Schaddige kadtjuhquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Teveel te doen op mijn vrije dag
Managerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die ik snap nieHoe zo zou je het zelf niet meer mogen doen ?
Hamburgerdictatorquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik het mensen moet laten doen
Ik manage geen hamburgers maar burgers. Whoehahahaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel hamburgers willen managen.
Lijst Buurquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik manage geen hamburgers maar burgers. Whoehahaha
Indirect zoek je wel opdrachtgevers voor de hamburger om gebakken te wordenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik manage geen hamburgers maar burgers. Whoehahaha
Doetnietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:18 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
"Cleanliness is next to managerliness"
Nah.. niet helemaalquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Indirect zoek je wel opdrachtgevers voor de hamburger om gebakken te worden
Ff huilenquote:
Thanks babequote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:20 schreef Dqod het volgende:
Oh ja. Was.
Gegroet, waarde vrinden en tot op een later tijdstip deze dag![]()
En succes met werken buur
Leg het er niet te dik op.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik wil een hamburgerbemiddelingsbureau beginnen
Of ik doe het gewoon niet en ga een terrasje pakken. De zon schijnt immers en in Valletta zit een heel leuk nieuw wijnbarretjequote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe eerder je begint, hoe eerder je klaar bent
Arme jijquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks babeIk moet zo eerst mijn blouse strijken. Moet over een uur de deur uit
quote:
Altijd goed ! van de Appie ? Die zijn doorgaans erg lekker, helemaal die van Excellent.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:22 schreef Californium het volgende:
Altijd wonderbaarlijk hoe kapsters mijn haar zo kunnen krijgen dat het eruit ziet alsof het volume heeft enzo![]()
Nu even lekker quesadillatje maken voor de lunch en vanavond weer biefstukje want 35% korting![]()
Daarna huisje schoonmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |