Die rode vlag hangt eerder dan je dachtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een wondje bij mijn kont opengekrabd, allemaal bloed ineens.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Relax, take it eeeaaaasssyyyyyHier word ik wel blij van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is gewoon dat 5 door elkaar lopende opdrachten een beetje een warboel veroorzaken in mijn hoofd.![]()
Als in dat je nog geen oplossing hebt of dat je meerdere mogelijkheden hebt en niet het juiste weet te kiezen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een beetje.
Met eentje zit ik een beetje in de knoop. Kan niet zo goed beslissen hoe ik iets het beste oplossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
De hoer.Gelukkig heb ik erger dan dat meegemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Ik ben geen anatomisch wonder, dat hoort daar niet te gebeuren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die rode vlag hangt eerder dan je dacht
Weet je dat zeker? ...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het natuurgebied hier in de buurt heet Marollegat...
Ja, op elke oplossing die ik kan bedenken rust wel een bezwaar waarom het onlogisch is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Als in dat je nog geen oplossing hebt of dat je meerdere mogelijkheden hebt en niet het juiste weet te kiezen?
Jeej, doe ik nog iets goed vandaagquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier word ik wel blij van.
Maar het is gewoon dat 5 door elkaar lopende opdrachten een beetje een warboel veroorzaken in mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:53 schreef Barbusse het volgende:
Godver
DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Godver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens barb![]()
![]()
Godver
Hehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen hulp gehad?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef HostiMeister het volgende:
Die Bieber is ineens godverdomme grappig
Ga niet zitten spoilerenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef HostiMeister het volgende:
Die miljoenen 2hr lesb grap?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:58 schreef HostiMeister het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Roasts zijn vaak wel leuk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja vast wel, doet er niet toe, ik lach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |