SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
wowquote:Op woensdag 1 april 2015 21:04 schreef chufi het volgende:
Ik heb in 2 jaar op 25 E na 10000 E bespaard door niet meer te roken....
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:10 schreef Treehut362 het volgende:
R.I.P.
Hugo Walker (Amsterdam, 3 augustus 1933 – aldaar, 26 maart 2015) was een Nederlands honkballer, voetballer en sportverslaggever.Das oud nieuws VBL / Hugo Walker (81) overledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ellende gaan we de komende maanden weer krijgen.quote:
waar doel je op?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ellende gaan we de komende maanden weer krijgen.
Op mijn buurvrouw, die te pas en te onpas "Boem is ho" tegen haar kindertjes blčrt.quote:
owquote:Op woensdag 1 april 2015 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op mijn buurvrouw, die te pas en te onpas "Boem is ho" tegen haar kindertjes blčrt.
Ik ben er ook te oud voor, ben ik bang, mijn buurvrouw roept het te zo vaak tegen haar kindertjes, maar ik snap nog steeds niet wat ze ermee bedoelt.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:29 schreef chufi het volgende:
Ik ben er zeker te oud voor.... Wie is Boem ho?
Dat zou heel goed kunnen, maar dat snapt een kind van 3 jaar toch niet?quote:
Geen idee..... Geen ervaring meequote:Op woensdag 1 april 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, maar dat snapt een kind van 3 jaar toch niet?
boem is ho en plons is water. Hoe komt men erop?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, maar dat snapt een kind van 3 jaar toch niet?
Wat is het willen we wetenquote:Op woensdag 1 april 2015 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
boem is ho en plons is water. Hoe komt men erop?
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:54 schreef sacha het volgende:
[..]
begrijp ik hier uit dat hij Tatjana met een Magnum op haar achterhoofd moet slaan?
Wel kinkyquote:Op woensdag 1 april 2015 21:54 schreef sacha het volgende:
[..]
begrijp ik hier uit dat hij Tatjana met een Magnum op haar achterhoofd moet slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |