Kogelbiefstukje jaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Altijd goed ! van de Appie ? Die zijn doorgaans erg lekker, helemaal die van Excellent.
Nu voel ik me opeens zo slim dat ik er paranoide van wordquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar snap het echt niet, met je
Zien?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:22 schreef Californium het volgende:
Altijd wonderbaarlijk hoe kapsters mijn haar zo kunnen krijgen dat het eruit ziet alsof het volume heeft enzo![]()
Nu even lekker quesadillatje maken voor de lunch en vanavond weer biefstukje want 35% korting![]()
Daarna huisje schoonmaken
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar snap het echt niet, met je
Je zag er gisteren ook erg slim uitquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu voel ik me opeens zo slim dat ik er paranoide van word
Mijn haar?quote:
Doe mij zo'n kapster.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:22 schreef Californium het volgende:
Altijd wonderbaarlijk hoe kapsters mijn haar zo kunnen krijgen dat het eruit ziet alsof het volume heeft enzo![]()
Jaquote:
quote:
Dat doet zeer he ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu voel ik me opeens zo slim dat ik er paranoide van word
Ik las het anders, maar nu heb ik 'm doorquote:
Ik haal mijn vlees altijd bij een heel oud slagertje dat altijd "May the Lord bless you" zegt als ik afrekenquote:
How about no? Maar bedankt voor het herinneren aan het feit dat ik me moet scherenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je zag er gisteren ook erg slim uit
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spannend hoorHeeft hij er zin in?
Kusje op je hamburgerquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
How about no? Maar bedankt voor het herinneren aan het feit dat ik me moet scheren
McKiss voor Valentijnsdagquote:
Als ik genoeg geld heb verdiend met poker zal ik je inhuren als mijn PAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My pretty-face,
Ze heeft een soort van krul erin gedraaid met een stijltang, dat lukt mij dus echt nooit
Edit: Ik moet elke keer lachen als ik de spoiler open
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:34 schreef Californium het volgende:
Oh wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My pretty-face,
Ze heeft een soort van krul erin gedraaid met een stijltang, dat lukt mij dus echt nooit![]()
Knap smoeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My pretty-face,
Ze heeft een soort van krul erin gedraaid met een stijltang, dat lukt mij dus echt nooit
Ook in moeilijke tijden.
Het gezicht wat je gisteren trok was toch leuker. Maar leuk haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My pretty-face,
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ik ben er zelf ook blij meequote:
I knowquote:
Welke?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gezicht wat je gisteren trok was toch leuker. Maar leuk haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My pretty-face,
Edit: Ik moet elke keer lachen als ik de spoiler open
Staat je goed hoor!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ben er ook blij meequote:
Maar je haar zit in ieder geval leuk. Doe wel een beetje je best voor Woensdag hequote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maar je haar zit in ieder geval leuk. Doe wel een beetje je best voor Woensdag he?!
Geen idee meer, maar je trok een hele mooie op de cam.quote:
* El_Thijs ziet nu Cali's haar strak naar achteren staanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu is het iig weer handelbaar dus misschien dat ik het eens föhn ofzo!
Daar heb ik regelmatig last vanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen idee meer, maar je trok een hele mooie op de cam.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs ziet nu Cali's haar strak naar achteren staan
*RAAARGH*
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu is het iig weer handelbaar dus misschien dat ik het eens föhn ofzo!
Tot aan het einde, want toen was het een vermoeide blikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Daar heb ik regelmatig last van![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Daar heb ik regelmatig last van![]()
So pwetty!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My pretty-face,
Edit: Ik moet elke keer lachen als ik de spoiler open![]()
Wat is woensdag?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maar je haar zit in ieder geval leuk. Doe wel een beetje je best voor Woensdag he?!
Ik heb een collega die het zo daadwerkelijk uitspreekt. Het is een gozer van bijna twee meterquote:
Dan gaan Cali en ik een biertje drinken in de Ierse Pub hier in Groningenquote:
Ik heb gewoon geen poker-face, ik uit gewoon wat ik voelquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tot aan het einde, want toen was het een vermoeide blik
quote:
quote:
nice!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan gaan Cali en ik een biertje drinken in de Ierse Pub hier in Groningen
gaaayyyyyyyyyquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een collega die het zo daadwerkelijk uitspreekt. Het is een gozer van bijna twee meter
Ja ik maar ssst niet zeggenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Wait what, heb nu een paar dames gezien op cam en foto, en niemand is een draak of lelijk?!
Hoax.
quote:
Je hebt me gister ook op de cam gezien en nu kom je hiermee?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Wait what, heb nu een paar dames gezien op cam en foto, en niemand is een draak of lelijk?!
Hoax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |