Okequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van je telefoonmaak me niet uit welke, staan zo op imgur
nee moet nog goede pic En drna kaarsjes niet vergetem hequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:34 schreef Californium het volgende:
Nog even afschrijven wat ik morgen ga doen en dan ervandoor
Feestquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:35 schreef El_Thijs het volgende:
Half 5 weg op werk.
Half 10 thuis.
Defecte trein.
Jeuj.
Weet ik niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:34 schreef Murdera het volgende:
Heb ik je nr niet lola?
En vanwege iqtests vanaf mn 12e om te kijken of ik slim genoeg Was voor gymnasium En daarna om te kijken Wat het probleem Dan was En psychose
Damn. Hoe lang doe je er normaal over?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:35 schreef El_Thijs het volgende:
Half 5 weg op werk.
Half 10 thuis.
Defecte trein.
Jeuj.
Welkom in de wereld van de treinquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:35 schreef El_Thijs het volgende:
Half 5 weg op werk.
Half 10 thuis.
Defecte trein.
Jeuj.
Psychoses, leuk jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:34 schreef Murdera het volgende:
Heb ik je nr niet lola?
En vanwege iqtests vanaf mn 12e om te kijken of ik slim genoeg Was voor gymnasium En daarna om te kijken Wat het probleem Dan was En psychose
Goede pic heb jequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee moet nog goede pic En drna kaarsjes niet vergetem he
jeeezusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:35 schreef El_Thijs het volgende:
Half 5 weg op werk.
Half 10 thuis.
Defecte trein.
Jeuj.
nu Ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Psychoses, leuk ja
Gelukkig nog net kunnen voorkomen
[..]
Goede pic heb je. En ik moet nu naar huis om de kaarsjes aan te doen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Random lola telefoonfoto upload
hij doettut niet
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2015 21:39:33 ]
Van mezelf? Want dat is wel heul lang geleden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:37 schreef HostiMeister het volgende:
Dus iedereen hun laatste phone pic uploaden?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Beter je best doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Random lola telefoonfoto upload
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ja, maar had wel voldoende praat in de trein.quote:
Anderhalf ongeveer.quote:
Ja waarom nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Van mezelf? Want dat is wel heul lang geleden.
Blegh. En dat allemaal door één defecte trein?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar had wel voldoende praat in de trein.
[..]
Anderhalf ongeveer.
Ja ach medicijn-shit, long story. Not suitable for Fok!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
nu Ben ik benieuwd
GoedzoDan is pic niet meer nodig. Enkel een dekentje om onder te kroelen
Dat scheelt, nog beetje lopen hosselen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar had wel voldoende praat in de trein.
Neequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:37 schreef HostiMeister het volgende:
Laatste pic is die ene pic van zaterdagquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:37 schreef HostiMeister het volgende:
Thijs heeft 3 nummers gescoord, mag volgende week op gesprek komen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat scheelt, nog beetje lopen hosselen?
Hmmm. Vriend staat erop, dus die kan ik niet uploaden.quote:
dmquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja ach medicijn-shit, long story. Not suitable for Fok!
Mijn doel om minder negatief te zijn gaat redelijk goed trouwens
Yup. Stonden stil in een weiland vlak voor het station ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Blegh. En dat allemaal door één defecte trein?
Een beetje wel, kwam een dame tegen bij de doner-zaak op station en die ging daarna bij me zitten. Even mee gepraat maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat scheelt, nog beetje lopen hosselen?
Wat een ellende.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup. Stonden stil in een weiland vlak voor het station ook2 uur gestaan daar
[..]
Een beetje wel, kwam een dame tegen bij de doner-zaak op station en die ging daarna bij me zitten. Even mee gepraat maar meer ook niet.
Als ik thuis kom misschienquote:
Meteen praktijkopdracht. Heb voldoende ervaring, zal ik ook aantonen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Thijs heeft 3 nummers gescoord, mag volgende week op gesprek komen.
Waaisequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ik thuis kom misschienNu naar huis toe
Wish me luck, hopelijk waai ik niet weg!
Dat wel jaquote:
Nee, dat gaat tegen de policy in.quote:
Hehehehe. Player dat je bent.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meteen praktijkopdracht. Heb voldoende ervaring, zal ik ook aantonen.
Zaterdag?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Laatste pic is die ene pic van zaterdag
misschienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ik thuis kom misschienNu naar huis toe
Wish me luck, hopelijk waai ik niet weg!
Wel mooie plantquote:
Gewoon sociaal zijn, kost nietsquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2208906/4/50#151122649
Cocktail-prikker?quote:
Wat?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe komt het dat jij bijna alle fok dames Al hebt gemeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je fok naam wel eens horen vallenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat?Nah, joh, was het maar zo'n feest
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:44 schreef Faxie het volgende:
Komt die dan heMijne:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
In welke contextquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je fok naam wel eens horen vallen
Komt die dan heHad je ons toch even mooi tuk. xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ze hadden geen paastakken meer en dit leek op .... ietsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel mooie plantZal eens kijken wat ik heb.
Komt die dan heDon't get it? Is dat jouw e-penis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijne:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nat geworden.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijne:Ow je bent er zo ene?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Share the gossip pleasequote:
Nou euhm, ja.... kan me niet heel veel meiden herinneren die ik gemeet hebquote:
Kun je niet een keertje van al die wondjes afblijvenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een wondje bij mijn kont opengekrabd, allemaal bloed ineens.
Komt die dan heHet natuurgebied hier in de buurt heet Marollegat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En Kaneel maar zeggen dat je ongesteld bent.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Was ze ook, in mijn bed.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
En Kaneel maar zeggen dat je ongesteld bent.
IN WIE ZAT DIE PENIS? Dat is wat we willen wetenquote:
De hoer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je niet een keertje van al die wondjes afblijven
wooooowwww obsessedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:49 schreef Californium het volgende:
[..]
IN WIE ZAT DIE PENIS? Dat is wat we willen weten
pleistertje eropquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Lukt het nog een beetje met die 32 kaarten?quote:
Relax, take it eeeaaaasssyyyyyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Relax, take it eeeaaaasssyyyyyJe zingt wel Mika voor haar. :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
[..]
Relax, take it eeeaaaasssyyyyyklinkt toch perfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Lukt het nog een beetje met die 32 kaarten?
Boozequote:
Die rode vlag hangt eerder dan je dachtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Relax, take it eeeaaaasssyyyyyHier word ik wel blij van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is gewoon dat 5 door elkaar lopende opdrachten een beetje een warboel veroorzaken in mijn hoofd.![]()
Als in dat je nog geen oplossing hebt of dat je meerdere mogelijkheden hebt en niet het juiste weet te kiezen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een beetje.
Met eentje zit ik een beetje in de knoop. Kan niet zo goed beslissen hoe ik iets het beste oplossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
De hoer.Gelukkig heb ik erger dan dat meegemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Ik ben geen anatomisch wonder, dat hoort daar niet te gebeuren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die rode vlag hangt eerder dan je dacht
Weet je dat zeker? ...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het natuurgebied hier in de buurt heet Marollegat...
Ja, op elke oplossing die ik kan bedenken rust wel een bezwaar waarom het onlogisch is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Als in dat je nog geen oplossing hebt of dat je meerdere mogelijkheden hebt en niet het juiste weet te kiezen?
Jeej, doe ik nog iets goed vandaagquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier word ik wel blij van.
Maar het is gewoon dat 5 door elkaar lopende opdrachten een beetje een warboel veroorzaken in mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef Barbusse het volgende:
Godver
DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Godver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens barb![]()
![]()
Godver
Hehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen hulp gehad?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef HostiMeister het volgende:
Die Bieber is ineens godverdomme grappig
Ga niet zitten spoilerenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef HostiMeister het volgende:
Die miljoenen 2hr lesb grap?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef HostiMeister het volgende:
quote:
Roasts zijn vaak wel leuk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja vast wel, doet er niet toe, ik lach
Mur, lang gelee, hoest?quote:
I have the powerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
sammieeewow jij blauw
macht en alles
Wat een hosselbaas, die Spider-Man.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die miljoenen 2hr lesb grap?
Die was wel goed jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die miljoenen 2hr lesb grap?
Nu aan het kijken, ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Like to talk about the Dquote:
hnnnngggggquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
I have the power.
How have you been?
been there, done thatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Just talk?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:03 schreef Californium het volgende:
[..]
been there, done thatmeh, minder invested nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ist lossquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
hnnnnggggg
Ja Ja nouja uhm heb betere tijden gekentmaar hoest met jou?
Haven't been there in a while so I shall not judge...quote:
quote:
Oh...voorbinddildo dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Piemols zijn prima, wat het eng maakt is dat er vaak een man aan vast zit
Die andere chicks mogen er ook wel wezen. :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die krijgt zijn eerste orgasme op supergirl later.;
Hey lekkertje.quote:
Ow, je hebt de new and improved versie nog niet gezien? Dick push ups and all. Tenacious D je weet zellufquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Haven't been there in a while so I will not judge...
Wat doe je nu? Nog wel iets met dieren of volledig anders? Oehhh strandquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was ist loss? Laatste keer dat je hier was was alles koek en ei en zo.
Hier alles goed, nieuwe baan, tof huis, nieuwe omgeving (strand).
Godsamme vrouwmensch wat doe je moeilijk....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah daar is dan weer het probleem mee dat er geen man aan vast zit
Ja lastig, I know..
Neequote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, je hebt de new and improved versie nog niet gezien? Dick push ups and all. Tenacious D je weet zelluf
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, je hebt de new and improved versie nog niet gezien? Dick push ups and all. Tenacious D je weet zelluf
Toen ik Seattle was, was er een comic con, ben nog lastig gevallen door een gay spidermanquote:
Jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Godsamme vrouwmensch wat doe je moeilijk....
Peggenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toen ik Seattle was, was er een comic con, ben nog lastig gevallen door een gay spiderman
Zit nog midden in de verbouwingquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat doe je nu? Nog wel iets met dieren of volledig anders? Oehhh strandpic van inrichting. Benieuwd of mn smaak gok qua inrichting klopt
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toen ik Seattle was, was er een comic con, ben nog lastig gevallen door een gay spiderman
Ik gooi hier alles in de strijd he. Paaseitjes, voorbinddildo's ...quote:
[..]
Dat is niet meer peggen, maar een homofiele spiderman in een strak latex pak in de reet neukenquote:
[..]
Sorry, shoud've started way back
Maar geen bloot he?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Die andere chicks mogen er ook wel wezen. :$
Still don't see the problemquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is niet meer peggen, maar een homofiele spiderman in een strak latex pak in de reet neuken
Ja, maar ik zag alleen de rejects.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]!
Bij comic con komen meestal wel acteurs en zo toch?dat is wel nice.
Maar de drank was op?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is niet meer peggen, maar een homofiele spiderman in een strak latex pak in de reet neuken
Grappig. Maar het is toch echt het stuk water voor de Oesterdamquote:
Harige billen, niet mijn ding, dat weet je.quote:
Da's een act manquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef HostiMeister het volgende:
Als ik erlangs fiets zal ik een foto makenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grappig. Maar het is toch echt het stuk water voor de Oesterdam![]()
Met Google kan ik verder niks vinden, dus ik geloof je maar op je woord![]()
niet Echt een open fok vraagquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit nog midden in de verbouwing. En nog steeds met dieren, maar nu een managementfunctie.
En jij negeert mijn vraag. Don't do that.
Ja joh. Goede grappen zijn goede grappen.quote:
Wie bedoel je?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar ik zag alleen de rejects.
Tssquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Piemols zijn prima, wat het eng maakt is dat er vaak een man aan vast zit
Daarvoor bestaat DMquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet Echt een open fok vraag
Oeh management? Bij dezelfde plek?
En watvoor huissowieso dat ik pics moet als t af is
Drink veel, heel veel. Maar dat heb ik nog nooit gehad, sorry.quote:
Drank, gods gift to help ugly people have seksquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Drank, gods gift to help ugly people have seks
Homofiele spidermans die mij lastig vallen als ik met pitchers bier loop. En sigaretten wil roken. Niet de bekende acteurs.quote:
Thats why you broke upquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Harige billen, niet mijn ding, dat weet je.
Ohh in eerste instantie dacht ik acteurs die niemand wilde zien of zoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Homofiele spidermans die mij lastig vallen als ik met pitchers bier loop. En sigaretten wil roken. Niet de bekende acteurs.
Nog nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja, nee. Ik lijk niet op een elf.
Jij wilde hem niet in je kontje, nou niet mij de schuld geven jaquote:
JA! Heb vandaag hard gewerkt zodat ik morgen minder hoef te doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En nog een beetje zin in morgen Cal?
* slaat drank inquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Drank, gods gift to help ugly people have seks
Wellesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja, nee. Ik lijk niet op een elf.
Coolquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:14 schreef Californium het volgende:
[..]
JA! Heb vandaag hard gewerkt zodat ik morgen minder hoef te doen![]()
Nee, was niet op de comic con. Wel de nasleep gezienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ohh in eerste instantie dacht ik acteurs die niemand wilde zien of zo
Ik weet niet wat ik lees....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij wilde hem niet in je kontje, nou niet mij de schuld geven ja
Nasleep ook met een Spidermanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, was niet op de comic con. Wel de nasleep gezien
*hik*quote:
*drinkt de drank op*quote:
En een gast met een flanele rode blouse die wel drie keer heeft gezegd dat hij van me hieldquote:
Seeeeeeeeexyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En een gast met een flanele rode blouse die wel drie keer heeft gezegd dat hij van me hield
In mijn verbeelding kwam je teleurgestelde acteurs met hangende schouders op straat tegenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, was niet op de comic con. Wel de nasleep gezien
Wat? Eerlijkheid duurt het langst toch?quote:
En zodat ik morgen beetje kan uitslapen. Nu hopen dat er morgen niet onverwachts patiënten materiaal binnen komtquote:
Zou duizend keer leuker geweest zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In mijn verbeelding kwam je teleurgestelde acteurs met hangende schouders op straat tegen
Nee, alleen op de alcohol. No offence fax. Ik heb hier straks een lege fles whiskyquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij wilde hem niet in je kontje, nou niet mij de schuld geven ja
Allesquote:
Hij is in ieder geval wel duidelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En een gast met een flanele rode blouse die wel drie keer heeft gezegd dat hij van me hield
Die mag ik niet posten op FOK!.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
AllesJe laatste op je telefoon bijvoorbeeld
Nu is de vraag, klopt het wat hosti zegt?quote:
Ongepast., ik had bier in mijn handen, wat verwacht ie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval wel duidelijk
Slecht ideequote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
AllesJe laatste op je telefoon bijvoorbeeld
For me to know, for you to find out.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:19 schreef yats het volgende:
[..]
Nu is de vraag, klopt het wat hosti zegt?
Sieraden?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:20 schreef FrauMilena het volgende:
Ik moet echt eens gaan bekijken wat ik eigenlijk allemaal heb. Zit foto's terug te kijken en zie allemaal leuke sieraden waarvan ik vergeten was dat ik ze heb.
Aah oke, nou ik hoor het welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:18 schreef Californium het volgende:
[..]
En zodat ik morgen beetje kan uitslapen. Nu hopen dat er morgen niet onverwachts patiënten materiaal binnen komtGebeurd bijna nooit (1 keer in de 4 maand) maar de kans is morgen aanwezig zag ik op de planning (overblijfsel van transplantaat
)
Bierdouche?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ongepast., ik had bier in mijn handen, wat verwacht ie?
Wanneer gaan we wat drinken in Nijmegen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:20 schreef Californium het volgende:
[..]
For me to know, for you to find out.
If you can still sit...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Whut whut ?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
gvd 1 avondje terug en ik weet gelijk weer Wat ik allemaal heb gemist
Komt vast goed. Ik heb nog meer collega's. Zet ik die gewoon aan het werk. Ga ik om 11 uur wel weer terug met een borreltje op om het af te makenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Aah oke, nou ik hoor het wel
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat is je vraag? Wat zijn sieraden? Welke sieraden? Sieraden? Retorisch?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Wanneer gaan we wat drinken in Nijmegen?
Is bijna 8 jaar geleden jongquote:
Geloof het ook wel. 19:30 VVV was het toch ?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Komt vast goed. Ik heb nog meer collega's. Zet ik die gewoon aan het werk. Ga ik om 11 uur wel weer terug met een borreltje op om het af te maken
Sorryquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wat is je vraag? Wat zijn sieraden? Welke sieraden? Sieraden?
is alles waar wat ik ooit dacht over mijn formidabele penis.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Is bijna 8 jaar geleden jongAls ik nog steeds niet kon zitten dan...
Morgen 10 mensen daar, allemaal lurkers die jouw plekje in proberen te nemenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geloof het ook wel. 19:30 VVV was het toch ?
Utrecht staat met jou ook nog steeds toch?quote:
Lukt ze nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Morgen 10 mensen daar, allemaal lurkers die jouw plekje in proberen te nemen
Trouwen, ik heb niet eens een vriend.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorryik zal wat specifieker zijn, allereerst waarom maak je foto's van sieraden? Ben je op zoek naar iets nieuws ? Of misschien ga je wel trouwen en heb je ringen gepast ofzo...
Ah op die manier...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Trouwen, ik heb niet eens een vriend.Nee ik heb veel foto's van mezelf van een aantal jaren terug, toen ik nog vaak ringen en kettingen droeg.
"Jong"?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Is bijna 8 jaar geleden jongAls ik nog steeds niet kon zitten dan...
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geloof het ook wel. 19:30 VVV was het toch ?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
is alles waar wat ik ooit dacht over mijn formidabele penis.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Morgen 10 mensen daar, allemaal lurkers die jouw plekje in proberen te nemen
Jong van jonguh!quote:
Het rinkelde flink?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Trouwen, ik heb niet eens een vriend.Nee ik heb veel foto's van mezelf van een aantal jaren terug, toen ik nog vaak ringen en kettingen droeg.
Alleen nog een horloge en armband eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah op die manier...
En nu draag je het niet zo vaak meer?
Ok meisjuh!quote:
Ik zal jou eens vuilakquote:
Overdone is het anders ook wel.quote:
Dat kan ik wel gebruiken, als oud, dor blaadje :$quote:
sorryquote:
Dat kan ik wel gebruiken als schoon, net dametjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zal jou eens vuilak
[..]
Overdone is het anders ook wel.
Geeft niet, kusjekroelquote:
quote:
Wil je een slaapliedje voor me zingen? Ik moet eigenlijk allang slapenquote:
Gvd. Vraag Bonnie wel :$quote:
Soft kitty,quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je een slaapliedje voor me zingen? Ik moet eigenlijk allang slapen
Tot morgenquote:
quote:
Ik ook nietquote:
Ik was vandaag trouwens begonnen aan mijn verslag, had het ineens kakdruk. Sorryquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan ik wel gebruiken, als oud, dor blaadje :$
Two-Facequote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan ik wel gebruiken als schoon, net dametje
Chill the fuck uit meisje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:31 schreef Dqod het volgende:
In en in gelukkig nu![]()
OMG SO MANY FEELS
[ afbeelding ]
Noh geeft niks, rustig aanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik was vandaag trouwens begonnen aan mijn verslag, had het ineens kakdruk. Sorry
Zeg je nou dat m'n naaktfoto's niet leuk zijn?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook nietGewoon je laatste leuke foto, was het idee
quote:
Ey, mag ik me ook eens laten meeslepen?quote:
Nooit gezien dus kan niet oordelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg je nou dat m'n naaktfoto's niet leuk zijn?
Zo een grot in?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ey, mag ik me ook eens laten meeslepen?
Dat wil ik niet beweren, ik zeg alleen dat ik niet alleen maar uit ben op nudiesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal jou eens slepenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ey, mag ik me ook eens laten meeslepen?
Die zijn vast leukquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:34 schreef Dqod het volgende:
Maar anyway, ik ga ook maar. En morgen lekker mopperen en vloeken en tieren
Trusten allen HVJ NTB WJNMK enzo :$![]()
Hou op, nu moet ik weer soppen :$quote:
Semi-nudies mag ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat wil ik niet beweren, ik zeg alleen dat ik niet alleen maar uit ben op nudies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |