Ik moet zo beginnen met productief zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:05 schreef Dqod het volgende:
En nu ga ik schijten en even stofzuigen, Daarna klaar met productief zijn voor de rest van de dag
Neuh, dat kan ik ook nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je een game aan het maken was
Moet'n is driet'nquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben nu bang dat ik het van Ede al moet weten maar dat ik het weer niet onthouden heb.
Ohhh.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
[..]
[..]
Grapje mensenZou liever nu naar Zwolle gaan. Maar van daaruit met alle plezier naar dqodje
In Ede is er vrede.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben nu bang dat ik het van Ede al moet weten maar dat ik het weer niet onthouden heb.
Bitch slapquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
[..]
[..]
Grapje mensenZou liever nu naar Zwolle gaan. Maar van daaruit met alle plezier naar dqodje
Valt weer mee dus cutiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ohhh.Ik wist niet wie er in Ede woonde.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
[..]
[..]
Snap ikquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet zo beginnen met productief zijnGeen zin
Barb!quote:
Maar dat is een kwestie van erin doen en aanzetten en weer op je luie reet neerploffenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Ik bedenk me net dat ik nog even een wasje moet draaien, ook
Oh well
Ga ik ook naar kijken. Maar dan IRLquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb alles alweer gehad en gedaan. Zometeen maar de Bobs' Burgers weekend kijken
Pistachemilkshakequote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga ik ook naar kijken. Maar dan IRL
Ooh hamburgertjes bakken ? Nicequote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga ik ook naar kijken. Maar dan IRL
Klopt. Vind het ook niet zo heel erg, behalve dat ik ervoor naar voren moet. Hopelijk kan ik a.s maand ff ergens eentje voor mezelf op de kop tikkenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat is een kwestie van erin doen en aanzetten en weer op je luie reet neerploffen
Maar dan mag ik het niet eens zelf meer doenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ooh hamburgertjes bakken ? Nice!
Nahwquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Teveel te doen op mijn vrije dag
Die ik snap niequote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan mag ik het niet eens zelf meer doen
Hoe eerder je begint, hoe eerder je klaar bentquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Teveel te doen op mijn vrije dag
Omdat ik het mensen moet laten doenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die ik snap nieHoe zo zou je het zelf niet meer mogen doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |