 schreef Terecht het volgende:
E_O, bedankt voor je inzet! TRU is voor mij onontgonnen terrein maar als gastmod en user in BNW was je erg prettig.
Heb helemaal verzaakt een belofte in te lossen vorig jaar, een topic over de tarot met de speelkaarten.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het is geen grap...
Wie het overneemt weet ik eigenlijk niet. Volgens mij neemt Jogy nu waar, maar het zal vanzelf duidelijk worden.
Oh, en ik blijf gewoon posten, natuurlijk. Ik kan ook het tarottopic niet in de steek laten
Dank je wel! En ik kijk uit naar je topic. Ben benieuwd naar hoe kaartleggen met gewone speelkaarten precies werkt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 02:24 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Heb helemaal verzaakt een belofte in te lossen vorig jaar, een topic over de tarot met de speelkaarten.![]()
Ik sluit me aan bij de woorden van Terecht, bedankt voor je inzet, aan dat topic ga ik binnenkort werken.
Dat is wel nodig ja. Het lijstje topics slinkt wel heel erg de laatste tijd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:31 schreef theguyver het volgende:
Na het verlies van Lavje in BNW is er nog een groot verlies te betreuren, Zoetwaterzonnebaars houd het ook voor gezien!
Bedankt voor je inzet zowel hier als in BNW!
Thanks EO ik hoop nog wel dat je zo nu en dan een leip topic start hier.
Nou, we hebben beslist users met een grotere massa én dichtheid in ons midden..quote:Op donderdag 2 april 2015 17:46 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Joh, Nooit geweten dat Lavenderr een dichter is.
Guyvie!! Goed om je te zienquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:31 schreef theguyver het volgende:
Na het verlies van Lavje in BNW is er nog een groot verlies te betreuren, Zoetwaterzonnebaars houd het ook voor gezien!
Bedankt voor je inzet zowel hier als in BNW!
Thanks EO ik hoop nog wel dat je zo nu en dan een leip topic start hier.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Guyvie!! Goed om je te zien
Ik zal mijn best doen, maar ik hoop dat andere users ook eens een initiatief nemen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |