Dat had ik ook vanmorgen. Kreeg commentaar dat ik te langzaam de dop van de cola fles open deed.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Voel me recalcitrant vandaag.
Misschien straks even wat random mensen ergens in een vijvertje/meertje duwen :$
Hahahahaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat had ik ook vanmorgen. Kreeg commentaar dat ik te langzaam de dop van de cola fles open deed.
Dat was slecht...
Toen deed ik de fles dicht en schudde ik heel hard met de fles
Zou meppenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja grapje werd niet zo gewaardeerd.. Heb de fles terug in de kast gezet en een nieuwe fles gepaktquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahahaha!
Ohhh lola
Sws moeten mensen niet zeiken. DOE GWN ROESTOEG
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat had ik ook vanmorgen. Kreeg commentaar dat ik te langzaam de dop van de cola fles open deed.
Dat was slecht...
Stelletje zeikerdsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja grapje werd niet zo gewaardeerd.. Heb de fles terug in de kast gezet en een nieuwe fles gepakt
Die is wel lol !quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
WHOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO caught in a bad romance
raraaaraaa romaanaaaaa
[ afbeelding ]
Zeg me dat het niet is wat ik denk dat het is.quote:
Ik weet niet wat jij denktquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet is wat ik denk dat het is.
Ja, dat zijn de mindere dingen van zoietsquote:
Brrrquote:
Ik zie nu allemaal tarrels uit je neus hangen in mijn MIquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de mindere dingen van zoiets
Je hoeft er geen dop voor open te draaienquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt
[..]
Ja, dat zijn de mindere dingen van zoiets
knikkersquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je weer doperwtjes in je neus gestopt?
Hahahaha jezus buurquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie nu allemaal tarrels uit je neus hangen in mijn MI
Ik heb doppen ingebouwd in m'n neusquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je hoeft er geen dop voor open te draaien
I don't wannaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
even lekker die zuiger op je gokje zetten jonguh
Sorryquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je weer doperwtjes in je neus gestopt?
Bepaalde chemicaliën.quote:
Even lekker roggelen en snuiten onder de douchequote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahahaha jezus buur![]()
[..]
Ik heb doppen ingebouwd in m'n neus
[..]
I don't wanna
[..]
Sorry![]()
![]()
quote:
Heb m al lekker leeggeblazen zo onderhandquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even lekker roggelen en snuiten onder de douche
Oh, laatst, gedverquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even lekker roggelen en snuiten onder de douche
Dat doet mijn vader ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, laatst, gedver![]()
Laatst fietste ik ongeveer een meter of 10 achter een vent, en achter mij fietsten nog meer mensen. En die vent voor mij die snoot ineens zijn neus zo in de lucht. Al die spetters en snot zag ik zo uit zn neus gelanceerd worden![]()
![]()
![]()
Ik fietste gelukkig op een afstand dat ik er geen last van had, maar dat beeld![]()
![]()
Ja, als je dat in het bos doet waar mensen je niet zien moet je het vooral lekker zelf weten, maar wanneer er nog een bups mensen achter je fietstquote:
Doen veldsporters ook vaak, en dan een lekkere sliding makenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, laatst, gedver![]()
Laatst fietste ik ongeveer een meter of 10 achter een vent, en achter mij fietsten nog meer mensen. En die vent voor mij die snoot ineens zijn neus zo in de lucht. Al die spetters en snot zag ik zo uit zn neus gelanceerd worden![]()
![]()
![]()
Ik fietste gelukkig op een afstand dat ik er geen last van had, maar dat beeld![]()
![]()
Oh godquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, laatst, gedver![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat is zo ranzig he? net als die roggelende mensenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, laatst, gedver![]()
![]()
![]()
![]()
Tijgerpuntenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Snuiten en roggelen onder de douche ofwatook kan mij echt niet boeien, maar zo op de fiets met mensen achter je.. wat nou als ik dichterbij was en die snotklodders zo in mn gezicht kreeg?![]()
![]()
![]()
dat jaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Snuiten en roggelen onder de douche ofwatook kan mij echt niet boeien, maar zo op de fiets met mensen achter je.. wat nou als ik dichterbij was en die snotklodders zo in mn gezicht kreeg?![]()
![]()
![]()
Je bent zelf een tijgerpuntquote:
Brrrrrrrquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, laatst, gedver![]()
![]()
![]()
![]()
Katergeur x 99quote:
Welk diploma?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Brrrrrrr
Ik ga vissie halen op de markt
Straks weer naar het zwembad... kiddo mag afzwemmen
Nee, maar gewoon googlenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand hier die een goeie shop Kent in omgeving Utrecht?
Spannend hoorquote:
Kloptquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:36 schreef Harmankardon het volgende:
Is ook slecht voor je als je je neus zo hard snuit, kun je de buis van eustachius mee beschadigen.
Zat al te kijken maar dacht misschien zijn ze hier sneller.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt
Soms blaas ik wel te hard, probeer daar heel erg op te letten tegenwoordig
En ook niet te vaak, ook belangrijk, want snotjes zijn de uitsmijters van je neus :$
Hoe weet je sws of het een goede is? Ik bedoel, wat zijn de criteria?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zat al te kijken maar dacht misschien zijn ze hier sneller.
Precies wijs genootschap, ik heb al een 'dip' in mijn rechteroor dus ben nu heel zuinig op alles met met mijn gehoor te maken heeft.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt
Soms blaas ik wel te hard, probeer daar heel erg op te letten tegenwoordig
En ook niet te vaak, ook belangrijk, want snotjes zijn de uitsmijters van je neus :$
quote:
Links hier. 2/3 % ofzo. Het is fantastischquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:39 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Precies wijs genootschap, ik heb al een 'dip' in mijn rechteroor dus ben nu heel zuinig op alles met met mijn gehoor te maken heeft.
Te hard laten swaffelen zeker, heb het nog zo gezegdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Links hier. 2/3 % ofzo. Het is fantastisch![]()
Dat mogen ze/jullie er wel als waarschuwing op latten zetten dan. Schande!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:43 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Te hard laten swaffelen zeker, heb het nog zo gezegd
Ja. Daarom maar overgestapt op de vrouwenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:43 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Te hard laten swaffelen zeker, heb het nog zo gezegd
Ik zeg het altijd netjes als ik op een TC zit, maar ben weggeklikt voordat ik mijn zin af hebquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat mogen ze/jullie er wel als waarschuwing op latten zetten dan. Schande!
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:46 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd netjes als ik op een TC zit, maar ben weggeklikt voordat ik mijn zin af heb
Ik ookquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. Daarom maar overgestapt op de vrouwen
Ohw... nja gelukkig herkansing nu gehad dan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:46 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd netjes als ik op een TC zit, maar ben weggeklikt voordat ik mijn zin af heb
quote:
Heb je wel gemist gisterenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw... nja gelukkig herkansing nu gehad dan.
Sws. Hele cyberorgiesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik las net dat ik iig heel was gemist heb. Helaas. Nja volgende keer beter
Niet te duur geen gangster sfeer.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe weet je sws of het een goede is? Ik bedoel, wat zijn de criteria?
Ik geloof dat soort verhalen nooit zo, mijn auto sloeg ook af, fileparkeren ging maar zozo en spiegelfouten maak je altijd en toch prima geslaagd.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:49 schreef Fascination het volgende:
http://www.autoweek.nl/fo(...),5420977#msg-5420977
Ons aller Braddie is weer voor z'n rijexamen gezakt.
Had hij ook al hier op Fok geplaatstquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:49 schreef Fascination het volgende:
http://www.autoweek.nl/fo(...),5420977#msg-5420977
Ons aller Braddie is weer voor z'n rijexamen gezakt.
Van Braddie geloof ik het ook niet zo, nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik geloof dat soort verhalen nooit zo, mijn auto sloeg ook af, fileparkeren ging maar zozo en spiegelfouten maak je altijd en toch prima geslaagd.
Hier net zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik geloof dat soort verhalen nooit zo, mijn auto sloeg ook af, fileparkeren ging maar zozo en spiegelfouten maak je altijd en toch prima geslaagd.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:59 schreef artelligence het volgende:
Ik heb de examinator bedwelmd met vieze scheetjes. Hij kon niet anders dan me laten slagen. Was wel m'n 16e keer afrijden, maar ach...
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb alles gewoon in 1 keer gehaald
quote:
Netjesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan is het tijd om een bruine trui te breienquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Bored, nieuwe game werkt niet, kutweer.
Weekend.
Enige opmerking die ik kreeg was dat ik bij een kruispunt iets te lang had gewacht. Had mezelf er dus wel een keer tussen kunnen drukken om over te steken, maar dat durfde ik toen nog niet. En dat vond 'ie gelukkig niet zo gek, want nieuwe bestuurder en inschatten en blablaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
NetjesIk alleen het afrijden niet. Theorie wel
Leuk projectje dan toch, doorgaan tot het werkt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Bored, nieuwe game werkt niet, kutweer.
Weekend.
Ok zie je zoquote:
Nope, ze hebben gewoon vertikt om hogere resoluties dan Full HD mogelijk te maken, al tientallen mensen met dezelfde, nog niet opgeloste, problemen, wordt aan gewerktquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk projectje dan toch, doorgaan tot het werkt.
quote:
Ik weet nog toen ik mijn bromfietsbewijs ging halen dat de helft van de jongeren op de scooter aankwam, het examen voor de tigde keer niet haalde en weer vrolijk op de scooter wegreed. Boeide geen mens daarquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik mijn bromfietsbewijs ging halen dat de helft van de jongeren op de scooter aankwam, het examen voor de tigde keer niet haalde en weer vrolijk op de scooter wegreed. Boeide geen mens daar
Wat ben je aan het maken?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, ze hebben gewoon vertikt om hogere resoluties dan Full HD mogelijk te maken, al tientallen mensen met dezelfde, nog niet opgeloste, problemen, wordt aan gewerkt.
Maken? Niets, ik wou gewoon een game spelen, maar dat gaat dus niet doorquote:
quote:
Woon sinds eind augustus 2013 hierquote:
Gelukkig heb je ons nogquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maken? Niets, ik wou gewoon een game spelen, maar dat gaat dus niet door.
Wat zou ik zonder moeten?quote:
quote:
quote:
Grapje mensenquote:
Oh, dacht dat je een game aan het maken wasquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maken? Niets, ik wou gewoon een game spelen, maar dat gaat dus niet door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |