Ja, ze wouden het toch proberen om niet te betalen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:53 schreef svann het volgende:
Moest daar nou echt de RR aan te pas komen?
Blijkbaar, want iedereen wees naar iedereenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:53 schreef svann het volgende:
Moest daar nou echt de RR aan te pas komen?
Sneue bedoening.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:54 schreef Zelfscanner het volgende:
Ja, ze wouden het toch proberen om niet te betalen.
Die doen geen reet hoor. Pas als het voorkomt betalen ze eens wat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Saaie aflevering
Mevrouw had ook naar het Juridisch loket kunnen gaan of naar de Geschillencommissie.
Ze weten gewoon dat ze ermee weg komen omdat het vaak meer kost dan het oplevert.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:59 schreef Zelfscanner het volgende:
En de rijdenderechter lijkt mij iets goedkoper?
Degene die pijp verkeerd heeft aangesloten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:57 schreef straceaem het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat de gemeente aansprakelijk is, zij hebben een verstopping veroorzaakt.
Ik vond die van die wajonger vs wbv wel 'n goeie, met 'n handschriftdeskundige en 'n verhaal van de eiser dat zo vreemd was dat iedereen dacht dat ie idd een flinke steek los had bleek het uiteindelijk allemaal te kloppen: handtekeningen waren vervalst bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:29 schreef kalinhos het volgende:
Saai maar. Dat wbv-vrouwtje vond alles wel best, tis toch haar geld niet.
Eigenlijk zijn afleveringen van burger vs gemeente of burger vs semi-publieke instantie zaaddodend. De burger heeft vaak gelijk en de tegenpartij stuurt vaak iemand die als voornaamste taak heeft vooral niet voor aap te staan. Als ze verliezen boeit niemand het.
Nee, geef mij maar burger vs burger. Zodra het over mensens eigen portomonnee gaat is het veel leuker om te zien.
Zie de omschrijving hierboven, haar curator heeft geld nodig,quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Degene die pijp verkeerd heeft aangesloten.
Het water liep weg nu dus geen klachten elders.
Bekijk het puur praktisch, constructiefout dus woningbouw aansprakelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:40 schreef straceaem het volgende:
[..]
Zie de omschrijving hierboven, haar curator heeft geld nodig,
Die waren niet vervalst, die bewindvoerder had getekend.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vond die van die wajonger vs wbv wel 'n goeie, met 'n handschriftdeskundige en 'n verhaal van de eiser dat zo vreemd was dat iedereen dacht dat ie idd een flinke steek los had bleek het uiteindelijk allemaal te kloppen: handtekeningen waren vervalst bijvoorbeeld.Hoewel volgens mij daar meer 'n geflipte bewindvoerder schuld had aan de chaos en niet zozeer de wbv, weet het niet helemaal meer, maar eens 'n keer opzoeken die aflevering.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:57 schreef straceaem het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat de gemeente aansprakelijk is, zij hebben een verstopping veroorzaakt.
Nee, ik herinner me die uitzending ook nog, die kerel met die vogels die vrij door het huis vlogen en de luxaflex die onder de stront zat. De bewindvoerder had getekend, maar niet met z'n eigen naam, maar met de naam van de onder curatele gestelde (de eiser dus). Dus wel degelijk een vervalste handtekening.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:48 schreef straceaem het volgende:
[..]
Die waren niet vervalst, die bewindvoerder had getekend.
Die bewindvoerder had het recht om namens hem te tekenen en te handelen dus geen vervalsing.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik herinner me die uitzending ook nog, die kerel met die vogels die vrij door het huis vlogen en de luxaflex die onder de stront zat. De bewindvoerder had getekend, maar niet met z'n eigen naam, maar met de naam van de onder curatele gestelde (de eiser dus). Dus wel degelijk een vervalste handtekening.
Wat wel hilarisch was dat die handtekeningsdeskundige vervolgens uitgebreid het handschrift van de eiser had geanalyseerd, en het typeerde als het handschrift van een labiel persoon met psychische problemen. En die knul zat er triomfantelijk bij te grijnzen.
Dan had de bewindvoerder zijn eigen handtekening moeten zetten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:57 schreef straceaem het volgende:
[..]
Die bewindvoerder had het recht om namens hem te tekenen en te handelen dus geen vervalsing.
Dat had ie in dit geval toch echt niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:57 schreef straceaem het volgende:
[..]
Die bewindvoerder had het recht om namens hem te tekenen en te handelen dus geen vervalsing.
Dat was een heldenaflevering ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vond die van die wajonger vs wbv wel 'n goeie, met 'n handschriftdeskundige en 'n verhaal van de eiser dat zo vreemd was dat iedereen dacht dat ie idd een flinke steek los had bleek het uiteindelijk allemaal te kloppen: handtekeningen waren vervalst bijvoorbeeld.Hoewel volgens mij daar meer 'n geflipte bewindvoerder schuld had aan de chaos en niet zozeer de wbv, weet het niet helemaal meer, maar eens 'n keer opzoeken die aflevering.
Echt wel bekijk de aflevering maar na.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat had ie in dit geval toch echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |