quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb alles gewoon in 1 keer gehaald
quote:
Netjesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan is het tijd om een bruine trui te breienquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Bored, nieuwe game werkt niet, kutweer.
Weekend.
Enige opmerking die ik kreeg was dat ik bij een kruispunt iets te lang had gewacht. Had mezelf er dus wel een keer tussen kunnen drukken om over te steken, maar dat durfde ik toen nog niet. En dat vond 'ie gelukkig niet zo gek, want nieuwe bestuurder en inschatten en blablaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
NetjesIk alleen het afrijden niet. Theorie wel
Leuk projectje dan toch, doorgaan tot het werkt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Bored, nieuwe game werkt niet, kutweer.
Weekend.
Ok zie je zoquote:
Nope, ze hebben gewoon vertikt om hogere resoluties dan Full HD mogelijk te maken, al tientallen mensen met dezelfde, nog niet opgeloste, problemen, wordt aan gewerktquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk projectje dan toch, doorgaan tot het werkt.
quote:
Ik weet nog toen ik mijn bromfietsbewijs ging halen dat de helft van de jongeren op de scooter aankwam, het examen voor de tigde keer niet haalde en weer vrolijk op de scooter wegreed. Boeide geen mens daarquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik mijn bromfietsbewijs ging halen dat de helft van de jongeren op de scooter aankwam, het examen voor de tigde keer niet haalde en weer vrolijk op de scooter wegreed. Boeide geen mens daar
Wat ben je aan het maken?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, ze hebben gewoon vertikt om hogere resoluties dan Full HD mogelijk te maken, al tientallen mensen met dezelfde, nog niet opgeloste, problemen, wordt aan gewerkt.
Maken? Niets, ik wou gewoon een game spelen, maar dat gaat dus niet doorquote:
quote:
Woon sinds eind augustus 2013 hierquote:
Gelukkig heb je ons nogquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maken? Niets, ik wou gewoon een game spelen, maar dat gaat dus niet door.
Wat zou ik zonder moeten?quote:
quote:
quote:
Grapje mensenquote:
Oh, dacht dat je een game aan het maken wasquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maken? Niets, ik wou gewoon een game spelen, maar dat gaat dus niet door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |