Hey lekkertje.quote:
Ow, je hebt de new and improved versie nog niet gezien? Dick push ups and all. Tenacious D je weet zellufquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Haven't been there in a while so I will not judge...
Wat doe je nu? Nog wel iets met dieren of volledig anders? Oehhh strandquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was ist loss? Laatste keer dat je hier was was alles koek en ei en zo.
Hier alles goed, nieuwe baan, tof huis, nieuwe omgeving (strand).
Godsamme vrouwmensch wat doe je moeilijk....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah daar is dan weer het probleem mee dat er geen man aan vast zit
Ja lastig, I know..
Neequote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, je hebt de new and improved versie nog niet gezien? Dick push ups and all. Tenacious D je weet zelluf
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, je hebt de new and improved versie nog niet gezien? Dick push ups and all. Tenacious D je weet zelluf
Toen ik Seattle was, was er een comic con, ben nog lastig gevallen door een gay spidermanquote:
Jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Godsamme vrouwmensch wat doe je moeilijk....
Peggenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toen ik Seattle was, was er een comic con, ben nog lastig gevallen door een gay spiderman
Zit nog midden in de verbouwingquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat doe je nu? Nog wel iets met dieren of volledig anders? Oehhh strandpic van inrichting. Benieuwd of mn smaak gok qua inrichting klopt
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toen ik Seattle was, was er een comic con, ben nog lastig gevallen door een gay spiderman
Ik gooi hier alles in de strijd he. Paaseitjes, voorbinddildo's ...quote:
[..]
Dat is niet meer peggen, maar een homofiele spiderman in een strak latex pak in de reet neukenquote:
[..]
Sorry, shoud've started way back
Maar geen bloot he?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Die andere chicks mogen er ook wel wezen. :$
Still don't see the problemquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is niet meer peggen, maar een homofiele spiderman in een strak latex pak in de reet neuken
Ja, maar ik zag alleen de rejects.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]!
Bij comic con komen meestal wel acteurs en zo toch?dat is wel nice.
Maar de drank was op?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is niet meer peggen, maar een homofiele spiderman in een strak latex pak in de reet neuken
Grappig. Maar het is toch echt het stuk water voor de Oesterdamquote:
Harige billen, niet mijn ding, dat weet je.quote:
Da's een act manquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef HostiMeister het volgende:
Die Bieber is ineens godverdomme grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |