Dat had ik ook vanmorgen. Kreeg commentaar dat ik te langzaam de dop van de cola fles open deed.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Voel me recalcitrant vandaag.
Misschien straks even wat random mensen ergens in een vijvertje/meertje duwen :$
Hahahahaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat had ik ook vanmorgen. Kreeg commentaar dat ik te langzaam de dop van de cola fles open deed.
Dat was slecht...
Toen deed ik de fles dicht en schudde ik heel hard met de fles
Zou meppenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja grapje werd niet zo gewaardeerd.. Heb de fles terug in de kast gezet en een nieuwe fles gepaktquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahahaha!
Ohhh lola
Sws moeten mensen niet zeiken. DOE GWN ROESTOEG
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat had ik ook vanmorgen. Kreeg commentaar dat ik te langzaam de dop van de cola fles open deed.
Dat was slecht...
Stelletje zeikerdsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja grapje werd niet zo gewaardeerd.. Heb de fles terug in de kast gezet en een nieuwe fles gepakt
Die is wel lol !quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
WHOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO caught in a bad romance
raraaaraaa romaanaaaaa
[ afbeelding ]
Zeg me dat het niet is wat ik denk dat het is.quote:
Ik weet niet wat jij denktquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet is wat ik denk dat het is.
Ja, dat zijn de mindere dingen van zoietsquote:
Brrrquote:
Ik zie nu allemaal tarrels uit je neus hangen in mijn MIquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de mindere dingen van zoiets
Je hoeft er geen dop voor open te draaienquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt
[..]
Ja, dat zijn de mindere dingen van zoiets
knikkersquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je weer doperwtjes in je neus gestopt?
Hahahaha jezus buurquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie nu allemaal tarrels uit je neus hangen in mijn MI
Ik heb doppen ingebouwd in m'n neusquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je hoeft er geen dop voor open te draaien
I don't wannaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
even lekker die zuiger op je gokje zetten jonguh
Sorryquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je weer doperwtjes in je neus gestopt?
Bepaalde chemicaliën.quote:
Even lekker roggelen en snuiten onder de douchequote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahahaha jezus buur![]()
[..]
Ik heb doppen ingebouwd in m'n neus
[..]
I don't wanna
[..]
Sorry![]()
![]()
quote:
Heb m al lekker leeggeblazen zo onderhandquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even lekker roggelen en snuiten onder de douche
Oh, laatst, gedverquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even lekker roggelen en snuiten onder de douche
Dat doet mijn vader ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, laatst, gedver![]()
Laatst fietste ik ongeveer een meter of 10 achter een vent, en achter mij fietsten nog meer mensen. En die vent voor mij die snoot ineens zijn neus zo in de lucht. Al die spetters en snot zag ik zo uit zn neus gelanceerd worden![]()
![]()
![]()
Ik fietste gelukkig op een afstand dat ik er geen last van had, maar dat beeld![]()
![]()
Ja, als je dat in het bos doet waar mensen je niet zien moet je het vooral lekker zelf weten, maar wanneer er nog een bups mensen achter je fietstquote:
Doen veldsporters ook vaak, en dan een lekkere sliding makenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, laatst, gedver![]()
Laatst fietste ik ongeveer een meter of 10 achter een vent, en achter mij fietsten nog meer mensen. En die vent voor mij die snoot ineens zijn neus zo in de lucht. Al die spetters en snot zag ik zo uit zn neus gelanceerd worden![]()
![]()
![]()
Ik fietste gelukkig op een afstand dat ik er geen last van had, maar dat beeld![]()
![]()
Oh godquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, laatst, gedver![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat is zo ranzig he? net als die roggelende mensenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, laatst, gedver![]()
![]()
![]()
![]()
Tijgerpuntenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Snuiten en roggelen onder de douche ofwatook kan mij echt niet boeien, maar zo op de fiets met mensen achter je.. wat nou als ik dichterbij was en die snotklodders zo in mn gezicht kreeg?![]()
![]()
![]()
dat jaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Snuiten en roggelen onder de douche ofwatook kan mij echt niet boeien, maar zo op de fiets met mensen achter je.. wat nou als ik dichterbij was en die snotklodders zo in mn gezicht kreeg?![]()
![]()
![]()
Je bent zelf een tijgerpuntquote:
Brrrrrrrquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, laatst, gedver![]()
![]()
![]()
![]()
Katergeur x 99quote:
Welk diploma?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Brrrrrrr
Ik ga vissie halen op de markt
Straks weer naar het zwembad... kiddo mag afzwemmen
Nee, maar gewoon googlenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand hier die een goeie shop Kent in omgeving Utrecht?
Spannend hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |