De combinatie met vieze witte rijst en die groene vellen.quote:
Maar haringquote:
hou op schei uitquote:Op woensdag 1 april 2015 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
De combinatie met vieze witte rijst en die groene vellen.
Tong? Nee die kerel hoef ik echt niet.quote:
Ik zal geen haring naast je eten als jij geen peukie naast me opsteekt.quote:
dealquote:Op woensdag 1 april 2015 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zal geen haring naast je eten als jij geen peukie naast me opsteekt.
Ik lustte bijna alles hoor!quote:
o ja garnalen. die lust ik ook nietquote:Op woensdag 1 april 2015 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Garnalen lust hij wel, dus daar verschillende varianten van besteld. Het is niet alleen sushi,,ze hebben ook andere Japanse dingen zoals dingen in tempuradeeg en eend en groentedingen en ook vega sushi. Ik ging dan weer wel voor de rauwe tonijn
rauwe ui door de sla ja, wie dat ook bedacht heeft... Brrrquote:Op woensdag 1 april 2015 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik lustte bijna alles hoor!
Alleen niet de spruitjes van mijn beppe, de witlof van mijn moeder, de rauwe ui door de sla, tutti frutti, worstjes met velletjes omdat die vaak te diep in het verkeerde keelgat bleven hangen en olijven hoefde ik ook al niet.
als we nog even doorgaan wordt de lijst steeds langerquote:Op woensdag 1 april 2015 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik lustte bijna alles hoor!
Alleen niet de spruitjes van mijn beppe, de witlof van mijn moeder, de rauwe ui door de sla, tutti frutti, worstjes met velletjes omdat die vaak te diep in het verkeerde keelgat bleven hangen en olijven hoefde ik ook al niet.
Je mag een aanname doen, eentje dan...quote:Op woensdag 1 april 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
wat heeft ie gegeten dan? hebben ze bij een sushitent iets anders dan vis dan?
Ik denk dat dit het wel was die lijst.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
als we nog even doorgaan wordt de lijst steeds langer
je bent al te laatquote:Op woensdag 1 april 2015 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag een aanname doen, eentje dan...
Nee die gedroogde pruimen in zo'n slijmsausjequote:
ik zal nog wel wat vergeten zijnquote:Op woensdag 1 april 2015 19:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het wel was die lijst.
precies. Maar pizza lukt dan wel? Ik moet soms wraps gewoon niet in elkaar zetten en dan is het goedquote:
alleen met kaasquote:Op woensdag 1 april 2015 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies. Maar pizza lukt dan wel? Ik moet soms wraps gewoon niet in elkaar zetten en dan is het goed
Ik heb dus net opgeschept.quote:
Kun je weer even uitbuikenquote:
Heb je oorzaak van de commotie vannacht nog meegekregen?quote:
Nee vertelquote:Op woensdag 1 april 2015 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je oorzaak van de commotie vannacht nog meegekregen?
Ja ik was net te snel... Ok een overval in Haarlem ... Laten ze de auto achter waar ik vroeger woondequote:Op woensdag 1 april 2015 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog een keer:
http://www.at5.nl/artikel(...)ervolging-geuzenveld
dan komt het wel heel dichtbij hèquote:Op woensdag 1 april 2015 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten ze de auto achter waar ik vroeger woonde
hipster top 10quote:Op woensdag 1 april 2015 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die discussie onder het bericht is echt erg
ah.... ja ik zie het... da's vaak zo onder dit soort berichten...quote:Op woensdag 1 april 2015 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die discussie onder het bericht is echt erg
boem is hoquote:Op woensdag 1 april 2015 20:02 schreef drakin het volgende:
Ik kan mijn bordje niet leegmaken vandaag
wrom niet?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:02 schreef drakin het volgende:
Ik kan mijn bordje niet leegmaken vandaag
Zit meer in dan in mijn buik past en dan staat er nog meer in de oven.quote:
dan eet je de rest morgen of je doet het in de vriezerquote:Op woensdag 1 april 2015 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit meer in dan in mijn buik past en dan staat er nog meer in de oven.
Dat moet dan maar, maar het was zo lekker.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
dan eet je de rest morgen of je doet het in de vriezer
Ik eet morgen ook gewoon wéér gevulde paprika, want er waren 2 van dat soort schalenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat moet dan maar, maar het was zo lekker.
O en er ligt ook nog wat rucola in de keuken
Ik maak er meestal maar 1 of 2 per persoon en wou dan dat ik meer paprika's had gemaakt.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik eet morgen ook gewoon wéér gevulde paprika, want er waren 2 van dat soort schalen
Die Griek had er 18 gemaaktquote:Op woensdag 1 april 2015 20:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak er meestal maar 1 of 2 per persoon en wou dan dat ik meer paprika's had gemaakt.
gevulde paprika is niet zo lekker als het in de vriezer is geweest, beter morgen gewoon etenquote:
Mijn vriezer is bijna leeg.. Tijd voor iets nieuwsquote:Op woensdag 1 april 2015 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
gevulde paprika is niet zo lekker als het in de vriezer is geweest, beter morgen gewoon eten![]()
en vind ik hélemáál geen ramp
Dan komt 1 van jullie morgen tekort.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:10 schreef FANN het volgende:
maar hj heeft er volgens mij al 6 op en ik 4
nieuwe vriezer?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn vriezer is bijna leeg.. Tijd voor iets nieuws
Nee hoor ieder 4 is al afgesprokenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan komt 1 van jullie morgen tekort.
En pff 6!
Alhoewel 4 ook al als erg veel klinkt.
Weet nog niet of ik de nieuwe biologische koffie ga maken (van die Nespresso kupjes koffie) of lekker warme melk met oploskoffie erin. Beide zijn wel lekker nu.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ga ik ook maar eens doen, weer genoeg onzin uitgekraamd
ik heb groene theequote:Op woensdag 1 april 2015 20:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik de nieuwe biologische koffie ga maken (van die Nespresso kupjes koffie) of lekker warme melk met oploskoffie erin. Beide zijn wel lekker nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
wowquote:Op woensdag 1 april 2015 21:04 schreef chufi het volgende:
Ik heb in 2 jaar op 25 E na 10000 E bespaard door niet meer te roken....
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:10 schreef Treehut362 het volgende:
R.I.P.
Hugo Walker (Amsterdam, 3 augustus 1933 – aldaar, 26 maart 2015) was een Nederlands honkballer, voetballer en sportverslaggever.Das oud nieuws VBL / Hugo Walker (81) overledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ellende gaan we de komende maanden weer krijgen.quote:
waar doel je op?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ellende gaan we de komende maanden weer krijgen.
Op mijn buurvrouw, die te pas en te onpas "Boem is ho" tegen haar kindertjes blèrt.quote:
owquote:Op woensdag 1 april 2015 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op mijn buurvrouw, die te pas en te onpas "Boem is ho" tegen haar kindertjes blèrt.
Ik ben er ook te oud voor, ben ik bang, mijn buurvrouw roept het te zo vaak tegen haar kindertjes, maar ik snap nog steeds niet wat ze ermee bedoelt.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:29 schreef chufi het volgende:
Ik ben er zeker te oud voor.... Wie is Boem ho?
Dat zou heel goed kunnen, maar dat snapt een kind van 3 jaar toch niet?quote:
Geen idee..... Geen ervaring meequote:Op woensdag 1 april 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, maar dat snapt een kind van 3 jaar toch niet?
boem is ho en plons is water. Hoe komt men erop?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, maar dat snapt een kind van 3 jaar toch niet?
Wat is het willen we wetenquote:Op woensdag 1 april 2015 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
boem is ho en plons is water. Hoe komt men erop?
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:54 schreef sacha het volgende:
[..]
begrijp ik hier uit dat hij Tatjana met een Magnum op haar achterhoofd moet slaan?
Wel kinkyquote:Op woensdag 1 april 2015 21:54 schreef sacha het volgende:
[..]
begrijp ik hier uit dat hij Tatjana met een Magnum op haar achterhoofd moet slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |