De combinatie met vieze witte rijst en die groene vellen.quote:
Maar haringquote:
hou op schei uitquote:Op woensdag 1 april 2015 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
De combinatie met vieze witte rijst en die groene vellen.
Tong? Nee die kerel hoef ik echt niet.quote:
Ik zal geen haring naast je eten als jij geen peukie naast me opsteekt.quote:
dealquote:Op woensdag 1 april 2015 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zal geen haring naast je eten als jij geen peukie naast me opsteekt.
Ik lustte bijna alles hoor!quote:
o ja garnalen. die lust ik ook nietquote:Op woensdag 1 april 2015 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Garnalen lust hij wel, dus daar verschillende varianten van besteld. Het is niet alleen sushi,,ze hebben ook andere Japanse dingen zoals dingen in tempuradeeg en eend en groentedingen en ook vega sushi. Ik ging dan weer wel voor de rauwe tonijn
rauwe ui door de sla ja, wie dat ook bedacht heeft... Brrrquote:Op woensdag 1 april 2015 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik lustte bijna alles hoor!
Alleen niet de spruitjes van mijn beppe, de witlof van mijn moeder, de rauwe ui door de sla, tutti frutti, worstjes met velletjes omdat die vaak te diep in het verkeerde keelgat bleven hangen en olijven hoefde ik ook al niet.
als we nog even doorgaan wordt de lijst steeds langerquote:Op woensdag 1 april 2015 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik lustte bijna alles hoor!
Alleen niet de spruitjes van mijn beppe, de witlof van mijn moeder, de rauwe ui door de sla, tutti frutti, worstjes met velletjes omdat die vaak te diep in het verkeerde keelgat bleven hangen en olijven hoefde ik ook al niet.
Je mag een aanname doen, eentje dan...quote:Op woensdag 1 april 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
wat heeft ie gegeten dan? hebben ze bij een sushitent iets anders dan vis dan?
Ik denk dat dit het wel was die lijst.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
als we nog even doorgaan wordt de lijst steeds langer
je bent al te laatquote:Op woensdag 1 april 2015 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag een aanname doen, eentje dan...
Nee die gedroogde pruimen in zo'n slijmsausjequote:
ik zal nog wel wat vergeten zijnquote:Op woensdag 1 april 2015 19:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het wel was die lijst.
precies. Maar pizza lukt dan wel? Ik moet soms wraps gewoon niet in elkaar zetten en dan is het goedquote:
alleen met kaasquote:Op woensdag 1 april 2015 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies. Maar pizza lukt dan wel? Ik moet soms wraps gewoon niet in elkaar zetten en dan is het goed
Ik heb dus net opgeschept.quote:
Kun je weer even uitbuikenquote:
Heb je oorzaak van de commotie vannacht nog meegekregen?quote:
Nee vertelquote:Op woensdag 1 april 2015 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je oorzaak van de commotie vannacht nog meegekregen?
Ja ik was net te snel... Ok een overval in Haarlem ... Laten ze de auto achter waar ik vroeger woondequote:Op woensdag 1 april 2015 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog een keer:
http://www.at5.nl/artikel(...)ervolging-geuzenveld
dan komt het wel heel dichtbij hèquote:Op woensdag 1 april 2015 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten ze de auto achter waar ik vroeger woonde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |